Skocz do zawartości

Superb 2 Combi - skromnie ale z klasą


Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem wymienić serię CA na coś lepszego. Trochę się rozczarowałem, myślałem że będzie grało lepiej - niestety. 

Założyłem sobie budżet 2000 brutto. Na początek chciałem wrzucić coś takiego:

- Dego ST 650 + wygłuszenie drzwi

 

Nie znam się na firmach, modelach, nie potrzebuję wodotrysków - nie chcę też pruć tapicerki itd. Powinno wszystko schować się pod ori maskownicami/tapicerką.

Mam seryjną nawigację Columbus/rns510. 

 

Głośniki są trochę nieszczęśliwie ulokowane - mianowicie grają w "pupę", trochę to słabe, ale może ktoś w swojej praktyce przerabiał już taki temat.

 

Jeżeli chodzi o firmę, w której chciałbym to zrobić to narazie wybór padł na http://audiomanufaktura.pl, ktoś zna, może polecić lub odradzić ? Ewentualnie jakieś inne rozsądne propozycje z 3miasta mile widziane. 

 

Uwagi, propozycje mile widziane. 

 

Dziękuję,

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak mówisz, to muszę się do niego przejechać, bo na razie tylko przez telefon rozmawialiśmy. Chciałem się upewnić, że to nie jest anonimowy człowiek, nie chciałbym w nowym aucie fuszerek - ale z tego co czytam to chyba pierwszy strzał okazał się dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak mówisz, to muszę się do niego przejechać, bo na razie tylko przez telefon rozmawialiśmy. Chciałem się upewnić, że to nie jest anonimowy człowiek, nie chciałbym w nowym aucie fuszerek - ale z tego co czytam to chyba pierwszy strzał okazał się dobry.

 

Bardzo dobry fachowiec, lepszego nie znajdziesz w swojej okolicy i co ważne nadal ma bakcyla związanego z CA , sprawia mu to frajdę a to nie jest takie oczywiste u innych fachowców po iluś tam latach w branży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy coś ze swojego doświadczenia możecie już zasugerować, czy zdać się zupełnie na Michała?