Przemcio Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Problem mozesz miec jedynie z uratowaniem napisów ale dla chcacego nic trudnego. Dobrze przegotowane i prysniete lakierem napewno nie bedzie sie łuszczyc. A jak ci zależy na napisach to można przed malowniem je zamaskowac lub dorobic nowe po malowaniu. Zajedz do jakiejś agencji reklamowej przed zniszczeniem ich to ci wytna takie naklejeczki i dostaniesz je na naklejce transportowej. Po lakierowaniu panela przylkeisz na miejsce i ewentualnie dla ochrony prysnac mozesz jeszcze na to warstwę klarlacku. I bedzie miodzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeb Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Miałem kiedyś to radio i też mi nie pasowało kolorystycznie.Kupiłem panel od kasety ,przekleiłem szybkę i zamieniłem bebechy panela łatwo,szybko i przyjemnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 od jakiejś konkretnej kasety? ;) Ja miałem czarną, japońską wersję: http://i.imgur.com/2stdY.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hi_sound Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Panel z Alpine TDA-7565R powinien się nadać na przeszczep. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Panel z Alpine TDA-7565R powinien się nadać na przeszczep. faktycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeb Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 TDA-7565,TDA-7566,TDA-7567,TDA-7568 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 TDA-7565,TDA-7566,TDA-7567,TDA-7568 wielkie dzięki btw. byłem wczoraj zobaczyć swojego puga i to co zostało z silnika... Oczywiście coś źle usłyszałem i faktycznie to tłok był w misce, a nie zawór (bo to lekko niemożliwe)... Oprócz tego praktycznie każda część w jakimś stopniu uszkodzona, szklanki, zawory, tłoki, świece - oberwało bardzo wiele części. Pug dostanie nowe serduszko, na 99% będzie to 2.2 z 407 + skrzynia 6 biegów, ale zobaczymy jeszcze. Na nowy samochód mnie nie stać w tej chwili (a nie kupię byle padła znów), więc remontujemy tego strucelka... Granie wymaga tylko skończenia, w zasadzie dwóch weekendów, więc jak tylko mechanicznie go ruszymy - będę pisał coś o graniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawa88 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 no działaj działaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Czy da się jakoś to pomalować, żeby wyglądało jak oryginał i żeby farba nie odpadła po chwili?Jeżeli się nie znajdzie czarny panel na podmiankę, to może okleić folią zamiast malować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Cóż, temat będzie do zamknięcia - żegnam się z peżotem... Szkoda, że tak niewiele osób miało okazję go usłyszeć. Większość klocków zapewne trafi do nowego wozidełka, które tymczasowo będę posiadał. Dużo czasu, pieniędzy i rzeźby w peżocie poszło na marne, ale to tylko wstęp do poważniejszych zabaw w innych autach Łezka w oku się kręci, miałem robić swapa - ale po podliczeniu realnych kosztów (5-10tys. w zależności od wariantu + przynajmniej miesiąc-półtora bez auta), okazało się że lepiej kupić wozidełko, które mam pod ręką i pomyśleć o jakimś poważniejszym samochodzie za rok może. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Szkoda Powodzenia z nowym autkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Nie prościej kupić drugi taki sam motor bez zbędnych kombinacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Nie prościej kupić drugi taki sam motor bez zbędnych kombinacji? nie, dlatego że nie chcę nic wolniejszego niż było... a żeby wyrzeźbić tyle kunia, co miałem - trzeba by było wydać parę tysięcy Czas na zmianę, wakacyjną Teraz będzie, małe, "ciotkowate" autko w "ciotkowatym" kolorze ;) Będę wyglądał jak rasowy ekhm, ale za to ma ~180KM, zdejmowany dach, szperę i generalnie mechanicznie jest bardzo fajna ;) Jeździ lepiej dużo od puga, zarówno na prostej, jak i na zakrętach Klocki audio przekładam praktycznie w 100%, oprócz dwóch kosmetycznych zmian - zamiast AWX'ów wejdą R6A, a Aliante trafi w BR Ok, ostateczne decyzje podjęte - czas się rozstać z pugiem Gdyby jakiś mod to czytał, uprzejmie proszę o zamknięcie tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 napisz co to za maszina będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 ancymon, powiedz na co dokładnie zamieniasz 206 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 wstydzę się zobaczycie jak będzie ;) Tak serio - ciotkowaty Del Sol VTI, dosyć mocno wzmocniony ;) Tutaj są stare fotki, trzeci od góry, po lewej (podpisany "Pszemek" ):http://www.tecnogarage.com/index.php?site=Projekty (kompresora już nie ma, zostało wszystko oprócz niego, niestety ;) )\ Nigdy nie chciałem takiego pedalaka, ale przejechałem się raz z otwartym dachem (zanim się popsuł Pug, bo CRX jest kolegi dobrego) i stwierdziłem, że na wakacje może być ;) Najważniejsze jest to, jak to przyspiesza i skręca ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 mazda mx5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 MX5 nie jest już taka pedałkowata ;) Ale i droższa i silniki słabiutkie jak na masę ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonless Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 W końcu prawidłowa marka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 W końcu prawidłowa marka gorzej trochę z modelem, ale VTI to VTI ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonless Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Oj tam oj tam, grunt że B-seria pod maską. Jest z czego wyciągać moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 tam już jest wyciągnięte sporo ;) tzn. wcześniej jak był kompresor, to była masakra - brak trakcji na III i spalanie kosmiczne, dlatego kolega wyjął i chyba już sprzedał ze dwa dni temu, cały zestaw. Po wyjęciu kompresora Hania była ogarnięta i jeszcze wystrojona u Coobcia, z tego co wiem ;) Okolice 170-180KM są na pewno, a czy będę chciał więcej - nie sądzę. To tymczasowe auto, więc dłubać nie będę Audio tylko zrobię, koniecznie na wakacje ;) No i opony właściwie, może w dół trochę pójdzie + pomaluję maskę w kolor auta (jest czarna). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 wkładaj ten kompresor znowu kuniów nigdy za wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 już sprzedany z kompresorem spalanie zaczynało się od 15l/100km Znając moją nogę i styl jeżdżenia, to by było 20l/100km, a 30 nie było dla niego problemem No ale i osiągi męskie były ;) Oprócz spalania, były też jakieś problemy z kompem i trzeba by było dłubać, a kumpel zbiedniał i dlatego wyjął kompresor... a teraz zamienia del sola, na motocykl ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 może s2000 dla mnie petarda pod każdym względem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi