Jakie założenie ma spełniać taki system ? Jeśli LPG ma jedynie wzbogacać mieszankę, to średnio to widzę dla systemów wtryskowych na common railu, ewentualnie pompach elektronicznych VP. Jeśli masz dostęp do takiego auta i nawet najprostszego testera diagnostycznego (w zasadzie wystarczy byle co spełniające normy OBD2) to odpal sobie auto, zloguj czasy wtrysków, psiknij w dolot plaka lub samostart i zobacz co się będzie działo z czasami wtrysków oraz ilością aktualnie wtryskiwanego paliwa. Im więcej będziesz wtryskiwał paliwa z zewnątrz tym czasy wtrysków będą krótsze, aż do całkowitego zatrzymania wtrysku od strony fabrycznego systemu wtryskowego. Dopiero po przekroczeniu dawki paliwa z zewnątrz, która spowoduje, że fabryczny sterownik przestanie wtryskiwać paliwo zaczniesz podnosić sumaryczną ilość paliwa na której pracuje silnik, nie mówiąc o tym, że kultura pracy silnika w tym wypadku będzie żadna - taki samozapłon będzie miał całkowicie niekontrolowaną wartość kąta wtrysku. Nie biorę pod uwagę tego co będzie działo się z ciśnieniem doładowania, które również kontrolowane jest przez ECU. Ciężko powiedzieć jak to się w tym momencie zachowa. Przy koszcie 600zł tak naprawdę niewiele dokładając masz zrobionego chipa jak należy.