Jump to content

VW Golf IV <<mayer>> 1 instalka


mayer
 Share

Recommended Posts

 

 


Fajna robota :) Nie martwisz się że piecyki mogą się przegrzać ? Jest tam jakieś luftung ? :D I Ile Ci zabrała z głębokości bagażnika ta zabudowa ?

 

Zabudowę pomagał robić kolega Dominik :wink: Kwiecień, maj zeszłego roku jakoś. Przez lato nic niepokojącego się nie działo. Ale też jakichś mega tras nie robiłem. Na pewno warto by było zamontować jakiś przekaźnik załączający, ze dwa wentyle, zasysający i wysysający powietrze :) Zabudowa dosyć wysoka, tak żeby było można troszkę upchnąć, żeby wszedł kondzior. jakieś 11 centów jest. Jakiegoś mega dramatu ze zmniejszoną przestrzenią bagaja nie ma :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Galerianka zaktualizowana o dzisiejsze małe, kosmetyczne prace ;)

RF 1000.2 wylądował na stałe. Postanowiłem mu zafundować solidne kable. Może troszkę przesadziłem, żeby z rozdziałki dawać 35 cm2 Oehlbach... ale niech ma =) Przynajmniej zabawa lutownicą potrwała =)

Doszła także zmieniareczka =) Ponownie =)

Brax nadal czeka na montaż =)


https://goo.gl/photos/rbGdBsGQvwZgH5WH8

Link to comment
Share on other sites

Tyle miejsca w zabudowie a zmieniarka na "jeżynę" przykręcona :wink2:

 

Celowo... pierwotnie była za subem.. ale dziś coś się nie mogłem wwiercić w metale oparcia ;/ Jak mam CD zmieniać... odkręcać, dźwigać suba, zdejmować płytę... nie nie... wolę tak ;)

 

Pod przednie siedzenia... nie wejdzie... schowek także odpada.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ostatnio chyba niewiele się działo... oj ten home audio wciągnąć potrafi. zwłaszcza przy ograniczonym budżecie ;) Pogodzić. Albo rybki albo akwarium ehhhh. Wybierać. Była walka z anteną dawno temu... niebawem udokumentuję. Aż wstyd na home antena jak... ## a w aucie.... cóż cd i zmieniarka :) Bo ta jakość naszego radia taka cudna ;))

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Witam,

 

po dłuższej nieobecności nadrabiamy zaległości =) Żeby nie było, że w temacie nic zupełnie się nie dzieje. Jak widać zmianie uległo radyjko. 9835R zastąpiła Alpinka 7878R. Jak dla mnie jakościowo skok do przodu w stosunku do poprzednika. Samo radyjko ma troszkę ustawień.

 

W kolejnym etapie postanowiłem zabrać się za wygłuszenie auta. Miało być kompleksowe głuszenie jednak życie trochę zweryfikowało plany. Później miał być sam bagażnik. Ale poszło jeszcze na większą część tylnej kanapy. Troszkę na skróty, bo bez zdejmowania tylnej kanapy. Ale chyba nie wyszło najgorzej. Gorzej natomiast co będzie widać, poszło mi z pianką hehe. Starałem się wykorzystać materiały optymalnie, marnować jak najmniej, stąd te paćkanie po kawałku choćby w narożniku

.

Został mi jeszcze jeden arkusz mat. Jak ma leżakować przez zimę to trzeba tylne boczki pyknąć. I cuś jeszcze z tapicerką powalczyć. Bo nie ma jak jakaś brumiąca śrubka, element tapicerki czy głupia spinka, które potrafią zepsuć cały efekt większych prac =D

 

Zaktualizowana galeria >>>

 

https://photos.google.com/share/AF1QipNTUVxtg0_0GP5Luy4-WXos-qZdCstCsy1gx4rZqe1UPcOu_0w7sHVkTITTsT-GOQ?key=WGJUcmJiZGkxQlBBeXU5YjhWSmdMcnRmcXdfOWRn

Link to comment
Share on other sites

Całkiem schludnie Ci wyszedł ten tetris w bagażniku :)

Pamiętam jak wyklejałem podłogę w Civicu, że co jakiś czas musiałem odrywać się od pracy, bo zapętlałem się w układanie coraz to mniejszych kawałków :D

Jak się zmieniło brzmienie po zamontowaniu 7878r? Swojego 9835r raczej nie będę zmieniać (przynajmniej na razie) ale ciekaw jaka jest Twoja opinia na temat tych grajków.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

https://photos.google.com/share/AF1QipNTUVxtg0_0GP5Luy4-WXos-qZdCstCsy1gx4rZqe1UPcOu_0w7sHVkTITTsT-GOQ?key=WGJUcmJiZGkxQlBBeXU5YjhWSmdMcnRmcXdfOWRn

 

Mała aktualizacja galerii o zaległe oraz obecne akcenty. Zaległe sprzed dokładnie roku, obejmujące jeszcze prace z wygłuszeniem. Wyklejone zostały tylne boki oraz tapicerka boczków. Słowem.... zabawy w tetrisa ciąg dalszy =))) Najważniejsze, że pomogło w wygłuszeniu, izolacji i jak by nie było – usztywnieniu starych zużytych boczków.

 

W obecnym roku w bagaju wyładowała solidna skrzyneczka w br, którą wykonał Mastek.

Jak dla mnie hx2 gra w niej lepiej niż w zamkniętej. Nie jest jakoś znacząco wolniejszy, zejście za to niższe, potężniejsze jak to w tego typu budkach. Minus... wiadmo. Mniejsza ilość miejsca w i tak nie za dużym bagażniku.

 

Ostatnie zabawy to słynne BIG3. Szkoda, że dopiero teraz. Jednak gra zdecydowanie warta świeczki. Walka o oczyszczenie każdej śrubki, punktu styku. Zabezpieczenie tego dedykowanym smarem silikonowym.  Jak wyglądają stare ori kable – widać dokładnie na zdjęciach. Klemki z ducato sprawdziły się także i u mnie. Jedyna uwaga... nie są tak grube, solidne jak ori klemy. Ale czy przez to gorzej przewodzą prund?

 

Udało się podnieść napięcie o niemal 0,5V. Robiłem do tej pory tylko jeden pomiar ale przy włączonych światłach, nadmuchu, ogrzewaniu tylnej szybki + odpalony sprzęt na vol 25, mjusik z solidniejsza podstawą basową – nie spadało poniżej 14.2V.

 

Podziękowania dla kolegi Dominika, który elegancko polutował końcówki. Obyło się jednak bez prasowania przewodów. Z tym byłby w mojej okolicy maleńki problem.

 

Nie będę pisał bajek, że po modzie kabli prądowych sprzęt lepiej gra :rotfl:  Co najwyżej wydaje mi się, że z większym powerem. Zapewne potęga autosugestii. Jeśli dodaje +5 punktów do poczucia samozadowolenia to niech sobie będzie. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Małe zmiany w piecowni. RF jakiś czas temu powędrował na półeczkę. Na przód zawitał ponownie Xtant, tym razem 2200ix.

 

Miałem w planie wygłuszać latem cały środek auta oraz nadkola. Stwierdziłem, że większy efekt będzie z wygłuszenia nadkoli. Więc od nich zacząłem.

Ze środkiem jeszcze zobaczymy. Jak nie teraz to na wiosnę :) Tak jak bagażnik, maty to stp gold black, pianka aeroflex 6mm.
Chciałem jeszcze dać piankę na plastikową osłonę ale zwyczajnie by się to nie zapięło. Więc poszła sama mata. I tak nadkola zapięły się z trudem na styk, było troszkę gimnastyki. :rotfl:

Szkoda, że nie mam pod ręką decybelomierza. Zrobiłbym pomiary przed/po wygłuszeniu. Apkom w telefonie nie bardzo wierzę. No nic miejmy nadzieję, że samo ucho pokarze czy było warto grzebać i włożyć (nie)trochę wysiłku i wolnego czasu.

Mam taka cichą nadzieję, że jakiś miarodajny efekt będzie, bo jednak w golfie od kół/nadkoli trochę tego hałasu wchodzi :wink2: 

 

Zaktualizowana galeria: https://photos.google.com/share/AF1QipNTUVxtg0_0GP5Luy4-WXos-qZdCstCsy1gx4rZqe1UPcOu_0w7sHVkTITTsT-GOQ?key=WGJUcmJiZGkxQlBBeXU5YjhWSmdMcnRmcXdfOWRn

Plany, plany dalsze/bliższe :wink:

- wygłuszyć podłogę i dach
- wymienić altek na 180A z passata b6
- zamontować tw w słupki :)
- obić zabudowę kocykiem (chociaż zastanawiam się nad zrobieniem jej od nowa)
- dodać wentylatorki w obudowie (niby sama jest wysoka dosyć i nigdy nie zaobserwowałem problemów z działaniem piecy latem. Ale wiadomo, że wymuszony obieg zapewni lepsze warunki pracy. Można by podpiąć jakiś prosty termometr i volto)
- wpiąć konda, bo leży i leży :)

Link to comment
Share on other sites

Pewno, że dam znać co i jak. Wczoraj wieczorem dopiero skończyłem, jeszcze się nie bujnąłem nigdzie autem :wink: U mnie na wylotach jest koło 1,5 km starego bruku na drobnym kamieniu więc jest na czym testować  :rotfl: 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...