Skocz do zawartości

tomicher

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Mikołów
  1. Pamięta cały setup związany z dźwiękiem. Zapomina urządzenie (iPhone 5S) podłączone do bluetooth'a, a dokładniej rzecz biorąc konieczne jest ponowne ręczne przyłączenie do urządzenia z poziomu telefonu.
  2. Witam panowie, Mam problem związany z połączeniem trzech urządzeń ze sobą i uzyskania pełnej funkcjonalności. 1. Radio Alpine 9887R 2. Moduł bluetooth KCE-400bt 3. iPhone 5S Moduł bluetooth podłączony do radia. Odtwarzanie muzyki z iPhone'a działa bez zarzutu zarówno z poziomu telefonu jak i radia. Idealnie. Jestem w stanie wykonywać również połączenia oraz odbierać je. Mam wgląd do wszelkich książek adresowych oraz ostatnich wybieranych numerów. Problemy są jednak dwa: 1.Po wyłączeniu kluczyka ze stacyjki, radio "zapomina" telefon i konieczne jest ponowne połączenie obu urządzeń na nowo. Przeczytałem w instrukcji że możliwe jest przypisanie do radia pięciu urządzeń które będą zintegrowane "na sztywno", pozostałe urządzenia będa traktowane jako "gość i po każdym wyciągnięciu kluczyka będzie zapominany. Mój telefon jest pierwszy na liście więc powinien być traktowany jako priorytet, czyli radio nie powinno go zapominać. Jak pozbyć się tego problemu ? 2.Nie mogę regulować poziomu głośności mikrofonu. Rezultat jest taki osoba po drugiej stronie telefonu słyszy mnie na jakieś 3-5% głośności słuchawki i w normalnych warunkach nie ma najmniejszych szans na usłyszenie tego co mówię. Wg. instrukcji powinno się pojawić okienko w menu radia umożliwiające zmianę poziomu głośności - nie pojawia się. Dodam że mikrofon trzymam 2cm od ust więc odpada tutaj możliwość złego jego użytkowania. Jak uzyskać dostęp do zmiany czułości mikrofonu ? Zastanawiam się czy problemem może być jakiś stary software użytkowany przez poprzedniego właściciela modułu bluetooth. Niestety nie mam tego jak na chwile obecną sprawdzić bo nie mam laptopa z windowsem i bluetoothem na stanie. Czy taki firmware w ogóle wyszedł ? Nikt nie jest w stanie udzielić mi rzeczowej odpowiedzi, dystrybutor milczy, sklepy umywają ręce. Z góry wielkie dzięki za pomoc i rozwiązane problemu. Możecie kontaktować się ze mną tutaj lub e-mail tomicher [at] o2.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...