facebook

Skocz do zawartości


REKLAMA

:)

Zdjęcie

Mazda 6 Sedan - bagażnik / inne auto?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 slimdejvid

slimdejvid
  • Użytkownik
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Trn

Napisano 25 listopad 2021 - 00:31

Witam.

Mija powoli rok odkąd pożegnałem się z Citroenem C5 w kombii, a przesiadką na Mazdę 6 2017.

Niestety, ale coraz bardziej odzywa się brak mojego hobby, którym było car audio.

Przesiadka z Pride 15" pod 1400 rms oraz 4x AS 165R Evo na Bose bez suba okazała się mega bolesna (szczególnie pod względem basu, gdyż co by nie mówić zawsze gdzieś w głowie bas>reszta, aczkolwiek tej reszty nie zaniedbywałem).

Aktualnie testowo mam włożony subwoofer Hifonics TD250R + SinusLive (1 lepszy na test) spięty pod wejście liniowe idące ze stacji do wzmacniacza Bose z pominięciem jego obrobki sygnału.

Problem polega na tym, że... w kanapie nie ma otworu na narty. Jest podłokietnik z cupholderami, przyciskami podgrzewania tyłka, a za nim - zonk.

Wszystko gra w bagażnik, bas słychać, ale po złożeniu kanapy różnica jest diametralna w głębi. Już nie wspominam, że przy normalnie "zamkniętej" kanapie, a tylko otwartych przednich drzwiach to jakość basu, zejście i głębia zwiększa się diametralnie jakbym co najmniej 4 takie zestawy włożył... dużo interferencji fal pewnie z Bose, zamknięty bagażnik i kubatura auta czyli Sedan. Trochę pomogło odciążenie Bose ze zmniejszeniem tonów niskich na 3/6 i to jest optimum (w górę gorzej, w dół gorzej). Interferencja mniejsza, faza dopasowana, itp.

Bawiłem się z Frequency Generator, Noise Generator, Spectroid i w takim układzie jest to max, dalej można tylko działać z autem bezpośrednio, bagażnikiem itp.

Zastanawiam się, czy są warsztaty które wycięły by otwór w kanapie + zrobiły dodatkową klapkę? Czy ustawienie wtedy szczeliny w kierunku środka, w miejscu tego przelotu dużo by zmieniło?

Powoli przestaje mnie "podniecać" auto samo w sobie i nachodzą myśli sprzedaży go oraz powrót do C5 kombi w jakiejś wersji CrossTourer, wymiana altka od Artura i montaż 15" np Pride T v.3 albo S v.3.

Jest sens w zabawę i barbarzyńskiego wycinania przelotu w kanapie czy jak to sedany - z gó*** bata nie urzeźbię?

Gdyby były fajne CrossTourki bez 300k przebiegu to pewnie bym już auto wystawiał, ale bieda w autach taka, że hoho, a pakować się z 50k przebiegu na 300+ już nie mam zamiaru tym bardziej, że bujam się z "bezawaryjnym" 2.5 wolnossaku...

Pozdrawiam

#0 Reklama

  • 1234 postów
    Lokalizacja: SCA

Napisano przed chwilą

:)

#2 4diwr0c

4diwr0c
  • Użytkownik
  • 761 postów
  • Lokalizacja:Ijmuiden (NL)

Napisano 25 listopad 2021 - 08:33

Warsztaty jak warsztaty ale może warto dorwać zapasowe oparcie z rozbitka i podmienić? Oryginał zostanie w domu / garażu i w razie sprzedaży szybka wymiana i po kłopocie

Galaxy Note 9, PXA H800, U-dim ProX T2, U-dim ProX M3 pod U-dim JR.4.300 plus U-dim ProX M6 pod U-dim JR.2.370, RM 212 SL pod ProX 1k 1D





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych