nero_partner Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 nurtuje mnie pytanko jak maja sie niskie temperatury do głosników, zawsze jak miałem jakis subwoofer to bałem sie ze jak odkrece konkretniej rano po wejsciu do auta to cos sie w nim uszkodzi, chodzi o to czy cos noe traci swoich własciwosci podczas mrozów np. dolne zawieszenie...moze i głupie pytanie, ale nurtujace mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo986 Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 ja tam w zime z miejsca wstawialem i nie zauwazalem zadnych uszkodzen po subie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Dobre glosniki są zrobione z lepszych komponentow. Zawieszenia tak nie pekaja, jedynie co to cewka.Jja polece granie ze zmniejszoną glosnoscia ze wzgledu na cewke.. Nie nagrzana cewka przy mocniejszym graniu moze ją szybciej spalic. Jest to spowodowane zbyt gwałtownym przyrostem temperaturki co moze powodowac pekniecia izolacji uzwojenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebring Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 na krotkich odcinkach to tak ale jak sie zagrzeje dupowoz to juz mozna dawac po gorckach bo nie ma takiej roznicy duzej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 zomer1980, dlaczego drut majacy niska temperature mial by sie szybciej spalic od tego co ma wieksza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo986 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 szron przeca nie siadzie na nim hehehe przecie to jedno i to samo w jakiej temp, z tego co gdzies czytalem to ponoc w niskich temp glosnik ma wieksza efektywnosc ale ile w tym prawdy to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 to popatrzcie jak zachowują się tory kolejowe, kable energetyczne przy niskich i wysokich temperaturach.Im cieplej tym ich długość jest dłuższa im chłodniej długość mniejsza. Co za tym idzie w niskich temperaturach głośnik powinien troszkę mniej po tyłku dostawać.Takie czysto teoretyczne to jest brane na chłopski rozum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo986 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 no i dlatego nie ma co "rozgrzewac " suba tylko od razu cieszyc sie mocnym basem ze tak to ujme heheheh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero_partner Opublikowano 19 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 a jak sie ma dolne zawieszenie (przeciez nie jest z gumy) czy jak auto stoi na -20C i rano wchodze do niego i od razu napieddalam to nic sie z nim nie stanie??wiadomo ze niskie temperatury maja jakies oddziaływanie na wszelkiego rodzaju przedmioty..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 ige, przy gwałtownym skoku temperatury miedzi potrafi pekac warstwa ochronna na drucikach Znajomi co naprawiaja glosniki maja troszke roboty w zimie przez takich zapalencow http://localhost/strefa/ipb/public/style_emoticons/default/sad.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 ja zaczynam delikatnie po co się później złościć na siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero_partner Opublikowano 20 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 ja zaczynam delikatnie po co się później złościć na siebieja tak samo - wszystkie dupy mi to mówia- "zacznij delikatnie" ale potem FULL PULL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DR Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Dolne zawieszenie jest jak to nazwać ze "szmaty" impregnowanej czymś tam(zależy co lubi producent) ta "szmata" tfu tfu znaczy się materiał pewnie jest z włókien naturalnych które to zimna się nie boją w przeciwieństwie do syntetycznych.Gorzej natomiast ma górne zawieszenie, gąbka-guma butylowa-santropen czy co tam raczej naturalne nie jest i z niską temp. traci swoją elastyczność co może spowodować nawet pokruszenie/połamanie.ALE w naszych warunkach klimatycznych to bym sobie tym dup... nawet nie zawracał. Na Syberii może tak. Czyli jedynie wilgoć kondensująca się na metalowych elementach może dać popalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.