Panowie cenię sobie wasze uwagi i tłumaczenia, jestem energetykiem zawodowym i mam do czynuenia na codzień z prądami przemiennymi, niby prąd i prąd, ale jednak w aucie to nie to samo co na słupie wysokiego napięcia, podstawową więdzę szkolną posiadam, ale doświadczenia żadnego, po to załozyłem temat i zadaję pytania, i jeśli ktoś mi mówi że taki kabel starczy i popiera to sprawdzonymi dowodami to go słucham , nie chcę auta które mi podskakuje w czasie jazdy od basu, ale zależy mi na prawidłowo wykonanej instalacji.
teraz mam kolejny kłopot 😉 otóż..... zwykle nie wyłączam radia gdy gaszę samochód więc po przekręceniu kluczyka system CA uruchamia się, a ponieważ to diesel, czekam..... aż zagrzeje swiece w tym czasie system wystartuje po to by ponownie się zrestartować przy uruchamianiu silnika, jak tego uniknąć? dodatkowy aku odseparowany od rozruchowego? Problem nie dotyczy tylko CA, montuje w starym gracie trochę elektroniki i chciałbym żeby ta elektronika właśnie startowała po włączeniu zapłonu i gasła po jego wyłączeniu.