Skocz do zawartości

dB Drag Racing - Klasy i rozwój


dB Drag Racing
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszy sezon organizacji dBDRA w Polsce zbliża się powoli ku końcowi. Przed nami imprezy wrześniowe po czym mistrzostwa świata w Hamburgu.

Potem będziemy mieli chwile na przeanalizowanie całego sezonu poprawienie ewentualnych błędów jakich nie udało się uniknąć i wyciągnięcie wniosków na następny sezon.

Dlatego też zwracam się do was z kilkoma pytaniami co pozwoli nam na lepsze dopasowanie się do waszych potrzeb oraz mam nadzieje spełnienie oczekiwań większości naszych zwolenników:

 

1. Klasy Super Street i Extreme jak wiecie do tej pory były łączone. Było to spowodowane brakiem dużych ilości zawodników w wyższych klasach. Z tego też względu chcieliśmy zachować ducha rywalizacji i zaawansowanych zawodników połączyć w jednej multiklasie. Zasada ta została wprowadzona prawie na samym początku sezonu i nie była tajemnicą dla nikogo. Dlatego też dziwią mnie wypowiedzi niektórych (widocznie mało zorientowanych) zawodników, że "robimy klasy pod siebie". Przede wszystkim sam organizator imprez (czyli firma CARAUDIO NETWORK POLAND) nie bierze udziału w turniejach jako zawodnik więc tym samym jeżeli robimy jakiekolwiek klasy to rzecz jasna nie dla siebie tylko dla was wszystkich czytaj - ludzi którzy chcą się bawić i rywalizować w turniejach dB Drag Racing. Przechodząc do setna sprawy, moje pytanie brzmi jakie klasy chcielibyście mieć na stałe na każdych zawodach dB Drag Racing?? Nie ukrywam, że nie zależy chyba ani wam ani nam na klasach, w których będzie 1 badź 2 zawodników. Nie jest bowiem sztuką zająć 1 miejsce, sztuką jest wywalczyć to miejsce!! Chętnie więc dowiem się jakie macie plany na przyszły sezon ilu zawodników w jakich klasach będziemy mogli się spodziewać, a my z chęcią zrobimy właśnie te kategorie, w których będziecie chcieli startować

 

2. Puchary - Na tym tle wynikło parę nieporozumień dlatego też głównie w związku z nagrodami w klasie połączonej Super Street. Dotychczasowy schemat był taki, że wszyscy zawodnicy z klas: STREET MAX, SUPER STREET NW, SUPER STREET 1-2, SUPER STREET 3-4, EXTREME 1-2, EXTREME 3+ walczyli o jeden set pucharów. Oznacza to, że puchary otrzymywały zawsze 3 najgłośniejsze auta z powyższych klas. Mogło więc się zdarzyć, że ktoś zdobył 1 miejsce w klasie STREET MAX lecz pucharu nie dostał ponieważ nie był w 3 najgłośniejszych aut w multiklasie. Jako organizator życzył bym sobie by na naszych turniejach był zawsze tylu zawodników i sponsorów byśmy zawsze mogli mieć wszystkie klasy obstawione pucharami. Na to musimy jednak poczekać kilka sezonów, aż nasze grono powiększy się o kolejnych dB Maniaków. Tymczasem musicie wykazać się wyrozumiałością i zrozumieć nasze położenie. Pytanie jest czy wolicie by zmienić połączenie klas?? Być może chcecie wydzielić jakieś konkretne klasy?? Inną sprawą jest finansowanie nagród i pucharów i tu też pytanie do was czy wolicie byśmy zwiększyli opłatę wpisową chociażby do standartów obowiązujących w innych organizacjach i wówczas zrobili dodatkowe sety pucharów dla połączonych dotąd klas?? Czy raczej chcielibyście byśmy próbowali jeszcze obniżyć koszty startów w turniejach co być może przyciągnie nowych zawodników??

 

3. Jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły bać sugestie, zastrzeżenia do organizacji dBDRA w Polsce to proszę o wypowiedź i z chęcią wykorzystamy to by udoskonalić organizację naszych turniejów w przyszłości. Z drugiej strony z chęcią wysłuchamy też pozytywnych opinii na nasz temat jeżeli takowe są bo to da nam równiej pojęcie co wam się podobało i co powinniśmy kontynuować.

 

4. Zawody za granicą - w tym roku chyba nikt nie skorzystał z faktu, że wraz z początkiem istnienia oficjalnej organizacji w Polsce wszyscy macie prawo do startów w zawodach również za granicą na turniejach dBDRA. Oczywiście zdobywacie pkt. jako Polacy na swoje konto założone przez nas. Możecie więc zacząć wyrywać puchary również naszym sąsiadom: Czechom, Słowakom, Niemcom, Ukraińcom oraz Litwinom. Pytanie czy chcecie by również na polskiej stronie www.dbdrag.pl pojawiały się informację o najbliższych imprezach zagranicznych czy wystarczy wam informacja na stronie oficjalnej www.dbdrag.com??

 

dB Maniacy wszystko w waszych rękach. Możecie sami pomóc wykreować dB Drag w Polsce. Czekamy na wasze posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Inną sprawą jest finansowanie nagród i pucharów i tu też pytanie do was czy wolicie byśmy zwiększyli opłatę wpisową chociażby do standartów obowiązujących w innych organizacjach i wówczas zrobili dodatkowe sety pucharów dla połączonych dotąd klas?? Czy raczej chcielibyście byśmy próbowali jeszcze obniżyć koszty startów w turniejach co być może przyciągnie nowych zawodników??

 

Raczej zwiększać opłaty nikt by nie chciał. Wszak 50 zł za start to raczej niemało a jeszcze wieksza kwota skutecznie odrzuciłaby od startów nowych zawodników. Pamietajmy, ze wiele osob musi wydać sporo grosza na paliwo tak aby czesto moc przejechac xxx km aby dotrzeć na zawody.

 

Ja osobiscie jestem za rozłączeniem klasy Super Street 1-2 tak aby nie była sklejona z resztą. Jak napisałeś pojawiają sie na forum hasła typu "robicie klasy pod siebie" może nie do końca to prawda ale co tutaj sie dziwić jak w Polsce na dobrą sprawe nie ma konkurencji bo zawodowi wyjadacze mają Term Laby i długo długo nowi zawodnicy będą ich gonic ( dla nich jedynym sprawdzianem cisnienia nowej konstrukcji są... same zawody ). Efekt jest taki, ze juz przed konkurencją na 99.99% wiadomo kto bedzie miał 1 miejsce w danej klasie.

 

Ja osobiście musze poruszyć kwestie samego zorganizowania zawodów. Proponuje poprawić system wg, którego działacie na samych eventach bo takie sytuacje jakie wynikły w Radomiu to po prostu porażka. Prawie kazdy dyplom ze złym wynikiem dB jak i czesto przekreconymi imieniem i nazwiskiem. Wg moich obliczen miałem z kumplem zając 3 miejsce a w ogole sie okazało, ze nie było nas w systemie :zdziwko:. Także to na pewno do poprawy. Po Pruszkowie juz widze znaczną poprawe i oby zawsze było dobrze.

 

Troche juz późno, ide spać. Jak mi cos przyjdzie do głowy to nie omieszkam dopisać. Tez chciałbym aby ten sport osiągnął w Polsce chociaż taką popularność jak u naszych sąsiadów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich byłem raz na takich zawodach bardzo mi się podobało,super organizacja ,super zabawa,tylko jest jedno ale,zawodnicy którzy sa amatorami nie mają dostępu do mierników i nie robią sprzętu w profesjonalnych firmach nie mają najmniejszych szans gdyż jest czołówka Polski która zbiera wszystko na każdych zawodach.Rozmawiałem z chłopakami z mojego regionu czyli południa i oni nie za bardzo chcą startować w waszych zawodach ze względu na to iż nie mają szans i wybierają zawody organizowane przez easca, gdyż tam niezależnie ilu jest startujących w danej klasie komplet pucharów jest rozdawany nie są łączone klasy a i opłaty nie sa wysokie bo 25 zł za start przy wcześniejszej rejestracji internetowej ,na waszych zawodach ciągle te same osoby zbierają pucharki i nagrody i tu wielkie gratulacje dla zwycięzców ale jeśli dalej tak będzie to tylko oni będą startować i organizacja nie przyciągnie nowych zawodników.Kolejną sprawą sa miejsca rozgrywania zawodów które ograniczają sie głównie do centralnej polski i to tez odstrasza chłopaków z południa którzy muszą przejechać kilkaset kilometrów żeby wystartować, powinniście organizować zawody również w innych regionach jak i rozgraniczyć zawodników nie tylko pod względem tego jaki sprzęt posiadają ale tez na takich którzy sami sobie robią na ucho i tych którzy robią w firmach(na pewno jest to niełatwe ale takie są moje propozycje na przyciągnięcie większej ilości startujących chociażby z naszego regionu a zwłaszcza tuningowców którzy nie tylko w sprzęt pakują pieniądze i tu moja propozycja na przyciągnięcie tuningowców zrobić jakaś wspólną klase właśnie dla takich ludzi ).

 

Pozdrowienia dla całej organizacji za trud włożony w organizacje zawodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia i tu zachodzi pytanie, idziemy w kierunku PROFESJONALISTÓW i poważnych zawodów czy idziemy w kierunku zabawy dla AMATORÓW, niestety dBDrag jest międzynarodową organizacją i dla mnie na przykład 148,4 dB to mało jak patrzę na sąsiadów z kolei jakby popatrzeć na Polskie wyniki to już dosyć sporo.

 

Nikt w Niemczech nie ma pretensji, że czołówka zgarnia wszystko, ponieważ tam już rywalizacja odbywa się na poziomie światowym i ich wyniki idą grubo ponad 155 dB i teraz co przyjedzie amator i wiadomym jest że nie ma czego szukać na takiej imprezie, tak już to jest z dbDrag, że tutaj już trzeba patrzeć na skalę światową.

 

Jeśli chodzi o zabawy dla amatorów przecież jest BassRace no i też można startować na zawodach światowych

 

Jeśli chodzi o spojrzenie globalne, spójrz

http://www.termpro.com/asp/officialevent.a...9&Method=11

 

To są zawody podczas jakiegoś eventu - wyniki ciekawe zobacz przyjechało wielu amatorów zapaleńców i tylko paru zawodowców :zdziwko: i zobacz od razu na przepaść wyników

158, 144 i co też mieli nie przyjeżdżać bo zgarniają pierwsze miejsca nie wiem.

 

Na koniec dodam że ja byłem w tym roku tylko na 3 eventach więc nie ma mnie zawsze, więc nie zawsze jest ta sama ekipa

 

Dla pocieszenia kuknijcie sobie tutaj

http://www.termpro.com/asp/officialevent.a...8&Method=11

 

Moja klasa Street Max - Koleś 161.1 ja 148,4 pytanie kto tu teraz jest amatorem :kwasny:

 

 

:kwasny::|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli chodzi o robienie osobnych klas dla amatorów to chyba niebardzo bo po to sa "eliminacje do mistrzostw polski" zeby na nich robic sprzęta, i zrobic wszystko zeby sie zakwalifikowac do finału a w finale pełna pi$&a...

Inną sprawa jest to ze jak udowodnisz komukolwiek czy przygotowuje sie po jakąś firmą czy jest amatorem?? ja osobiście moge reprezentowac jakąś firmę będącą w teamie easca i i nie beda mi wogóle pomagac - ot po prostu kumple i startuje pod ich szyldem.

inna sprawa jest to ze może wprowadzić by ograniczenia w ilości startów w eliminacjach np do 4 ??? co Panowie na to??

kazdy bedziemiał okazje sie zakwalifikowac do finałów i to kulkukrotnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inna sprawa jest to ze może wprowadzić by ograniczenia w ilości startów w eliminacjach np do 4 ??? co Panowie na to??

kazdy bedziemiał okazje sie zakwalifikowac do finałów i to kulkukrotnie...

moze troche nie trzeźwo mysle ale mozesz to troche jasniej wytlumaczyc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to zeby podnieść JAKOŚĆ finału to może wprowadzić by ograniczenie w ilości startów danego zawodnika np. do 4 spośród wszystkich eliminacji.

Wtedy osoby kręcące dobre wyniki ale nie wygrywające zawodów tez miałby okazje i możliwość wykazania sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka postów przeczytałem i stwierdziłem, że w Polsce nie można mieć dobrego wyniku, bo zaraz ktoś się odezwie że to fima, że ktoś ma TermLaba albo jeszcze coś innego?

 

To co ? Nie można mieć dobrego wyniku? Ja dobrego wyniku nie mam i tak pojade na zawody bo miejsce drugie,trzecie lub dalsze doda mi sił do poprawienia wyniku na następnych zawodach.

 

 

Utworzyliśmy ten temat po to aby każdy mógł się wypowiedzieć na temat klas. Może ktoś znajdzie "złoty środek"

na to że każdy zawodnik będzie zadowolony. Zapewniam nie jest to takie proste.

 

pozdrawiam ciśnieniowców...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi na pierwszych zawodach w 2002 w Borkach pękła głowica w golfie a wynik był 120coś db

ale bawiłem się dalej

miernik mam od nie dawna ale wcześniej potrafiłem w tygodniu przed zawodami 2-3 razy podiechać do Bassera ( 60km w jedną stronę )i robić kontrolne pomiary i po 30zł. płaciłem

itd.

więc dla prawdziwych zapaleńców nie ma zazwyczj problemów

jak coś zawsze zapraszam do siebie, nie zawsze mam czas ale trzeba wcześniej zadzwonić i będzie ok.

 

ja jestem często krytykowany i często słusznie

ale z pochwał niczego nie idzie się nauczyć, a przy krytyce zawsze jakieś wnioski można wyciągnąć a nie rezygnować

 

a z innej strony, nie wiem z kąd taka mętalność że wszyscy chcą być na 1 miejscu

a jak nie jest to od razu jest zły i rezygnuje, a prawdziwe doświadczenie zdobywa się właśnie na zawodach

 

na pewno od przyszłego sezonu powinna być wprowadzona klasy dla tych co są 1 raz na zawodach

w tej klasie startuje się tylko raz

i właśnie w tej klasie przewidywane są specjalne nagrody dla zachęty

w tym roku tej klasy nie było z prostej przyczyny że wszyscy zaczynaliśmy :przestraszony:

 

może należy zrobić micro puchary jak w innych organizacjach i niech będą we wszystkich klasach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem z kąd taka mętalność że wszyscy chcą być na 1 miejscu
chyba kazdy by chcial :przestraszony: faktem fakt co kolejne zawody podciagam sie coraz wyzej wyniki ida do gory no ale na 1 miejsce musze jeszcze poczekac bo mi ciagle psuje plany lanzar opti :niepewny:

pomysl z klasa dla poczatkujacych jest bardzo dobra ale w sumie street A to tez taka klasa dla poczatkujacego czlowieka ktory nie bawil sie nigdy w cisnienie

 

natomiast dla wiekszosci osob sa dwa kryteria ciezsze badz mniej ciezsze do spelnienia odleglosc i koszt startow zauwazyliscie ze jak pokazuje sie temat to pada zazwyczaj pytanie za ile ? o tym tez warto pomyslec

 

co do termlabow a moze wspolnymi silami zawodnicy beda mogli sobie pomagac i ktos znajdzie chwile czasu na uzyczenie sprzetu do pomiaru po kolezensku ,bedzie to dobre dla wszystkich szczegolnie jesli nastepuja zmiany w setupie sprzetu warte do pomyslenia nie bedzie spiec o wyniki i bedzie bardziej zdrowa konkurencja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście musze poruszyć kwestie samego zorganizowania zawodów. Proponuje poprawić system wg, którego działacie na samych eventach bo takie sytuacje jakie wynikły w Radomiu to po prostu porażka. Prawie kazdy dyplom ze złym wynikiem dB jak i czesto przekreconymi imieniem i nazwiskiem. Wg moich obliczen miałem z kumplem zając 3 miejsce a w ogole sie okazało, ze nie było nas w systemie :kwasny: . Także to na pewno do poprawy. Po Pruszkowie juz widze znaczną poprawe i oby zawsze było dobrze.

 

Oczywiście, że takie historie jak w Radomiu nie mogą się powtórzyć. Nikt się nie spodziewał takiego rozwoju sytuacji (deszczu padającego w poprzek) Teraz jednak robimy backup i na kartce i na pamięci USB po każdym pomiarze.

Co do wyników na dyplomach jedna uwaga: NA DYPLOMIE JEST NAJLEPSZY WYNIK ZAWODNIKA ZE STARCIA KTÓRE WYGRAŁ!! Przykład: W rundzie kwalifikacyjnej uderzyłeś 130dB to zapamiętał program. W rundzie eliminacyjnej podjechałeś z rywalem i uderzyłeś 135dB a twój przeciwnik 136dB. Przegrałeś starcie więc twój wynik trafia do kosza a komputer nadal pamięta twój wynik z klasyfikacji czyli 130dB i taki właśnie wydrukuje ci na dyplomie.

WUJEK DOBRA RADA: W RUNDZIE KWALIFIKACYJNEJ ZAWSZE DAWAJCIE WSZYSTKO CO MACIE BO TEN WYNIK ZOSTAJE ZAWSZE DO KONCA ZAWODÓW I BĘDZIE WIDOCZNY NA DYPLOMIE!!!!

 

[ Dodano: 2009-09-10, 14:10 ]

Rozmawiałem z chłopakami z mojego regionu czyli południa i oni nie za bardzo chcą startować w waszych zawodach ze względu na to iż nie mają szans i wybierają zawody organizowane przez easca, gdyż tam niezależnie ilu jest startujących w danej klasie komplet pucharów jest rozdawany nie są łączone klasy

 

dzięki za wyczerpującą odpowiedź, której całej nie przytaczam. My w tym sezonie postawiliśmy na najniższe klasy czyli wszystkie STREETy. To są klasy dla początkujących i w tych klasach zawsze był komplet pucharów. Klasa połączona była jedynie w najwyższych kategoriach gdzie nie spodziewaliśmy się dużej ilości aut. To się nie zawsze sprawdzało bo przyjeżdżaliście na turnieje autami, które nie miały potężnych subów czy wzmaków za to nie spełniały wymagań regulaminu w niższych klasach. Dlatego automatycznie takie auta wypadały do wyższych klas, w których nie miały szans. Myślę, że w przyszłym sezonie wy się lepiej przygotujecie z autami pod regulamin, a i my jako organizacja postaramy się zrobić wszystko by zachęcić was do startów. Wspominałeł na forum o klasach STREET STOCK czyli klas dla zawodników, którzy startują poraz pierwszy. Poza tym cały czas jest Bass Race, gdzie niezależnie od tego jaki magik robił ci samochód to i tak to ty musisz wykazać się refleksem, znajomością swojego systemu by wygrać w turnieju - szanse na puchar ma więc każdy

 

[ Dodano: 2009-09-10, 14:29 ]

inna sprawa jest to ze może wprowadzić by ograniczenia w ilości startów w eliminacjach np do 4 ??? co Panowie na to??

kazdy bedziemiał okazje sie zakwalifikowac do finałów i to kulkukrotnie...

 

Widzę, że jeszcze cały czas funkcjonujecie w starym porządku. W organizacji dBDRA nie ma czegoś takiego jak eliminacje do mistrzostw jakiegoś tam kraju!! U nas podział jest na imprezy single point i multipoint. Przyjęło się, że każdy kraj organizuje mistrzostwa kończące sezon i to jest turniej multipoint. Nie ma jednak żadnych wymogów dotyczących startu w tym finale!! Nawet jeżeli nie było cie na żadnym turnieju w sezonie możesz przyjechać na finał Polski. Jeżdżenie w sezonie pozwala ci tylko na zdobycie pkt. które są potrzebne by dostać zaproszenie na mistrzostwa świata - w tym sezonie 75pkt. Na turniejach punktowane jest pierwszych 8 miejsc w każdej klasie. Organizacja dBDRA prowadzi statystyki pkt. na świecie i to też jest nagradzane: http://www.termpro.com/asp/lb.asp?ListMeth...ionID=994684716

To tak jak w skokach narciarskich masz ranking punktowy ze wszystkich startów i puchar na koniec sezonu dla tego kto zdobył największą liczbę pkt. (to wcale nie znaczy że wykonał najdłuższy skok)

 

[ Dodano: 2009-09-10, 14:39 ]

co do termlabow a moze wspolnymi silami zawodnicy beda mogli sobie pomagac i ktos znajdzie chwile czasu na uzyczenie sprzetu do pomiaru po kolezensku ,bedzie to dobre dla wszystkich szczegolnie jesli nastepuja zmiany w setupie sprzetu warte do pomyslenia nie bedzie spiec o wyniki i bedzie bardziej zdrowa konkurencja

 

Bardzo dobra sugestia. My ze swojej strony staramy się by w ściągnąć do polski jak najwięcej mierników by każdy miał szanse go zakupić. Teraz ściągamy następnego Term-Laba dla człowieka, który skrzykną 4 kolegów, którzy też się bawią w dB Drag i udało się zgromadzić fundusze. Zróbcie to samo. Przynależycie do klubów, spotykacie się na zawodach zadziałajcie w teamie i kupcie miernik w 3-5osób wtedy koszt nie jest już taki straszny, a wasze wyniki na pewno przybliżą się do europejskiej konkurencji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My ze swojej strony staramy się by w ściągnąć do polski jak najwięcej mierników by każdy miał szanse go zakupić. Teraz ściągamy następnego Term-Laba ...

Ale w czym jest problem, żeby się aż tak specjalnie starać ściągnąć do Polski kilka mierników?

Nie rozumiem. Zamawiasz kilka i masz spokój na miesiąc lub trzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dB Drag Racing dzięki za wyczerpującą odpowiedź, której całej nie przytaczam. My w tym sezonie postawiliśmy na najniższe klasy czyli wszystkie STREETy. To są klasy dla początkujących i w tych klasach zawsze był komplet pucharów. Klasa połączona była jedynie w najwyższych kategoriach gdzie nie spodziewaliśmy się dużej ilości aut. To się nie zawsze sprawdzało bo przyjeżdżaliście na turnieje autami, które nie miały potężnych subów czy wzmaków za to nie spełniały wymagań regulaminu w niższych klasach. Dlatego automatycznie takie auta wypadały do wyższych klas, w których nie miały szans. Myślę, że w przyszłym sezonie wy się lepiej przygotujecie z autami pod regulamin, a i my jako organizacja postaramy się zrobić wszystko by zachęcić was do startów. Wspominałeł na forum o klasach STREET STOCK czyli klas dla zawodników, którzy startują poraz pierwszy. Poza tym cały czas jest Bass Race, gdzie niezależnie od tego jaki magik robił ci samochód to i tak to ty musisz wykazać się refleksem, znajomością swojego systemu by wygrać w turnieju - szanse na puchar ma więc każdy
zawody bass race są super i to bez 2 zdań co do zawodów ciśnieniowych i klas to widzisz jeśli chodzi o tuningowców to niestety nie da się robić zabudowy która byłaby wypasiona i mieściła się cała w bagażniku a najczęściej zabudowany jest cały tył , wtedy już nie mieści się do niższych kategorii i o to głównie chodzi ,czy nie lepiej byłoby ustawić klasy według np mocy wzmacniaczy lub ilości i wielkości głośników niż sposobem montażu sprzętu, myślę że wtedy dużo więcej chłopaków by chciało startować (nie chodzi tu o mój samochód i o mój sprzęt i o moje starty tylko daje propozycje które mogłyby zachęcić nowych zawodników)dB Drag Racing
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem i tam także startuje i z tego co się orientuje w dblu bardzo dużo zawodników startuje i myślę że chłopaki z db drag racing powinni pomyśleć o czymś podobnym co by wiele osób przyciągnęło.Można by np pozostawić klasy streetowe tak jak są a te kategorie które są teraz połączone zostawić jako jedną i dołożyć np 3 klasy które byłyby podzielone np na rozmiar głośników zamontowanych w samochodzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w easce dbl masz wlasnie podzial na moce
a widziales kogos kto rozkrecal wzmak i zagladal jaka masz prawdziwa moc a nie taka jak napisana na wzmaku ?? bedz tez robil ci pomiar wzmacniacza ? jakos sie z tym nie spotkalem no ale coz moze sie myle

Liczy się moc podana przez producenta w papierach i tylko to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..zawody bass race są super i to bez 2 zdań co do zawodów ciśnieniowych i klas to widzisz jeśli chodzi o tuningowców to niestety nie da się robić zabudowy która byłaby wypasiona i mieściła się cała w bagażniku a najczęściej zabudowany jest cały tył ...

Mnie się wydaje że właśnie BassRace pasuje jak ulał dla tuningowców. Proste zasady, nie ma udziwnień i myków, więc i większy spokój przy przydzielaniu do odpowiednich kategorii. Bardzo dobra dyscyplina, w zasadzie dla każdego.

Obecna dyskusja nie idzie w kierunku jakie by tu stworzyć kategorie w dB Drag, bo o tym decyduje "Góra" dla wszystkich krajów. Chodzi bardziej o to jakie kategorie mają być u nas, tak aby zawodnik od samego początku wiedział co jest grane i na co się nastawiać w ciągu całego sezonu. Po mojemu, raz zaklepana decyzja musi obowiązywać przez cały sezon i nie może być żadnych zmian, łączenia klas i tym podobnych mutacji motywowanych małżą ilością zawodników lub podniesieniem atrakcyjności rywalizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczy się moc podana przez producenta w papierach i tylko to.

czyli odrazu mozna zmieniac obudowy i podawac nizsze parametry to dopiero moze byc zabawa w przekladanie tego i tak nikt nie sprawdzi :kwasny: bo nie ma jak

 

jd, mam pytanie bo cos nie moge ciebie rozgrysc hmm nie wiem do czego tak ogolnie darzysz cos to komus przeszkadza masz jakis w tym cel ? konkurencja jakas ?? bo z takimi stwierdzeniami to tylko to mi podchodzi do glowy czytam twoje posty i widze jedną wielka zazdrosc tylko nie moge zrozumiec dlaczego ?

mozesz to bardziej wyjasnic ? o co Ci konkretnie chodzi ? co chcialbys uzyskac badz zyskac ??

 

ludzie jedno co nas laczy to muzyka w dobrym wydaniu , posiadanie dobrego sprzetu , liczenie na pomoc innych jesli sa jakies problemy kazdy sobie pomaga

zawody naprawde traktujmy jako doatkowa zabawe i podejscie do tego na luzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jerzy poprostu komuś żal dupe ściska ze np. nie mogą przeskoczyć wyników T.O.S CLIO SPORT +(BARBUS ) gdzie siedzimy nocami w dziupli i strugamy wyniki i nowe ulepszenia skrzynek najlepjej zaj...ć na ściemie i bebechy zmienic ... nie ma jak narazie kozaka na WARSZAWIAKA W DBL.. :kwasny::]:/:hyhy::hyhy::hyhy: CZARNY I BORDOWY ZBROJI SIĘ DALEJ .... EFEKT CZELADZ W TEN WEEK :kwasny:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jd, mam pytanie bo cos nie moge ciebie rozgrysc hmm nie wiem do czego tak ogolnie darzysz cos to komus przeszkadza masz jakis w tym cel ? konkurencja jakas ?? bo z takimi stwierdzeniami to tylko to mi podchodzi do glowy czytam twoje posty i widze jedną wielka zazdrosc tylko nie moge zrozumiec dlaczego ?

mozesz to bardziej wyjasnic ? o co Ci konkretnie chodzi ? co chcialbys uzyskac badz zyskac ??

Mogę. Chodzi mi konkretnie o to, o co pytam, bo pewne rzeczy są dla mnie mniej lub bardziej zakręcone, lub czasem nawet nielogiczne, gdy się na to patrzy z zewnątrz, jak np. Mistrzostwa Polski w Hamburgu, jak ciągłe miksy z kategoriami, jak przenoszenie tych samych zawodników do różnych klas na różnych zawodach, pomimo, że sprzętowo nic się nie zmieniło, itp., itp. Osobiście mnie to wali, ale w tych dyscyplinach startują lub mają zamiar startować również "moi ludzie", klienci lub znajomi, którzy jakoś nie mogą w normalny sposób ogarnąć tego miszungu tylko po samym przeczytaniu regulaminu. Czy dla Ciebie to wszystko jest zarąbiście klarowne? Czy masz możliwość zapytania jakiegoś kumatego sędziego o jakieś trudniejsze regulaminowe myki? Czy w ogóle jest jakiś przeszkolony polski sędzia mający dB Drag w jednym palcu? Gdzie i kto go szkolił abym mu mógł zawierzyć przed wstawieniem auta klienta do jakiejś konkretnej kategorii, aby potem nie zmieniał jej co zawody? Dlatego pytam lub dyskutuję i tyle w tym wielkiej sensacji.

 

 

[ Dodano: 2009-09-11, 01:31 ]

gdy by chociż część zawodów obu organizacji było organizowanych razem

może te 2 dniowe

wszyscy zawodnicy by byli zachwyceni :kwasny:

Ideologicznie i duchowo nie widzę żadnych przeciwwskazań. :kwasny:

Jednak obawiam się o to, że w przypadku wszystkich konkurencji mogłoby dojść do wielkiego rozdrobnienia i w każdej dyscyplinie byłoby tylko po kilka osób.

Na pewno nie wypaliłoby to wówczas, gdy w jednym dniu byłby dB Drag i dB Race, bo to jest mocno podobne do siebie i nie wszyscy by robili dubla tu i tam.

Rację bytu mogłoby natomiast mieć takie zestawienie całkiem odmiennych dyscyplin jak:

dBL/dB Race/BassRace lub dBL/dB Drag/Bass Race.

Poza tym mógłby być problem z nagrodami i sponsorami, których na naszych zawodach z samego założenia ma po prostu nie być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulamin w db dragu jest naprawdę dokładny

sprzętowo nic nie trzeba zmieniać że by wędrować po klasach

najbardziej kłopotliwy jest test sznurka

tu. w klasach street sprzęt nie może być wyżej od najniższego punktu szyby bocznej

np. w 106tce jest to o 10cm niżej niż wysokość bagażnika

wiedzą na ten temat mogą już imponować koledzy z clio, na pewno wiedzą o co chodzi

 

jak coś służę pomocą

sędziami są tu zawodnicy bo oni są najbardziej zainteresowani sprawiedliwym podziałem w klasach

kwestia łączenia klas to już pytanie do organizatorów konkursów

 

jd i barbus dzięki waszej dociekliwości dB drag w Polsce ma szanse być na Świtowym poziomie

dawajcie dalej :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jd, powiem ci tak wielkie G mialem pojecie o cisnieniu jestem amatorem i jako poczatkujacy rozumiem zasady jesli niestety nie ma rywali w danych klasach a startowanie mialo by byc z powietrzem to jedynym rozwiazaniem jest stworzenie sztucznej konkurencji

tak samo bylo w zawodach SSS na samym poczatku startowaly auta w klasie nimi midi i maxi oraz dragster tych ostnich na poczatku nie bylo w polsce prawie nic wiec maxi i drag byly polaczone na wyscigach 1/4 mili

jesli chodzi o klasy street a widze ze z tym jest najwiekszy problem ze zmieszczeniem skrzyn ja to rozumuje w taki sposob ze te klasy sa dla amatorwo ktorzy sprzet uzywaja na codzien wiec logiczne jest aby sie miescil w bagazniku i tego trzeba sie trzymac

zasady sa po toaby je przestrzegac bo ktos je w koncu wymylil jezeli ktos nie potrafi ich zrozumiec .. no coz zawsze sie moze zapytac sedziego w koncu ten regulamin dziala i jakos nie maja problemow z tym na litwie czy czechach

 

jd, jesli nawet bym kiedys korzystal z twoich uslug ( co moze sie okazac calkiem realne ) i bedziesz wykonywal dla mnie skrzynie napewno nie omieszkam dac ci parametrow max dla zabudowy bagaznika zeby nie przekraczal dozwolonej wielkosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...