Skocz do zawartości

głośniki a zima.....


nero_partner
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nurtuje mnie pytanko jak maja sie niskie temperatury do głosników, zawsze jak miałem jakis subwoofer to bałem sie ze jak odkrece konkretniej rano po wejsciu do auta to cos sie w nim uszkodzi, chodzi o to czy cos noe traci swoich własciwosci podczas mrozów np. dolne zawieszenie...

moze i głupie pytanie, ale nurtujace mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre glosniki są zrobione z lepszych komponentow. Zawieszenia tak nie pekaja, jedynie co to cewka.Jja polece granie ze zmniejszoną glosnoscia ze wzgledu na cewke.. Nie nagrzana cewka przy mocniejszym graniu moze ją szybciej spalic. Jest to spowodowane zbyt gwałtownym przyrostem temperaturki co moze powodowac pekniecia izolacji uzwojenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to popatrzcie jak zachowują się tory kolejowe, kable energetyczne przy niskich i wysokich temperaturach.

Im cieplej tym ich długość jest dłuższa im chłodniej długość mniejsza. Co za tym idzie w niskich temperaturach głośnik powinien troszkę mniej po tyłku dostawać.

Takie czysto teoretyczne to jest brane na chłopski rozum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sie ma dolne zawieszenie (przeciez nie jest z gumy) czy jak auto stoi na -20C i rano wchodze do niego i od razu napieddalam to nic sie z nim nie stanie??

wiadomo ze niskie temperatury maja jakies oddziaływanie na wszelkiego rodzaju przedmioty.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolne zawieszenie jest jak to nazwać ze "szmaty" impregnowanej czymś tam(zależy co lubi producent) ta "szmata" tfu tfu znaczy się materiał pewnie jest z włókien naturalnych które to zimna się nie boją w przeciwieństwie do syntetycznych.

Gorzej natomiast ma górne zawieszenie, gąbka-guma butylowa-santropen czy co tam raczej naturalne nie jest i z niską temp. traci swoją elastyczność co może spowodować nawet pokruszenie/połamanie.

ALE w naszych warunkach klimatycznych to bym sobie tym dup... nawet nie zawracał. Na Syberii może tak.

 

Czyli jedynie wilgoć kondensująca się na metalowych elementach może dać popalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...