Skocz do zawartości

Audio dla Fiat Bravo 2


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim! Jestem kompletnie zielony w temacie CarAudio, dlatego przychodzę z prośbą o pomoc w doborze sprzętu grającego do mojego Bravo 2  :wink: Jaki zestaw możecie polecić poczynając od radia do subwoofera? Zostawiać radio fabryczne czy zainteresować się jakimś innym, które będzie obsługiwało przyciski z kierownicy? Na zestaw chcę przeznaczyć 2000 zł. Z góry dziękuję za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro kolega jest zielony to może wizyta w zakładzie montującym CA będzie najlepsza. Bo kto wie czy poradzi sobie z montażem i ustawieniem.

Rozważam taką opcję, jednakże przed wizytą chciałbym dowiedzieć się czy idzie złożyć coś rozsądnego w takim budżecie. Jeśli mógłby ktoś złożyć jakiś zestaw to byłbym wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam chińczyka dedykowanego, trzeba liczyć ok. 1200-1400 zł. Działa to w miarę przyzwoicie, tylko z raz na trzy miesiące potrafi się zawiesić. Niestety, jakość dźwięku, przynajmniej na oryginalnym wzmacniaczu jest słaba. Dźwięk jest płaski, bez polotu. Jest pełny korektor z DSP ale albo to nic nie daje, albo ja nie umiem ustawić.

Za kwotę 2000 zł z radiem, to raczej zrobisz dobry przód + radio i na tyle to starczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś w tym stylu PIONEER FH-S720BT - 550zl - dobre radio z wbudowanym wszystkim co trzeba, czasówka, zwrotnica, bluetooth / Mam X730BT i polecam, bliźniaczy starszy model. Steg SQL650C 650zł sub ESX SX840 380zł wzmacniacz jakiś używany 4kanałowy - dwa kanały na przód i mostek na suba, jak chcesz nowy to z tanich ESX SXE100.4 nie jest zły - 500zł. Kabel od spawarki z bezpiecznikiem do zasilania i jakiś zestaw 4xRCA - 100zł

Obudowa do suba, ramka do radia, adaptery - 200.

Jak chcesz przyciski z kierownicy to jeszcze adapter za 3stówy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji