Skocz do zawartości

Rozruch zestawu i problem z dźwiękiem


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, potrzebuje Was do rozwiazania mojego problemu :/ dodam, iź jestem laikiem w tej kwestii.

Uruchomiłem swój zestaw który zasila tylko przód niestetym coś jest nie tak już piszę o co chodzi:

Wzmacniacz Sony XM 754HX umieszczony pod siedzeniem połączony: (+) spawarka 25mm2 bezpośrednio do akumulatora (-) podłączony również kablem 25mm2 do masy auta.

Wzmacniacz podpięty jest kablem do seryjnego radia za pomocą High Level Input wykorzystany kabel to ekranowany LiYCY 4x1,00mm2. Po włączeniu dźwięk jest zniekształcony przerywany jak daje głośniej zapala się kontrolka na wzmacniaczu OFFSET która wg instrukcji oznacza to co załączyłem w screenie. Gdzie zrobiłem błąd ? Wzmacniacz się nie przegrzewa za to ja coraz bardziej :/

post-26294-0-76214100-1630254470_thumb.jpg

post-26294-0-55332300-1630254497_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw podłącz te przewody od radia do wzmacniacza ale z jednej strony, kanał 1+2 lub 3+4 i adekwatnie przewody do głośników. Zachowaj polaryzację- minus z radia do minusa we wzmacniaczu itd. Skręć gain na minimum i wtedy zobaczymy co z tego będzie. Podejrzewam że po prostu pomyliłeś gdzieś minus z plusem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kręcąc pokrętłem level od min do max oprócz zwiększania głośności nic nie daję,a dźwięk w całym zakresie jest zniekształcony i przerywany. Wczoraj po uruchomieniu najpierw grał jeden kanał po jakimś czasie uruchomił się drugi ale jak piszę wszystko źle brzmialo lecz po jakimś czasie zagrało już bez zniekształceń i chyba nawet prawidłowo dźwięk do dziś, zapalam auto i znowu to samo. Kabel remonte podpiąłem po stacyjce niestety w moim radiu nie znalazłem żadnego wyjście żeby wzmacniacz uruchamiał się po włączeniu radia. Mam nagrany film ale nie umie go wysłać