Skocz do zawartości

jarecki

Użytkownik
  • Postów

    119
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    6653249
  • ICQ
    0

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Londyn

Osiągnięcia jarecki

  1. Efekt koncowy fajny, gdzie byles na strojeniu?
  2. Widze ze masz poczucie humoru
  3. jarecki

    Materialy z carbonu

    Wyslalem namiar na pw.
  4. jarecki

    Materialy z carbonu

    Dzieki za pomoc. Dzis caly dzien siedzialem w necie i znalazlem osobe ktora robi wszystko z carbonu, laminaty i wszystko co zwiazane z tym. Wyjasnil mi pokrotce jak to wyglada . Zakupilem dzis wszystko co potrzebne ale koszt nie jest taki maly jak myslalem aby wykonac wszystko zeby wygladalo jak orginal. Na nastepny piatek paczka powinna juz dotrzec do mnie wiec zaczne pierwsze proby jak tylko pogoda pozwoli bo nie mam garazu. Ale jak ktos ma jeszcze jakies wiadomosci lub doswiadczenia to chetnie poslucham bo zawsze przydaja sie wskazowki dla poczatkojacych.
  5. jarecki

    Materialy z carbonu

    Bede wdzieczny za ta stronke. Pozdrawiam
  6. jarecki

    Materialy z carbonu

    Witam , tak jak w temacie czy ktos juz probowal tworzyc jakies elementy z carbonu? Czy proces tworzenia wyglada tak jak w przypadku zyklej zywicy i mat. Jaka zywica musi byc do mat weglowych? I czy to potem sie jakos poleruje czy juz jest polysk. Znalazlem goscia co sprzedaje maty http://moto.allegro.pl/item523708485_wlokn...n_30x50_cm.html Ale nie odpisal mi na pytanie jak wyglda sam proces tworzenia . Moze ma ktos jakies doswiadczenia bylbym bardzo wdzieczny. Tylko prosze nie mylic z okleinami po 7zl bo to zupelnie co innego. Pozdrawiam
  7. Temat motocykli jest mi bliski wiec pokaze czym jezdze. Yamaha R6 oraz skuter Honda Dylan 125 ktory jest idealny na miasto.
  8. Spoko. Ja w poprzedniej E39 musialem cala wykrecic bo te zapadki sie pokrzywily i nie chcialo wyjsc. Ciesze sie ze pomoglem. Pozdrawiam
  9. Bede bacznie sledzil temat bo cos mi sie wydaje ze wszystkio pojdzie niedlugo w niepamiec i prozne pisanie ale pomarzyc zawsze mozna. Zaraz sie okaze ze zamiast 15-30 tys zl zrobi sie 1500-3000 i to jeszcze niewiadomo czy bedzie tyle. Zrobienie takiego auta to naprawde bardzo duzy wydatek i nie tylko wzmacniacze i glosniki ale zasilanie, okablowanie zabudowa tego wszystkiego , pomiary bo samo wlozenie sprzetu to nie uczyni cudow. Duzo osob ktore startuja w UK w db dragu ma swoje prywatne Termlaby i sobie stroja w zaciszu i nawet nieduzymi mocami ale dobrze wykorzystanymi maja niezle wyniki. Ale poczekamy , zobaczymy co z tego projektu wyjdzie.
  10. Myslalem podobnie jak ty ale na ostatniej Emmie w Uk widzialem auto pokazowe firmy Mutant to cos na wzor w Polsce voice crafta czy firsta ktore posiadalo ok 30 sztuk glosnikow 10" i robilo niesamowite cisnienie ze az sie wierzyc nie chcialo. Ponizej fotka. Rowniez 2 x kicker SoloX 18" zasilony Maxximusem na akumulatorach Kinetyka dawal niezle rade w vanie. Ale 30 tys zl na taki sprzet to wcale nie jest duzo bo samo zasilanie ile bedzie kosztowac do mocy ok 10 KW rms .
  11. Tam bylo duzo osob ktore zrobily cale zabudowy samemu jak ja. Ale byly tez firmy ktore nie oszczedzaly na kasie. Ale uwazam ze mimo wszystko w Polsce tez poziom znacznie sie poprawil i coraz ciekawsze sa zabudowy oraz sam sprzet .
  12. Najlepsze i najdrozsze zabudowy byly pierwszego dnia ale mnie nie bylo. Co do sound off bylo duzo wiecej aut z pozadnym sprzetem ale padal deszcz i nie chcieli otwierac aut do ogladania. Co do db dragu czy spl to bylo naprawde sporo ciekawych aut w ktorych Atomic byl dosc czestym sprzetem zarowno glosniki jak i wzmaki. Jednym z aut ktore zrobile na mnie wrazenie to ten pomaranczowy van z mnustwem glosnikow w przedziale ladunkowym. Byly to wszystko glosniki 10" firmy Mutant ktora nalezy do sprzetu bardzo budrzetowego ale przy wykorzystaniu tylu przetwornikow i wzmakow Rockforda jak sie wsadzalo glowe do srdodka to zapieralo dech. Naprawde robilo wrazenie. Ogolnie sprzet ludzie maja konkretny ale nie umieja go czesto wykorzystac jak to Angole Jesli chodzi o db drag w uk to pokaze wyniki w poszczegolnych kategoriach Street Stock A - Street Stock B - Street A - Helen Millard - 141.6 Street B - John Akinin - 157.2 Street C - Chris Wilmott - 150.8 Street MAX - Adam Daniells - 162.6 Super Street No Wall - Adam Daniells & Steve Akinin - 146.8 Super Street 1-2 - Team Sprigg - 150.0 Super Street 3-4 - Team Fusion - Bigred - 161.3 Super Street 5+ - Patrick Chant - 150.7 Extreme 1 - Extreme 2 - Stuart Mclellan - 155.6 Extreme 3+ Mark Smith - 154.8 Monster - Firestarter - 175.2 Loudest Bassrace - Firestarter - 154.5
  13. Jak w tytule moja galeria z imprezy. http://picasaweb.google.pl/jarimir27/EmmmaUk#
  14. Dzis ciaglem nowe kable w plecionce do wysokich i zamontowalem juz pierwszy slupek i o dziwo wyglada calkiem niezle na zywo w aucie. W mojej galeri zamieszcze zdieca wiec sami ocencie. Ale jesli mi czas pozwoli i Herdi bedzie mial czas to napewno slupki pojda w skory . Co do odsluchu to od ok 27 Pazdzietrnika bede w wawie wiec nie ma problemow co do odsluchow ale jak narazie co chwila zmienia sie koncepcia i glowa pelna pomyslow tylko nieraz czasu brak na realizacjie wszystkiego. Ogolnie dzieki za pomoc.
  15. Tematow bylo setki o swistach ponizej przyklady http://strefacaraudio.pl/forum/topics5/sly...d5873c78f#20671 http://www.strefacaraudio.pl/forum/topics5...ight=zaklucenia http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic...35e71f3336dc1ce http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic...35e71f3336dc1ce http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic...35e71f3336dc1ce http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic...35e71f3336dc1ce Mam nadzieje ze wystarczajaco pomoglem. PO przeczytaniu tej lektury napewno duzo ci sie rozjasni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...