Skocz do zawartości

Passat B8


Deo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Ponad rok temu zmieniłem Passata B7 na B8 i od tego czasu kompletuję graty do nowego systemu.

Poszukiwania instalatora w okolicy Krakowa, który podjąłby się wykonania zabudowy spaliły na panewce, bo żaden nie chce się podjąć montażu używanego sprzętu (kable i wytłumienie miał dostarczyć instalator + wykonanie zabudowy)

 

Auto : VW Passat B8 (CRLB)

Radio: OEM Discovery Pro + Iphone

DSP: Helix DSP Pro Mk2 + Director + (HEC-USB lub HEC-BT - jeszcze nie kupiłem)

TW: SS R3004/602000 + DLS A8

MID: SS 10F4 (może wpadnie 12MU/4) + DLS A8

WF: ML1800.3 (może wpadnie 18WU/4) + DLS A3

Subwoofer : 10.4lf Boston + DLS A6

 

Do tego maty STP, jakaś pianka 6mm.

 

Auto zostanie całe wygłuszone (no może poza ścianą grodziową)

 

Problematyczna pozostaje kwestia:

1. zasilania (masa do spawarki 50mm^2 w grubej izolacji), bo o ile B7 było z DSG i miejsce po pedale sprzęgła wykorzystałem do przeciągnięcia spawarki 2x50mm, to B8 jest manual i nie ma za bardzo jak upchać takiego przewodu, dlatego muszę znaleźć inny przewód - sugestie mile widziane

2. przewodów głośnikowych (Supra Classic), w B7 piece znajdowały się w bagażniku zaraz za fotelami, w B8 system wyląduje we wnęce na zapas i z tego co widzę, to niestety braknie mi około 1m przewodu.

Dlatego zastanawiam się czy nie popełnię faux pas, jeśli ułożę posiadane przewody od bagażnika do przetworników a brakujący odcinek dosztukuję/przylutuję/zarobię złączkę/etc. - prośba o komentarz instalatorów, jakie jest ich podejście w tym temacie

3. lokalizacji średniaków, w B7 miałem zrobione słupki A, ale były to straszne kulfony, więc tym razem chciałbym zrobić to bardziej estetycznie:

np. wyciągnąć je przed tapicerkę w miejscach fabrycznych lub zrobić komory i umieścić je w okolicy małej trójkątnej szybki.

vw-passat-b8-kombi-ld3y-drzwi-lewe-przod

 

 

Jeśli, ktoś ma B8 to bardzo chętnie podpatrzę rozwiązania jakie zastosował.

Zdjęcia z postępu prac, będą nie wcześniej niż końcem maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję zakupu :)

Jak nie ma miejsca na kabel to trzeba je zrobić. Niestety informacji na temat B8 dosyć mało, AMF wygłuszał takiego passata ale i nic wiecej (przynajmniej brak relacji z przac nad audio). 

Najprędzej za rok bedę szukał nowego samochodu i rozgladam się za B8 kombi, miło że ktoś wcześniej przetrze szlaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz zabudowany spod auta? Nie łatwiej bedziem puścić przewody na zewnątrz i wejść przepustem hermetycznym np w wytłoczkę koła zapasowego? Ja u siebie kompinowałem na różne sposoby i pod autem mam idealne puste miejsce przygotowane na instalację AD Blue, całość pięknie schowana pod osłoną podwozia z miejscami na uchwyty a jako bonus skrócenie długości kabla o jakieś 70-80cm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemasz Deo!

Ja zacząłem 3maja od puszczenia sygnału do bagażnika, wczoraj natomiast puściłem zasilanie do bagażnika, 2x35mm^2 ale przelotka która, znalazłem przejdzie spokojnie i 2x150mm :)

Łezka taka, Znajduje się ona nad podłużnicą od strony Komory silnika.

Poszły fotki na maila.

Edit.

 

Oczywiście pamiętaj,żeby wyjąć aku. Podstawę aku na której siedzi puszka filtra powietrza, która żeby zdemontować musisz odkręcić i wyciągnąć łapacz i kierownice powietrza. Ale dasie to ogarnąć w 30 minut :) na spokojnie :)

Ja się teraz głowie jak rozebrać wtyczkę/harmonijke do drzwi i przewalić kabel...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SebekDS, o tym nie pomyślałem. Jak postawie Pastucha na kobyłki to zajrzę pod spod, bo cały jest zabudowany osłonami.

 

@derek81, w B7 nie było problemu, bo odkręcało się blachę technologiczną na drzwiach, ściągało dolne osłony w okolicy słupka A, rozwiercało się kostkę i przeciągało przewód.

W B8, patrząc po zdjęciach konieczny będzie demontaż głośnika.

Mi cały czas chodzi po głowie komora, ale najpierw muszę kupić brązowa tapicerkę, żeby swojej nie zepsuć ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ostatnio postawiłem Passtucha do garażu i zabrałem się za jego demontaż.

 

c92f753f84f0ff4egen.jpg

 

Zamontowałem:

hak + wiązka

radary do Side Assist + wiązka

czujniki do Park Assist - wiązka pod zderzakiem poprawiona, pozostało mi jeszcze poprawić wiązkę w kabinie, więc zderzak jeszcze leży na ziemi

 

Na chwilę obecną wygłuszony jest częściowo bagażnik, resztę wygłuszę jak zerwę oryginalne "filcowe" wygłuszenie i ogarnę wiązkę do kamery (to ten makaron w bagażniku)

 

11b2427c4523f23egen.jpg

 

Przednie drzwi są już wybebeszone z wiązki, którą muszę trochę stuningować pod przyszłą instalację CA - zdjęcia niebawem

 

Zakładałem, że zajmie mi to góra 3-4 dni, ale życie mnie zweryfikowało i auto stoi już 3 tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...