Skocz do zawartości

Audi 80 b4 tyl lub przod


Fredi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na wstepie odrazu powiem ze w dziedzinie car audio jestem zielony, nie znam sie wogle na sprzecie i kupilbym byle jakie glosniki ale wole sie Was zapytac o rade. A wiec chcialbym zakupic glosniki do Audi 80 b4 pod samo radio Pioneer DEH-2100UB. Kwota jaka dysponuje jest nie wielka max 400 zl, ale za to nei chce glosnikow na cale auto tylko np. przod lub tyl. Nie chodzi mi o jakas super mega moc i bass jak w jackhammerze, chce aby to poprostu jakos gralo bo te seryjne glosniki pierdza jak wezme troche glosniej :D. Przednie glosniki sa w desce i srednia to chyba 12 a tylnie w drzwiach 13. Czekam na jakies rady i z gory dziekuje :D. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raadek
Przednie glosniki sa w desce i srednia to chyba 12 a tylnie w drzwiach 13.

Koledze chyba chodzi o to ze z radia kanaly przednie ma podpiete w podszybie a tylne w drzwiach (przednich).

A jak z wygluszeniem?? to tez chcesz ujac w tej kwocie?

 

Na razie bez wygluszenia chce poprostu aby gralo jako tako bo te seryjne dojechane sa.

 

Kumpel polecal mi to:

http://allegro.pl/item850124878_helix_db_5...ier_gratis.html

 

Co sadzicie ?

 

[ Komentarz dodany przez: Gilotyn@: 2009-12-14, 12:44 ]

podpisz linki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel polecal mi to:

http://allegro.pl/item850...ier_gratis.html

 

Co sadzicie ?

Nie slyszalem wersji 13cm ale 16 jak pod samym radiem graja dosc ciekawie. Te 13 napewno cie nie powala dzwiekiem i iloscia bassu ale napewno zagraja lepiej niz seria, wedlug mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fredi, Z tego co pamiętam pisałem już o audi 80.i budowie drzwi

 

Poczytaj forum trochę i faq nazara to rozjaśni Ci podstawowe kwestie.