Skocz do zawartości

Daro23031

Użytkownik
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Daro23031

  • Urodziny 23.03.1989

Kontakt

  • GG
    8137482

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Sierpc

Osiągnięcia Daro23031

  1. Tak kierunek zmienial się kilka razy. Ten uznałem za najlepszy dla moich uszu.
  2. Witajcie z racji długiego weekendu postanowiłem wkoncu zabrać się za zrobienie słupków (spróbować to zrobić zgodnie ze sztuka) ukierunkowanie głośników w moim przekonaniu i na upośledzony słuch jest w najlepszej pozycji jaka odluchiwalem. Odrazu powiem ze tweeterki są na różnych wysokościach. Ten z lewej chciałem wyciągnąć ciut powyżej deski rozdzielczej a ten z prawej został zmontowany ciut niżej. Dwa dni się z tym męczyłem i pierwszy raz pracowałem żywica Aktualnie czekam aż żywica będzie twarda. Do finału zostanie tylko szpachlowanie i materiał. Zdjecia
  3. Właśnie mono pojechał do naprawy koszt od 100 do 600 zł w zależności co się upalilo. Nie kolejny myślący tylko napisałem tak w dużym skrócie naprawdę mało było chwil kiedy mono pracował chociaż na 80 % a nawet jak się zdążyły to na chwile bo długo się tak nie da wytrzymać. Sądziłem ze prędzej Spale ground zero gzrw 30spl niż upale monoblok W dodatku dziwna sprawa bo pracował w 2ohm zrozumiał bym gdyby dostawał 1ohm wtedy faktycznie mógłby się zmęczyć chyba czas zacząć zastanawiać się nad nowymi piecami
  4. Jaka przetwornica ? Spadki na max obciążeniu są max do 13.7 niżej się nie zdążyło. Fakt Lubie głośno ale nigdy gain na max nie był ustawiony.
  5. Mam problem dziś wracając z pracy nagle zgasł sub. Nie myśląc wiele odlaczylem remote i znów go uruchomiłem w tym momencie usłyszałem jak coś się pali Skwierczy itp radio na chwile zgasło i znów się uruchomiło. Zasilanie odcięte z hebla (teraz się ciesze ze go zamontowalem) Do sedna bezpieczniki są całe w monobloku jak i na kablach przy aku. Rozebrałem monoblok i plyta wygląda na cala wszystkie ścieżki są nienaruszone. Jedynie co mi się rzuciło w oczy to odbiorniki ciepła te które łączą płytę scaloną do obudowy. Czy zwarcie jest możliwe ? Czy naprawa tego ma sens ? Ile to może kosztować.
  6. Auto juz jeździ silnik jest testowany i usuwane ew problemy. W temacie audio nie ruszyło się zbyt wiele na dzień dzisiejszy wszystko jest spięte do odsłuchu w bagażniku straszny kocioł wzmaki przymocowane tylko do deski. W finalnym miejscu nie będę miał dostępu do regulacji, strojenia. Wiec bagażnik zostaje do ogarnięcia na sam koniec. Prace ustały ze względu na brak funduszy najzwyczajniej w świecie przeliczylem się co do kosztów montażu i renowacji silnika wyszło naprawdę za dużo. Co nie zmienia faktu że bardzo zadowolony jestem z osiągów auta Na szybko cześć tapicerek została zmontowana na więcej nie było czasu. DLS-y grają cudnie (podejrzewam ze moje odczucia są spowodowane tym jaki sprzęt siedział orginalnie) Powstał tylko jeden znaczący i dość poważny problem nad którym trzeba się zastanowić. Wzmaki nie są jeszcze zabudowane a już po raz pierwszy przedrzalem blaupunkta do takiego stopnia ze zgasł na 20 min a ja sparzylem dłoń oczywiście nie myśląc za wiele sprawdziłem organoloptycznie jego teperature. Powiem tak gra świetnie ale dls potrzebuje innego pieca, w niedługim czasie będę zastanawiał się na co go zamienić. Fotki za wiele nie pokazują bo tylko nowa tapicerkę. Jeśli ktoś chce zobaczyć bardzo proszę.
  7. Sam też buduje nowy system audio w e36 sedan. Budżet masz ciut niski mi udało się zmontować na przód dwa zestawy i właśnie r6a jest to możliwe ale wymaga bardzo dużej ingerencji w drzwi cięcie blach tapicerki dorabianie paneli a w moim przypadku ze względu dużej wycinki blachy wzmocnienia które trzeba było przyspawac.komora w drzwiach odpada nie zrobisz odpowiednio dużego litra przez szybę co najważniejsze zakrywanie (betonowanie) otworów technicznych a są bardzo niewdzieczne i trzeba się mocno namaczyc żeby chodź 70% je zakryć a bez tego 0 efektu. Pytałes o ori glosniki widzielem kiedyś projekt 16 w ori + komory ale. Wyglądało to tak ze za błotnikiem wycięto blachę z żywicy zrobiono komorę i dopiero przykrecili błotniki. Takie rozwiązanie pod 3 way mogło by zdać egzamin. Popatrz na mój temat tam są fotki może coś Ci pomoga
  8. Swego czasu skrzynkę robił maxtaz z tego co pamiętam strojenie około 45hz jak będę mógł sprawdzę co się stanie jak zamknę szczelinę może przyjmie więcej na klatę chyba że całkiem go wykończe
  9. hm przy podlaczeniu 1 cewki 2ohm gra tak samo glosno jak na 2x2ohm - 1ohm ;/ troszku tego nie rozumiem gain sprawdzalem testowałem różne kombinacje i nic nie pomagało
  10. tak tak silnik jest juz w drodze obecnie do warsztatu zostało mu jakies 300km sadze ze w środe dostane juz auto z silnikiem do pierwszych testów. No ale nie o silnik tu chodzi samochód moze stać w garażu ale audio musi być zrobione Mam pytanie odnośnie suba (jest w planach wymiana ale nurtuje mnie jedna sprawa) Sub - do ground zero gzrw30spl pierwsza generacja 2x2ohm - spięty w 1ohm monoblok - hifonic 1500d - przy 1ohm chyba 1500 rms Przy glosnosci okolo 60% sub wpada w przester bo chyba tak to sie nazywa dzieje sie z nim cos w stylu uderzania cewki w magnes moje pytanie czym to jest spowodowane ? czy winą leży po stronie słabej kontroli glosnika przez oporność 1ohm ? i teraz kolejne pytanie czy mogłbym obie cewki oddzielnie podlaczyc pod hifona ? chodzi o podłaczenie bez mostka kazdej cewki z osobna jest to wykonalne czy cos uszkodze ?
  11. Drzwi zamontowane juz w aucie kabelki w ori peszle dodatkowo owinięte izolacja parciana. kolejne etapy jak tylko silnik znajdzie się pod maską. Przy okazji wygluszanie komory silnika i deski rozdzielczej. Niedługo kolejne fotki i pierwsze testy
  12. Kolejny weekend kolejne prace:) walczyłem do 4 nad ranem. Z góry przepraszam za brak wszystkich zdjęć ale jakoś zapomialem. Udało się zrobić stelaże z profili budowlanych w miarę możliwości szczelnie. Przykrecane na śrubki + nity. Potem 2 warstwy mat, pierwsza gms - bardzo cienka użyta do zakrycia największych szczelin. Druga - stp gold tu poszły 2 warstwy nie wiem czy pomoże ale zostało mi ich dość sporo uznałem ze nie zaszkodzi. Następnie doklejona gąbka gms. Głośniki narazie położone na sztukę aby tylko sprawdzić czy są jakieś nieszczelności coś brzeczy itp. Wyszło lepiej niż się spodziewałem jest sztywno cicho i szczelnie (w moim odczuciu) nigdy nie miałem okazji słucha profesjonalnie zrobionych drzwi, tak czy inaczej jestem pozytywnie zaskoczony i MI SIĘ JUZ PODOBA ;) Wysokość dystansow będzie się zmieniac w zależności od koncepcji wykończenia drzwi. Napewno będę testował jak wysokość dystansow oddziałuje na dźwięk. Pewnie pojeździ tak z pół roku zanim znajdę odpowiednie konfigurację. Jaram się łokropnie teraz dopiero zaczynam widzieć efekty prac i pieniędzy na to wydanych
  13. Motorek m52b28. 2,8 benzyna. Światła na czas remontu wyglądają jak wyglądaja powoli wszystko się złoży w całość
  14. Edit: Ponieważ auto na wymianę silnika pojechało bez przednich drzwi w ta sobotę udało mi się popracować kilka godzin nad drzwiami (kosztem cięcia trawy w ogrodzie ale co tam ) jak zwykle prace trwały do nocy ze względu na brak doświadczenia liczenie sprawdzanie dopasowywanie itp podkład pod dystanse to płyta mdf 16mm kolejne etapy prac nastąpią w kolejne soboty Jedno ze zdjęć przedstawia jaki jest zamysl zakrycia otworów technicznych są to profile budowlane. Możecie mi wieżyc ze ciężko jest je modelować młotkiem.
  15. Wybaczcie ze tak mało pisze w temacie aktualnie mam sesje w szkole do tego praca w delegacji. Tak blacha jest wycięta dziś ewentualnie jutro postaram się napisać coś więcej na temat prac juz wykonanych i wstawię zdjęcia cierpliwości. Tak jak obiecałem napisze parę słów. Odnośnie pytania o ścianę grodziowa tak została wycięta lecz nie w całości z obawy przed zapadnieciem się kanapy... zostawiłem coś w rodzaju stelażu. Jeśli chodzi o przebicie dźwięku z bagażnika mimo że ściana grodziowa jest wycięta kanapa sama w sobie i tak mega mocno gluszy tak więc sądzę że po remoncie poprawi się troszkę odnośnie bagażnika ponieważ pozbylem się tylnych głośników 6x9 i przez półkę są dość duże otwory przelotowe. Całkiem niedawno wybrałem się do Wawy po materiały na oklejanie drzwi. Pomacalem powachalem i z czystej ciekawości kupiłem kilka mat stp gold uznałem ze pójdę na kompromis i przednie drzwi zrobię z gms 07 + stp gold + gms 02. Mam nadzieje ze 2 warstwy mat wystarcza. Na zakupach zaopatrzylem się też w dystanse łącznie 12szt różnych grubości uznałem ze i tak wyjdzie mi znacznie taniej niż kupno całej płyty mdf + maszyny do wycinania obreczy (nie chce pomylić się w nazwie). Do dnia dzisiejszego ukończyłem dach kolejna praca jaka zrobiłem to klejenie tylnych drzwi gms 07 (jedna warta w środku i z zewnątrz) środki nie są uchwycone na zdjęciach z efektu pracy ju na tym etapie jestem zachwycony dźwięk zamykanych drzwi jest genialny. Pewnie pojawi się pytanie co z otworami technicznymi i za to mi się oberwie ale otwory zaklejone zostały tylko i wyłącznie mata jako ze nie są mega duże i w drzwiach nie ma głośników zakrycie ich ma na celu tylko poprawę tłumienia szumów jak i oddzielenie wilgotnej części drzwi od tapicerki i pianki gms 02. Na dzień dzisiejszy auto pozbyło się przednich drzwi ze względu na wymianę silnika. W sobotę pakuje złom na laweta i jedzie na swap (2.8L benzyna czeka) przy okazji swapu będzie oddany alternator do regeneracji jak i poprawione + dolozone dodatkowe kable w myśl BIG 3. Kilka fotek z części prac robionych telefonem. Niestety nie mam normalnego aparatu. Zapomialem dodać przy akurat wszystkie kable i zarobienia nowe dodatkowo zamontowany jest hebel (od zetora ale zdaje egzamin ) Dziękuję wszystkim za tak liczne zainteresowanie porady i pomysły. CDN...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...