Skocz do zawartości

Problemy z alternatorem/akumulatorem?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Potrzebuje osoby która pomoże mi rozwiązać mój problem :) na wstępie sorki za (banalne pytanie?) Ale ja nie mam pomysłów póki co ;)

 

Ostatnio wymieniłem alternator z 70A na 120A .

Napięcie na zapłonie maksymalnie mam 13.1V. (Na altku 70 i 120A to samo)

Przy zmianie alternatora na 120A mając kable zasilające 21mm (chwilowo) przez 5km był pisk z alternatora który ustał.. (auto stało dobe, moze półtora i aku osłabł(?)

 

Dziś założyłem kable zasilające 53mm2... obciążenie wiadomo większe - ale pisk jest i pozostaje dalej..

(pasek jest dobrze naciągniety)

 

Macie Panowie jakieś pomysły w czym szukać przyczyny? Niepokoi mnie troche te 13.1V i niewiem czy akumulator po prostu juz kaplica czy pomimo nawet tego gdyby był już troszke użyty to i tak powinno ładować go powyżej 13.1?

 

 

 

Sorki za banalne pytanie ale dla mnie magia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...