Skocz do zawartości

Kompletowanie sprzętu pod tablet


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, żeby nie było że jestem leniem, przeszperałem ogrom tematów w poszukiwaniu informacji ale ilość danych przyprawia o zawrót głowy, jako że jestem zielony w tej kwestii proszę o nakierowanie mnie w temacie. Otóż, postanowiłem w swoim leciwym aucie zastąpić swojego poczciwego JVC KD-801RBT - tabletem, posiadam już przystosowanego do pracy w samochodzie Lenovo A7-40. W swoim samochodzie posiadam fabryczny zestaw JBL, zestaw odseparowany na przodzie i głośniki w tylnej półce oraz subwoofer. Sub zasilany ze wzmacniacza. Logiczne jest iż seryjny zestaw głośników muszę zasilić wzmacniaczem, który dobiorę wg uznania, natomiast czytałem o różnych zakłóceniach z gniazda jack tableta, domyślam się iż muszę zastosować jakieś filtry, natomiast chciałbym sterować swoim audio jedynie z poziomu tableta. Jak rozwiązać problem sterowania pasmami itd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego nie chińczyk zamiast tabletu dużo więcej opcji .

 

Może i to głupie nastawienie ale kiedyś miałem radio chińczyka, już pomijam fakt samej estetyki wykonania urządzenia które rozpadało się w palcach, natomiast jego użytkowanie było dość problematyczne. Drugą zaś sprawą jest, iż w samochodzie nie posiadam miejsca na 2DIN więc i tak musiałbym rzeźbić, tablet już mam więc chciałbym go wykorzystać, tu natomiast musiałbym wydać kilka groszy na zakup radia, poza tym satysfakcja z wykonania czegoś samemu jest nie do opisania :)

 

było trochę na temat tableta poszukaj tematow Nexus7

i nailepiej by było otg zewnętrzny dac i sygnał na wzmacniacze

 

OTG czyli zewnętrzną kartę dzwiękową? Jakąś konkretnie polecasz?

 

 

Procesor załatwi sprawę.

 

Mógłbyś naświetlić, bo słowo procesor, nawet jeśli chodzi o dźwięk jest dość szerokim terminem. Rozumiem że procesor który po AUXie z tableta filtruje sygnał i puszcza dalej na chinch?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach