Skocz do zawartości

gruchol

Użytkownik
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    2341918
  • Strona WWW
    http://royalparts.pl/2_royal-purple
  • ICQ
    0

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Cieszyn
  1. gruchol

    Wzmacniacz Rodek R680i

    UP - cena na forum w dół - 500zł
  2. Genesisy Profil Four wystarczy do napędzenia?? Dane czytałem i wiem, że za słaby ale wiem też że czasami małe waty potrafi napędzić mocny sprzęt ;) Po dłuższym zastanowieniu chciałbym zmienić na coś "cieplejszego", Rodek jest super jak słuchałem Rocka / Techno (dynamika, moc basu rewelacja) teraz słucham spokojniejszej muzyki i jest trochę za "twardy" dla mnie ;)
  3. gruchol

    Wzmacniacz Rodek R680i

    Sprzedam sprawny wzmacniacz Rodek R680i, stan wizualny i techniczny oceniam na dobry. Posiadam do niego wszystkie 5 kości do zarządzania kanałami / pasmami wzmacniacza oraz oryginalną instrukcję. Mam go od ponad 5 lat, sprzedaję ponieważ potrzebuje więcej miejsca w bagażniku i potrzebuje niższego wzmacniacza.... Dane techniczne: https://www.amp-performance.de/344-Rodek-R680i.html Cena 550zł
  4. Mój rodek ma 59 mm i o dobre 5mm jest za wysoki... Jestem wstanie nawet założyć coś słabszego tylko dajcie namiary na wzmacniacze które na oko wyglądają, że są niskie i przyzwoicie grają.
  5. W związku ograniczonym miejscem w bagażniku ( powiększyła się rodzina ) szukam wzmacniacza 4 kanałowego, który na wysokość nie będzie przekraczał 5 cm . Aktualnie mam Rodka R680i z którego jestem zadowolony ale jest za wysoki i nie mieście się w półce. Kolejna zmiana to skrzynka będzie closed. Budżet około 500zł, w mostku chciałbym przynajmniej 250w.
  6. Zamienię wzmacniacz Rodek R680i na inny 4 kanałowy wzmacniacz. Posiadam do niego instrukcję i "kości" potrzebne do konfiguracji jak chcemy podzielić kanały. Więcej info tutaj https://www.amp-performance.de/344-Rodek-R680i.html Powiększyła mi się rodzina, i walczę z miejscem w bagażniku, wzmacniacz jest dla mnie o około 1cm za wysoki dlatego chcę zamienić. Był plan na wykorzystanie 6 kanałów, ale nigdy nie doszedł do skutku, dlatego teraz wystarczy 4 kanałowy.
  7. Według producenta to 5V jest na wyjściu, ale jak to policzyć to nie wiem ;/ jak byś mógł mi to przeliczyć, albo chociaż wzór jak to liczyć.
  8. Temat stary, ale w końcu po latach wracam do "grania" i otworzyłem radyjko ;) Faktycznie znalazłem spaloną ścieżkę, która pewnie robi za bezpiecznik. Szukam porady jaki bezpiecznik tam wlutować 5A, 3,5A?? Radio jako główny bezpiecznik ma 10A Link d o zdjęcia https://goo.gl/photos/TWX86wGfjC6xCvz88
  9. gruchol

    Kable sygnałowe

    Witam, Ostatnio mój tata wypinał sprzęt z auta i zapomniał wypiąć sygnałówki i je urwał Nie jestem przy kasie i szukam przystępnych kabli używanych 4 kanałowych do 50zł
  10. udało mi się dzisiaj sprawdzić masy i wygląda to tak: przód ma swoją mase, tył + sub swoją mase i wejście IN swoją mase. Nawiązując do wcześniejszego pytania mogę dołączyć mase z przednich RCA do tylnych, czy zamienić masy przód z tyłem ?? Złączyłem na chwile masy z przednich RCA z tyłem i było cicho tylko czy tak może zostać na dłużej?
  11. na zgaszonym aucie (wtedy nie gwiżdże) jak się przepnę z przednich RCA na tylne to gra inaczej, jak by muzyka była trochę wycofana no i nie słychać dźwięku z klawiszy;) a w ustawieniach da się wyłączyć wszystkie głośniki tylko nie przednie (da się tylko zmienić ich rozmiar)
  12. hmm to nie wiem co to może być, przyłożyłem na chwile z tylnych RCA masę do przednich i przestało gwizdać.. mam teraz podpięte dla bezpieczeństwa głośniki pod tylne RCA bo nie wiem czy może być tak wzięta masa i jest cisza tylko słychać, że gra inaczej więc mi zależy na żeby chodziło na przednich RCA
  13. Siemka, Mam problem, bo ostatnio się bawiłem w autku i przez moją głupotę uwaliłem masę w radiu na RCA przód. Teraz mi przednie głośniki jak się zapali auto gwiżdżą jak odrzutowiec wraz z obrotami Rozebrałem na szybko z góry radio, żeby zobaczyć czy tam nie widać jakiegoś bezpiecznika, ale musiałbym je rozebrać na części pierwsze, żeby to zobaczyć. Wyczytałem, że można wziąć masę z obudowy radia tylko, że nie ma już wtedy zabezpieczenia więc ten pomysł też mi za bardzo do gustu nie przypadł... ale zauważyłem, że tylne RCA których nie używam są ok i czy można wziąć z nich masę na przednie RCA?? Tylko czy połączyć masę przednią z tylną czy przepiąć piny na wtyczce żeby masa z tylnych była na przednich?
  14. Ja lubię amerykańskie auta to z takich mniejszych może pontiac fiero(często robili je na ferrari) , a najlepszy w tym aucie to środek wyglądający jak by go ktoś siekierą zrobił http://www.cartype.com/pics/1094/full/pontiac_fiero_84.jpg lub pontiac grandprix http://autotraderca.files.wordpress.com/2009/10/1991-pontiac-grand-prix-gtp.jpg ceny zakupu nie duże za te samochody A wybierając z dwóch powyższych to brałbym toyote
  15. Cena końcowa zależy od tego jak to ma być zrobione... Na co dzień zajmuję się amerykańskimi autami i nie jedną V8 remontowaliśmy. Kapitalny remont silnika zgodnie ze sztuką tak naprawdę zaczyna się od 10 tys zł. Mamy klientów którzy np kładli lakier na auto za 5tys a inny zapłacił 15tyś zł(różnica niebo a ziemia). Blacharka też różnie, jedni kładą kupe szpachli i kitu a drudzy robią tak jak to robiło się kiedyś i wypełniaja luki cyną , wtedy nie ma grama szpachli.... Wszystko zależy jak to chcesz mieć zrobione i ile w auto chcesz włożyć pieniędzy. Jeśli chcesz w miare porządnie i myślisz o 30tys to lepiej sobie odpuść, jak będziesz chciał włożyć około 50 tys to jest o czym rozmawiać... Najłatwiej i najtaniej jest wyremontować coś ze stajni GM czyli cadillac, pontiac, chevrolet itp... Link ze zdjęciami z Olesna, może Ci coś wpadnie w oko - http://americandreams.prv.pl/olesno/olesno.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...