Skocz do zawartości

XES

Użytkownik
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Dolny śląsk

Ostatnie wizyty

7 222 wyświetleń profilu
  1. XES

    Kupię Steg MSK A Classe - 2szt

    Wzmacniacze kupione, można zamknąć temat.
  2. Jak w temacie, poszukuję dwóch sztuk, ale jedną też nie pogardzę. Od bidy MSK 50SC tez mogą być, oferty na PW.
  3. Tak jak w temacie, propozycje cenowe na pw.
  4. Witam, tak jak w temacie, potrzebuję komplet (2szt) jeśli u kogoś się walają i ma ochotę oddać w przystępnej cenie to chętnie nabędę ;)
  5. W Pioneerach zawsze informacja o zapięciu panela była realizowana poprzez zwarcie pinu DSENS do masy. Sprawdź w service manualu, jeśli jeden z pinów jest opisany DSENS to to właśnie to. Tak przynajmniej było w starszych modelach.
  6. Teoretyzujesz, scena trzyma poziom taki jaki ma być. Kiedyś dawno temu jeszcze za czasów PASCI słuchałem na mistrzostwach europy w Bernie w Szwajcarii starego kadeta w pure passive, który zarówno tweetery jak i woofery miał w nogach (2 way). Można było o tym aucie powiedzieć wiele złego, bo brzmieniowo wcale nie robił super roboty, aczkolwiek scena była tam gdzie miała być jeśli chodzi o jej wysokość. Da się ? Da.
  7. S2 = H50. Lklukasz. Nie będę się z Tobą sprzeczal bo to bezcelowe. Niedługo mój system zagra w kolejnym aucie i podczas strojenia specjalnie dla Ciebie zrobię zrzuty z clio. Aczkolwiek jeśli mówisz, że w domowce podział może być, a w ca juz nie i argumentujesz to m.in zniekształceniami przy tak wysokim podziale to coś mi się tu nie widzi, te same zniekształcenia w domowe są ok, a w ca juz passe ? Z puntu widzenia ch-ki przy odsłuchu off axis woofera masz rację, ale na pewno sam dobrze wiesz, że można sobie z tym poradzic. Z tego co pamiętam przy strojeniu poprzedniego auta na illuminatorze, ch-ka częstotliwościowa bez podziału rozpoczynała swój spadek w okolicy 3khz i prawie do 5khz spadek był mniej więcej 6db/okt liniowo.
  8. Wstęga Sony XES-H50 gra w 2 drogach jak należy (tak został zaprojektowany cały system), rozmiar jest niewielki. Testowane z różnymi przetwornikami na dole (XES-F50, Scan Speak Revelator 15, Scan Speak Iluminator 15). Jednak woofer musi potrafić zagrać wysoko (punkt podziału 4khz - tak zagrało najlepiej).
  9. Absolutnie skleić się tego dobrze nie da, a nawet pospawać - taki materiał, nie będzie ani trochę wytrzymałe. Spóźniłeś się jakieś 3 miesiące, wywaliłem taki sprawny mechanizm na złom, po tym jak radio znalazło się na stałe w konsoli.
  10. Rozumiem, zapewne silnik na pompie rotacyjnej, być może i VP - nie wiem jak w nissanie, ale w Oplu i BMW na tej pompie patent nie przejdzie. Istnieje też taka możliwość, że pomimo iż sterownik ograniczał dawkę paliwa to dawka LPG była na tyle duża, że w dalszym ciągu bilans był dodatni. Nie widziałem tego więc wypowiadał się dalej nie będę, w przypadku starszych aut jest to jak najbardziej wykonalne, choć nie specjalnie podoba mi się wizja tak niekontrolowanego dotrysku LPG.
  11. Jaki konkretnie silnik i rok auta ? Możesz zaprezentować wykres z hamowni ? Ciekaw jestem jak wyglądała krzywa momentu obrotowego.
  12. Jakie założenie ma spełniać taki system ? Jeśli LPG ma jedynie wzbogacać mieszankę, to średnio to widzę dla systemów wtryskowych na common railu, ewentualnie pompach elektronicznych VP. Jeśli masz dostęp do takiego auta i nawet najprostszego testera diagnostycznego (w zasadzie wystarczy byle co spełniające normy OBD2) to odpal sobie auto, zloguj czasy wtrysków, psiknij w dolot plaka lub samostart i zobacz co się będzie działo z czasami wtrysków oraz ilością aktualnie wtryskiwanego paliwa. Im więcej będziesz wtryskiwał paliwa z zewnątrz tym czasy wtrysków będą krótsze, aż do całkowitego zatrzymania wtrysku od strony fabrycznego systemu wtryskowego. Dopiero po przekroczeniu dawki paliwa z zewnątrz, która spowoduje, że fabryczny sterownik przestanie wtryskiwać paliwo zaczniesz podnosić sumaryczną ilość paliwa na której pracuje silnik, nie mówiąc o tym, że kultura pracy silnika w tym wypadku będzie żadna - taki samozapłon będzie miał całkowicie niekontrolowaną wartość kąta wtrysku. Nie biorę pod uwagę tego co będzie działo się z ciśnieniem doładowania, które również kontrolowane jest przez ECU. Ciężko powiedzieć jak to się w tym momencie zachowa. Przy koszcie 600zł tak naprawdę niewiele dokładając masz zrobionego chipa jak należy.
  13. Natchnęliście mnie i zajrzałem do kartonu z dawno zapomnianym stuffem ;) To grajek który ze starych sztrucli (pomijając wszelkie znane hajendowe kontrukcje) wywarł na mnie największe wrażenie - na upartego do kupienia dziś za 5zł. http://s10.postimg.org/az0a0ivc9/philips.jpg Stary poczciwy philips - laser tzw. karuzela - jeśli ktoś powie mi, że jego nowe sony zmienia szybko zmienia kawałki z pierwszego na ostatni, to przy tym wynalazku na 100% wymięknie ;)
  14. http://www.pensjonatgromada.pl/ Ja zawsze jeżdżę tu. W cenie jest wstęp na termy w Szaflarach raz dziennie, bez ograniczeń czasowych.
  15. Do tego hamulce itp itd. Na koniec wyjdzie kwota taka za jaką kupiłby to auto na gotowo w oryginale i jeszcze masa pieniędzy zostanie. Wiem po sobie. Robiłem swapa w Alfie 159 z 1,9JTDm 8V (120KM) na 2,4 JTDm (200KM), W dodatku skrzynie biegów wymieniałem z manuala na automat. Suma sumarom wyszło tak, że sprzedając to auto i kupując takie jak chce zostało by mi koło 10kzl w kieszeni - wszystko od A do Z robiłem sam, więc nie liczę tutaj swojej pracy lub pracy którą ktoś musiałby za mnie wykonać. W trakcie takiej przekładki wychodzi multum rzeczy nie do przewidzenia we wcześniejszym kosztorysie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...