Skocz do zawartości

Alternator - Vectra C


ice6666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Powitać.
Wiem, że są ludzie co do Vectry C kombi pakowali różne altki, niestety na nikogo nie mogę dorwać namiaru aby się dopytać...
Może jest ktoś z tych osób tutaj? :D
Albo wie jak tam w silniku 1.9 CTDI 150KM wygląda sprawa modyfikacja mocowania pod VAGowskie altki?
Bo jeżeli chodzi o Oplowskiego altka to tylko jedna osoba zrobi ze 100A jedynie 170A+, a jednak bardziej by mnie zadowoliło 200+.
Artur niestety tylko VAGowskie i za bardzo nie wie jakby wyglądała przeróbka mocowań w tym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Info prosto ze strony:
"Moc jaką oddaje na 800-1000rpm to około 195-205amer

Moc jaką oddaje na 2700-3000rpm to około 300-320amper", jest spore ryzyko, że przeróbki mocować nie wiele dadzą bo mało miejsca, ale na odsprzedaży nawet nie montowanego altka za wiele nie stracę. Aczkolwiek informacja, że da się tam wpakować altek od BMW X5 jest całkiem optymistyczna :hyhy:
Do tego dojdą dwie optimy 75Ah i powinno dać radę z 1,5kW.
Miało być LTO, ale pod tego altka to ze dwa pakiety musiałyby być, na dwa pakiety brak funduszy, więc musiałem ratować się Optimami, z czasem jak uda się znaleźć w BDB stanie dojdzie pakiet 500f - ale to po testach jak aku będą sobie dawały radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

999zł altek+regulator. O dostępność kolorów (jest kilka do wyboru) najlepiej pisać na e-mail (na 2loud4you wsio jest), solidnie zapakowany więc nie ma obaw, że coś się stanie, chyba że ktoś by przejechał po paczce. W jednej paczce miałem altek, bezpieczniki i inne pierdoły - wszystko całe, bez żadnego uszczerbku.
Nie mam pewności czy do mnie wejdzie, ale jak nie, to coś się wytnie co mniej potrzebne i musi wejść :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Gdyby kiedyś ktoś się zastanawiał czy da się to zamontować do Vectry - DA SIĘ. I nawet działa :rotfl: Po dłuższej jeździe i słuchaniu muzyki alternator jest chłodny - dosłownie, można na nim położyć dłoń bez żadnych problemów.
Auto nie gaśnie na wolnych obrotach, zero problemów przy ustawieniu 14,8v/14,9v. Co jedynie to napinacz mam do wymiany bo już widać, że po sporych przejściach i przy pierwszych rozruchu z rana piśnie sobie na sekundę, ale tak to zero zastrzeżeń, a rzeźby wcale nie było tak dużo jakby się wydawało, acz 2 dni auto wisiało u mechanika.
Więc reasumując - operacja przebiegła pomyślnie :hyhy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...