facebook

Skocz do zawartości


REKLAMA

:)

Zdjęcie

PIKNIK 2021


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#21 italiano1980

italiano1980

    SAŁATA Mariano Italiano

  • Użytkownik
  • 3025 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:GDANSK

Napisano 31 sierpień 2021 - 12:08

Nowa lista 

1. Dan

2. Karolek+Kinga
3. Raadek
4. Salmonella+Żona
5. Italiano
6. Pawelszu
7. Kuki+Zona
8.Saltech
9. Lechu+Żona
10. Baltosz
11. Stanec+Partnerka
12. TomoMadej
13.Michas75 +Rodzina

14.Robsonbercik

15.Klusek20+rodzina 


PIONEER ,INFINITY ,GENESIS R1,LEGIATA ,PHOENIX GOLD, DRAGSTER , XES M1 , PHASE ALIANTE ,BRAX

#0 Reklama

  • 1234 postów
    Lokalizacja: SCA

Napisano przed chwilą

:)

#22 Raadek

Raadek

    NaturalSound

  • Użytkownik
  • 13023 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 05 wrzesień 2021 - 21:36

Mega udana impreza a tu taka cisza :luka:


Potrzebujesz pierścionków pod głośniki, skrzynkę solidną do subwoofer'a...wal do Mastah'a z forum. :ok:

"Kilku mówi o mnie chuj, może znacie...heh zboczeńcy, fantazjują"

 


#23 italiano1980

italiano1980

    SAŁATA Mariano Italiano

  • Użytkownik
  • 3025 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:GDANSK

Napisano 06 wrzesień 2021 - 13:36

Ja dopiero w domu :rotfl: Chcialbym podziekowac wszystkim uczestnikom za przybycie.Mega udana impreza.Odsluchy na wysokim poziomie ( nie bylo slabych aut) .Jak zawsze bylo duzo smiechu i alkocholu :hyhy: Najlepsza byla para wioślarzy z Lublina :rotfl: Byly nowe twarze ( Pozdro Łukasz , Michał ) i nie tylko.I oczywiscie byl bejs ( Stanec) :hyhy: Takze do nastepnego
PIONEER ,INFINITY ,GENESIS R1,LEGIATA ,PHOENIX GOLD, DRAGSTER , XES M1 , PHASE ALIANTE ,BRAX

#24 stanec

stanec
  • Użytkownik
  • 2608 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 06 wrzesień 2021 - 14:21

Dzięki również za piknik i za organizację Piotrek :-) Było bardzo sympatycznie, sporo ciekawych tematów poruszone, auta odsłuchane, jakieś wnioski powyciągane. Bardzo fajna miejscówka i było co porobić w wolnym czasie w okolicy.

 

Od siebie wrzucam trochę zdjęć i filmów.

 

 

 

 

VgJp8kd.jpg

 

SgDFoI7.jpg

 

fJG3wDB.jpg

 

WWnCZxd.jpg

 

fJG3wDB.jpg

 

WWnCZxd.jpg

 

NVlUE4i.jpg

 

UcX1tU6.jpg

 

JrEyJJj.jpg

 

614ExuW.jpg

 

Xwx7JT8.jpg

 

9l3hzE9.jpg

 

1luhtaS.jpg

 

Db3oHVY.jpg

 

ExQb0uG.jpg

 

olAcZjU.jpg

 

Cp6vS16.jpg

 

 

 

dNZA4tv.jpg

 

ahmfonR.jpg

 

zoqpVvw.jpg

 

xkNIWvE.jpg

 

p1o3s8X.jpg

 

y5nUtzf.jpg

 

jhI5TZA.jpg

 

U68m33d.jpg

 

 

uxsRxdy.jpg

 

 

HCmDa73.jpg

 

kGepFXd.jpg

 

9276wZf.jpg

 

9mVrGKb.jpg

 

 

 

https://youtu.be/Aev0Ftmmppw

 

 

https://youtu.be/fPlMXtNuwRU



#25 szymin89

szymin89
  • Użytkownik
  • 1294 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Berlin

Napisano 06 wrzesień 2021 - 14:45

Ja pierdziu... Są dłuższe wzmacniacze niż ten Blade? :rotfl:

Widać że pogoda Wam dopisała :wink:



#26 Raadek

Raadek

    NaturalSound

  • Użytkownik
  • 13023 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 06 wrzesień 2021 - 15:25

Pogoda dopisała, tylko nocki chłodne więc trzeba było się kręcić wokół ogniska.

Systemy miło zaskoczyły, nie było słabych instalek. W każdym aucie można było z przyjemnością posłuchać muzyki.

Towarzystwo zgodne i miłe. Czas minął b. szybko, aż chciało by się jeszcze jeden dzień zostać.

Szczególne podziękowania za organizację dla Piotra, wszystko dopięte na cacy.


Potrzebujesz pierścionków pod głośniki, skrzynkę solidną do subwoofer'a...wal do Mastah'a z forum. :ok:

"Kilku mówi o mnie chuj, może znacie...heh zboczeńcy, fantazjują"

 


#27 malutki

malutki
  • Użytkownik
  • 1445 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opolskie / Krapkowice

Napisano 06 wrzesień 2021 - 16:16

Czy to jest czasem ten 5 kanałowy mono w jednej obudowie z Niemiec?

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

N7 - A/D/S - Morel - Gladen - Phoenix Gold

 


#28 italiano1980

italiano1980

    SAŁATA Mariano Italiano

  • Użytkownik
  • 3025 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:GDANSK

Napisano 06 wrzesień 2021 - 16:32

Czy to jest czasem ten 5 kanałowy mono w jednej obudowie z Niemiec?

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

Nie 


PIONEER ,INFINITY ,GENESIS R1,LEGIATA ,PHOENIX GOLD, DRAGSTER , XES M1 , PHASE ALIANTE ,BRAX

#29 szymin89

szymin89
  • Użytkownik
  • 1294 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Berlin

Napisano 06 wrzesień 2021 - 19:34

Czy to jest czasem ten 5 kanałowy mono w jednej obudowie z Niemiec?

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

Ja tam widzę 6 kanałów;) Produkcja Kanadyjska. Rozmawiałem kiedyś z kimś kto miał więcej tych wzmacniaczy, były niedawno do wzięcia.



#30 Raadek

Raadek

    NaturalSound

  • Użytkownik
  • 13023 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 06 wrzesień 2021 - 20:48


Rozmawiałem kiedyś z kimś kto miał więcej tych wzmacniaczy, były niedawno do wzięcia.
Jeden z nich jest u mnie :wink2:

Potrzebujesz pierścionków pod głośniki, skrzynkę solidną do subwoofer'a...wal do Mastah'a z forum. :ok:

"Kilku mówi o mnie chuj, może znacie...heh zboczeńcy, fantazjują"

 


#31 szymin89

szymin89
  • Użytkownik
  • 1294 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Berlin

Napisano 06 wrzesień 2021 - 21:15

:ok: cztery czy dwa kanały?



#32 klusek_20

klusek_20
  • Użytkownik
  • 32 postów
  • Lokalizacja:Hrubieszów

Napisano 06 wrzesień 2021 - 21:20

Hej!

 

Pozdrowienia wszystkich! Ciesze się bardzo, że was poznałem teraz czytając to co pisaliście piszecie mam wasze twarze przed oczami;)

 

Ps Wielkie dzięki Piotrek za organizację bez Ciebie to bym chodził głodny słuchając aut. Nawet Iwona mnie tak w domu nie mobilizuje do jedzenia;)



#33 Apex

Apex
  • Użytkownik
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WARSZAWA

Napisano 06 wrzesień 2021 - 21:32

Fajne miejsce, fajna ekipa i fajne autka 😊

#34 italiano1980

italiano1980

    SAŁATA Mariano Italiano

  • Użytkownik
  • 3025 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:GDANSK

Napisano 07 wrzesień 2021 - 11:01

Panowie i Panie , co do mojej organizacji to dzieki za mile slowa ale  chcialbym wyjasnic jedna kwestie bo dostalem wiadomosc na priv i odpisze tutaj w temacie .Wszyscy ktorzy byli na piknkiu , zostali poinformowani na co poszla zaliczka uczestnikow ktorzy  nie pojawili sie na piknkiu.To w zasadzie te zaliczki uratowaly nas przed duzymi kosztami jakie byly za wynajem domkow , piecy , kupnem kielbas , drewna itp na wieczorne ognisko.Zrobilem to na wzor  piknikow z poprzednich  lat.Takze udalo sie jakos wyjsc na zero.Niektore osoby same pisaly mi abym wzial ta zaliczke na poczet kosztow zwiazanych z tym ze nie moga przyjechac.Nawet pojawila sie jedna osoba ktora chciala zaplacic za caly koszt pobytu mimo ze nie mogla przyjechac (oczywiscie  nie skorzystalem)  , jedna osoba przyjechala na jeden dzien i zaplacila za caly koszt pobytu  :wink:  .Zaliczka byla forma zabezpieczenia dla innych osob i dla nas samych .Przechodzac do sedna sprawy to ja jestem w stanie oddac te sto złotych i nie miec nikogo na sumieniu ze nie starczy mu do 10 tego.Ja rozumiem ze sa rozne wypadki losowe ktore przydazyly sie  30 osobą (na szczescie tylko nie liczni wplacili zaliczki ) ale ja nie mialbym sumienia żądac swojej zaliczki ..To  tylko moje przemyslenie ...Jak macie  ochote to mozecie sie zrzucic dla tego Pana po 5 zl a jak nie to ja to zrobie .Pozdrawiam 

 

 

P.s Napisze jeszcze ze Pani z recepcji powiedziala mi ze jak by bylo 40 osob to musialbym zaplacic gory.Z reszta chcialem tak zrobic ale jak zobaczyem co sie dzieje to zrezygnowalem.W tedy wyszedlbym jak Zabłocki na mydle...... :wink: :szok:


PIONEER ,INFINITY ,GENESIS R1,LEGIATA ,PHOENIX GOLD, DRAGSTER , XES M1 , PHASE ALIANTE ,BRAX

#35 saltech

saltech
  • Użytkownik
  • 1057 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano 07 wrzesień 2021 - 12:44

extra filmiki :)

 



Jak macie  ochote to mozecie sie zrzucic dla tego Pana po 5 zl

nic nie oddawaj, to była zaliczka. i tak się to właśnie odbywa. jak jest manko pisz ile i płacę . 

zabawa mega, kajaki dwa mega, o duchu nie wspomnę :).......           do następnego, aby szybko :)



#36 ROBSONBERCIK

ROBSONBERCIK
  • Użytkownik
  • 734 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łęczna

Napisano 07 wrzesień 2021 - 14:34

Hello.

 

To i ja jako kapitan kajaka podwodnego coś napiszę .

Piotrek wielka dziękówa za ogarnięcie świetnej miejscówki i całej imprezy.

Warto tam pojechać a malowniczość regionu i atrakcyjne spływy kajakowe zwalają z nóg ,dosłownie. 

Dziękuję za odsłuchy aut ,było bardzo ciekawie i zaskakująco .Każdy zainteresowany zna moje opinie i podpowiedzi.

Przebywanie w takim zacnym gronie to klasa sama w sobie  :serce:

Zaliczki się nie oddaje bo  takie są obyczaje .

 

Pozdro i do rychłego . Pa  :ok:



#37 Raadek

Raadek

    NaturalSound

  • Użytkownik
  • 13023 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 07 wrzesień 2021 - 15:25


Jak macie ochote to możecie sie zrzucić dla tego Pana po 5 zl a jak nie to ja to zrobię .
Daj znać jak zajdzie potrzeba. Nie ma problemu.

Potrzebujesz pierścionków pod głośniki, skrzynkę solidną do subwoofer'a...wal do Mastah'a z forum. :ok:

"Kilku mówi o mnie chuj, może znacie...heh zboczeńcy, fantazjują"

 


#38 matlis

matlis
  • Użytkownik
  • 474 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Scaryland

Napisano 07 wrzesień 2021 - 17:43

Daj znać jak zajdzie potrzeba. Nie ma problemu.


Ja też się dorzucę jak będzie taka potrzeba ….

Mega udana impreza a tu taka cisza :luka:

Szkoda, że nie udało się dojechać.

in progress ... 


#39 Raadek

Raadek

    NaturalSound

  • Użytkownik
  • 13023 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 07 wrzesień 2021 - 18:08


Szkoda, że nie udało się dojechać.
Spokojnie, w przyszłym roku zrobimy kolejną edycję. Kto wie, może zimowy się uda ogarnąć.

Potrzebujesz pierścionków pod głośniki, skrzynkę solidną do subwoofer'a...wal do Mastah'a z forum. :ok:

"Kilku mówi o mnie chuj, może znacie...heh zboczeńcy, fantazjują"

 


#40 domin

domin
  • Użytkownik
  • 625 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WWL

Napisano 07 wrzesień 2021 - 21:05

Kurcze też żałuję że nie dałem rady :(

Ale na następnym pikniku co by nie było to zawitam 😉




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych