jago86 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 no to panowi do oceny oddaje moje "wypociny"dzis zaczne temat ale dopisywal bede do niego stopniowo.klocki z ktorych wszystko zostalo zmontowane to:radio - Sony X-pload CDX-RA550 System DRIVE-S Wzmacniacz S-MOSFET o mocy wyjściowej 4 x 50 W Odtwarzanie formatów MP3 / WMA / ATRAC Motorised Motion Blade-plus (panel czołowy z elektrycznie poruszaną osłoną) 24-bitowy przetwornik C/A EQ3 (3-pasmowy korektor) 2 wyjścia na wzmacniacz Przełączane wyjście: tylne głośniki / subwoofer Technologia BBE® MP - High Definition Sound Współpraca z odtwarzaczami WALKMAN® / zmieniaczami płyt CD W komplecie pilot-karta na podczerwień RM-X151 kable zalilajace - earthquake AK-5000 (http://www.earthquakesound.com/installation.htm)+ z aku- z podlogi bagarznika + dodatkowe sygnalowe in-phasedrzwi przednie sa wygluszone a w nich gra zestaw odseparowany MB Quart QM 160-TE w tylnych drzwiach siedza glosniki 2drozne Infinity REF 6522i Rozmiar: 165 mm Typ: głośniki 2-drożne Moc ciągła: 60 W Moc szczytowa: 180 W Impedancja: 2 Ohm Skuteczność: 93 dB Pasmo przenoszenia: 53 - 21.000 Hz Cewki o obniżonej impedancji - uzyskują jak największą moc ze wzmacniaczy zdolnych do pracy pod obciążeniem równym 4 Ω lub mniej. Wszystkie modele coax wyposażono w przełącznik pozwalający łatwo korygować moc wyjściową tweetera nawet po zainstalowaniu głośnika w samochodzie. Membrana Plus One® - większa powierzchnia membrany w standardowych konfiguracjach ram, co zapewnia lepsze basy i wyższą sprawność Tweetery z tekstylnymi membranami Edge Driven i korektę mocy na poziomie tweetera - rozwiązania identyczne ze stosowanymi w domowych kolumnach głośnikowych z najwyższej półki a w efekcie lepsze przenoszenie mocy i niższe zniekształcenia przy dużej mocy wyjściowej w porównaniu z mniejszymi, konwencjonalnymi tweeterami z zawieszonymi kopułkami. podlaczone ze wzmacniaczem kablami z miedzi beztlenowej 2,5 mm2 napedza je wzmacniacz 4 kanalowy: QXA 450 (http://www.qxseries.com/qxa450.htm)4 ohm4 x 50W RMS(400W MAX) natomiast w bagazniku mamy glosnik DB Audio T-rex 12D ( http://www.strefacaraudio.pl/forum/topics1...-12d-vt1093.htm )Power (RMS) 600 Power (Peak) 1200 Magnet 130 oz Voice coil 2.5 inch Nom. Impedance 2 x 4 ohm X-MAX 0.51 inch Resonant frequency 31Hz a zasila go Lanzar Vibe 261 w mostku(wartosci mocowe sa przeklamane przez producenta) 2 x 360W RMS at 4 OHM2 x 1200W MAX at 4 OHMS 1 x 1000W MAX at 4 OHMS Bridged 2 x 800W at 2 OHMS Electronic Crossover Network Bass Boost Circuit Bridgeable at 4 Ohms 2 Ohm Stereo Stable Tri-Mode Capable Gold RCA Inputs Line Outs for Left and Right Channels. Low Pass Filter Controls High Pass Filter Controls Subwoofer Remote Level Control Power and Protection LED Indicators Soft Turn-on / Turn-off Advanced Protection Circuitry S/N Ratio : 90dB Dimensions : 10.25"(W) x 2"(H) x 21" (L niebawem postaram sie dodac wiecej zdjec do ukonczenia instalacji pozostalo tylko wstawic wentylacje do zabudowy oraz obic to wszystko dywanempozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mukade Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Zapowiada się fajnie. Powiedz, jak Ci się wytłumiało drzwi w b5? Masz tam otwory w wewnętrznej blasze, tak jak w większości samochodów, czy może jest tam ta wielka blacha, jak w b6 i golfie mk4 ? Jeśli tak, to czy tłumiłeś tylko tę blachę, czy zdejmowałeś ją i wnętrze drzwi też głuszyłeś? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jago86 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 jest ta wielka blacha z mechanizmem od podnoszenia szyby i etc..drzwi rozebralem do cna i gluszylem tylko blache drzwi i efekt tez jest bardzo dobry.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Moim zdaniem to wzmacniacze mają trochę za ciasno, myślałeś nad jakąś wętylacją?Druga sprawa to że gdy są tak upchnięte to trochę ciężko będzie to wyregulować No ale zapowiada się ciekawie czekam na dalszy ciąg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mukade Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 To respekt za to wygłuszenie. A jakim materiałem to robiłeś? Czy musiałeś zdejmować drzwi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jago86 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 To respekt za to wygłuszenie. A jakim materiałem to robiłeś? Czy musiałeś zdejmować drzwi?a do wygluszenia uzylem mat jakies czarne w rozmiarze 50x50 cm po 18.50 pln za sztuke kumpel mi z polski przywiozl ja zuzylem po 2 arkusze na drzwi.rozebranie drzwi to kwestia ok. 15 srub i ok 20-30 min a drzwi nie sciagalem tutaj masz link jak to rozebrachttp://www.vw-passat.pl/index.php?option=c...01&Itemid=9 Moim zdaniem to wzmacniacze mają trochę za ciasno, myślałeś nad jakąś wętylacją?tak mam zamiar dodac z 2 wentylatory 12cm ale jak narazie mysle gdzie je wcisnac i z czego pociagnac prad myslalem zeby sie podpiac z kabla remote ale nie wiem czy to dobry pomyslpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mukade Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Użyj przekaźnika samochodowego (na allegro po kilka złotych), a jako sygnał sterujący posłuży 12V na kablu remote. Dzięki za linka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jago86 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 przekaznika tzn?? u mnie w gre wchodzi:www.ebay.co.ukwww.maplin.co.uk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mukade Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Coś takiego http://cgi.ebay.co.uk/2-x12v-automotive-ch...1QQcmdZViewItem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Podepnij to w taki sposób: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jago86 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 dzieki za schemat MAXTZ i MUKADE za poradedokupilem dzis przekaznik jutro go zamontuje i teraz pozostalo mi czekac na chlodzenie dzisiaj zakupilem ale bedzie szlo z hongkongu wiec mysle ze za tydzien bedzie kupilem cos takiego 2 sztuki :i teraz pytanie jak je zamontowac tzn. aby ustawic je żeby:- wpompowywaly powietrze do srodka, - wypoppowywaly powieprze ze srodka,przy tych dwoch opcjach pomyslalem aby porobic otwory w obudowie zanim obije to dywanem dla zwiekszenia efektywnoscilub 3 opcja ustawic jeden na wpompowuwanie a drugi na wypompowuwanie aby zapenie tzw. przeciag??a wlasnie i doszedlem do wniosku ze dodam przelacznik ktorym bede w stanie wlaczac/wylaczac wzmacniacz od tuby (cos jak 2 remote)aby zapewnic sobie mniejsza konsumpcje pradu(i co za tym idzie paliwa) kiedy jestem w trasie (poniewaz zauwazylem ze spala mi okolo 2l/100km wiecej w trasie a przy 700 km przez weekend daje to 14 litrow a to sporo, a druga sprawa dziewczyna sie p 1h jazdy zdenerwowala na mnie ze tak glosno slycham )pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Zamontuj jeden z jednej strony a drugi z drugiej tak oby jeden wtłaczał powietrze a drugi wyciągał tylko musisz coś zrobić z tą "ścianką działową" (otwory albo wyrzucić) aby powietrze miało jak przepływać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 maxtz, tutaj są różne szkoły w wentylacji. Ale do sedna Tak na chłopski rozum. Masz te cztery wiatraczki. Instalując tak jak mówisz ciepłe powietrze wydostanie się z obudowy tylko przez dwa. Rzecz druga to estetyka. Nie wiem jakie plany ma kolega jago86 ale np. dajesz jakieś przeszklenie by było widać co tam się znajduje. Wiatraczek który wtłacza tam powietrze będzie ganiał kurz po całej obudowie. Nawet danie jakiegoś filterka z materiału nie powstrzyma tego zjawiska.Reasumując jako że bardzo mnie ten temat (zabudowy) interesuje bo sam będę robił coś podobnego z wentylacją dałbym wszystko do wyciągania powietrza z obudowy.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Po części się z Tobą zgadzam ale jeżeli zastosujemy wentylatory tylko do wyciągania powietrza to musimy też pomyśleć o jakiś otworach wentylacyjnych, którymi będzie zasysane świeże powietrze co znowu spowoduje zasysanie do środka kurzu Tak więc wydaje mi się że tego problemu w prosty sposób nie da się wyeliminować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jago86 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 przeszklenia chyba nie bede dawal poniewaz w bagazniku woze narzedzia i to troche wazy, co do scianki dzialowej jest ona przekroju litery E wiec tutaj nie bylo by chuba problemu. a co do twojej sugesti GREG-Si to nawiercil bym jakies niewielkie otwory powiedzmy 8mm lub mniejsze (tak aby po obklejeniu materialem nie bylo odksztalcen) na bocznej sciance.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 maxtz, to jest oczywiste że trzeba wpuścić powietrze. Jednak siła z jaką powietrze jest zasysane do obudowy za pomocą wiatraczka a podciśnienia różni się znacznie a co za tym idzie cząsteczki kurzu przez jakąś szmatkę nie będą wchodziły tak łatwo. Wszystko trzeba z głową przemyśleć gdzie dać te otwory by cyrkulacja była jak najlepsza. Sam myślę nad tym i chyba dobrą opcją będą otwory pod wzmacniaczami. Wtedy ciepłe powietrze będzie od razu wypychane ze wzmacniacza i dostawało się będzie chłodniejsze z poza obudowy.Co do tego jakie otwory nawiercić to sam nie wiem. Jak chcesz 8mm to będziesz musiał ich sporo zrobić tak aby wzmacniacze w lato się nie grzały.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jago86 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 ja mysle zeby wykonac to w ten sposob bynajmniej u mnie poniewaz gorna czesc wzmacniaczy nagrzewa sie najbardziej poniewaz cale wnetrze jest to niej przyczepione dolaczam rysunek z moim pomyslem jak to wykonac powietrze zasysane z przedniej scianki mialo by przejsc przez cala szerokosc obudowy i wyjsc z tylu Sam myślę nad tym i chyba dobrą opcją będą otwory pod wzmacniaczamiodnosnie tego niezgodzil bym sie poniewaz te wentylatory moga okazac sie za slabe do tego aby wciagnac powietrze do obudowy a w ten sposob bedziesz mogl wywolac proznie a co za tym idzie wzmacniacz nie bedzie mial gdzie oddawac ciepla bynajmniej takie jest moje skromne zdaniena ten temat Jak chcesz 8mm to będziesz musiał ich sporo zrobić tak aby wzmacniacze w lato się nie grzały - odnosnie tego mysle ze 8-10mm powinny sie sprawdzic poniewaz nie bedzie widzac zniksztalcen w materiale po obiciu i zarazem bedzie to filtrowac powietrze, przy czym konstrukcja sie nie oslabi( moja skrzynka narzedziowa wazy ponad 50kg pusta- wiec jakies 70-80 z gratami w srodku zobaczne temat nasze warsztaty)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 no nie wiem jakie są te Twoje wentylatory ale ja na pewno zainwestuję w turbinki stingera.Czyli wentylatorki chcesz założyć na górnej ściance nad wzmacniaczami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jago86 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 tak wlasnie chce zrobic zamontowac to nad wzmacniaczami. wskoczylem na allegro i znalazlem te filtry zdjecia ponizej to powinno zalatwic sprawe dostawania sie kurzuw moim wypadku audio jest w wersji budzetowej wyszlo mnie mniej wiecej: 470 funtow.patrzac sie na ceny sklepowe podzespolow wyszlo by mnie ok. :1010 funto wiec to jest znaczna rozncawiec pozostane przy swoich budzetowych wentylatorach z hongkongu pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.