Skocz do zawartości

Muzyka wysokiej jakości


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, wiec tak w car audio jestem amatorem :) źródło muzyki której słucham to tylko i wyłącznie Youtube, po poprawie audio w moim e36 cabrio jestem mega zadowolony, jedynie do czego mógłbym sie przyczepić to tylne 16cm głosniki, walcze jeszcze z boczkami, żeby jakoś poprawić ich granie, ewentualnie je całkiem odepne.

Ale do sedna, bo na jakość muzyki jakoś nigdy nie narzekałem, ale wiem, że dla audiofili to co mozna uslyszec na youtube to porażka, więc mam pytanie

Są jakieś darmowe próbki muzyki flac w wysokiej jakości ? Najlepiej jakby był też taki sam utwór ale w gorszej jakości. Chciałbym sprawdzić sam siebie czy odczuje jakąś różnice i czy audio ktore posiadam bedzie w stanie to "przenieść? przetworzyć ?  :looka:

drugie pytanko to jakiego rodzaju muzyka jest dostępna w wysokiej jakości ? tylko klasyczna ?




Mój biedny sprzęt:
Kenwood kmm-203bt   w najbliższym czasie będę zmieniał na pioneer mvh-s520bt
Wzmacniacz crunch gpx1200.4
Przód drzwi esx hz-5.2c 
tył boczek hifonics vx6.2W

wzmacniacz  Ural AKM 1.700
Z tyłu na kanapie ( w najbliższym czasie trafi w tunel na narty) 
Ural TT 10 w obudowie zamkinetej 20L 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się, że puszczass muzykę przez bt. Ciężko będzie doszukiwać się zmiany jakości jeśli radio lub telefon nie obsługuje apx lub aptx hd. Na poczatek ściągnij jakiś album w wersji wav np z chomika, nagraj na cd a potem posłuchaj jak gra z telefonu.

Kolejna sprawa, że raczej ciężko z takich głośników i wzmacniacza doszukiwać się wysokiej klasy dźwięku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czułem :)  ale spróbuję 

 

A z ciekawości ile trzeba dać za zestaw

wzmacniacz

Głośniki 130mm

Tweetery

Zwrotnice 

 

Wyższa półkę niż moje głośniki , coś na czym już odczuje te różnice a nie zapłace tyle co za auto :D

Subwoofer by został :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach