facebook

Skocz do zawartości

REKLAMA

:)

Zdjęcie

Pomoc w sprzęcie Car Audio

subwoofer co kupić pomoc w wyborze car audio wzmacniacz skrzynia subwoofer jaka skrzynia jaki wzmacniacz jaki głośnik

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Atasuke

Atasuke
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 13 lipiec 2020 - 16:40

Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyć że jestem laikiem ale mam nadzieje że mi pomożecie, chciałbym w moim vw eos założyć subwoofer, z powodu małego bagażnika (80x80x25cm wysokości) muszę zbudować własną skrzynie, oraz dokupić do tego głośnik wraz ze wzmakiem, i tu jest problem jaki głośnik wybrać budżet to +/- 200zł na głośnik lecz nie mam pojęcia jaki wybrać czy 20cm czy 25cm jakiej firmy ani nic, główinie słucham rapu czasem disco polo a czasem lubię "jebnąć basem" zależy mi na dość wysokim rms oraz na w miare ładnym i czystym mocnym uderzeniem (oczywiście wiem że za tę cenę cudów nie będzie) Może jesteście w stanie doradzić jaki głośnik kupić? Znalazłem na amazonie głośnik Boss CXX10 800Wat (10cali) oraz Boss XCC8 600 wat (8cali) za około 100zł wraz z przesyłką i się zastanawiam, byłby to dobry wybór?

oraz nie mam pojęcia jaki wzmacniacz dokupić (również +/- 200zł) najlepiej jakiś używany bo raczej będzie lepszy niż jakiś chinczyk za 200zł, i ostatnie pytanie, czy taka skrzynia subwoofera będzie dobra? Kompletnie się na tym nie znam więc także podziękuję za rady

Subwoofer

#0 Reklama

• 1234 postów

Napisano przed chwilą

:)

#2 dan124

dan124

Szyderca

• Użytkownik
  • 13274 postów

Napisano 13 lipiec 2020 - 17:20

Chcesz wysokie rms, tyle że wysokie rms we wzmacniaczu mówiąc krótko kosztuje.

Chętnie posłucham systemu lepszego niż AMA do 350 złotych na nowych głośnikach z możliwością odkupienia
Odwilż ,odwilż oby wszystko nie popłyneło

#3 Atasuke

Atasuke
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 13 lipiec 2020 - 17:23