Skocz do zawartości

Zestaw nagłośnienia do golfa iv


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szukam zestawu nagłośnienia do golfa 4, najlepiej coś w tym stylu: Źródło + wzmacniacz dwukanałowy + zestaw odseparowany.

na zestaw mam około 1000zł. Jedynym wymaganiem poza ładnym brzmieniem jest bt w radiu.

Oczywiście zamierzam wytłumić drzwi (wystarczy wytłumienie samych drzwi?).

Zestaw mogę stworzyć na używkach i pytanie brzmi co byście polecili? Z głośników narazie spodobały mi się 

HiFonics TS6.2C i X165 Evo, ale jestem dość zielony w temacie.

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.


Edit1. Takie radio wpadło mi w oko ALPINE UTE-200BT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem taki zestaw: 

Focal ps 165 v1

Audio system twister f2-190

Pioneer avh-x2600bt

Renegade ren10kit

Zestaw stp gold 5x maty butylowe wałek i k6s 6mm z klejem

Co jeszcze jest potrzebne do założenia tego w samochodzie?


Dystanse będą potrzebne do tych głośniczków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Wszystko już podłączone, działa. Dziwięk jest przeciętny ale nie spodziewałem się raczej nic więcej po car audio. Mam tylko jeden problem, podłączyłem kabel od wybudzania pod niebieski kabel w radiu i wejście rca z tego co kojarzę (te od wybudzania) i lampka od wzmacniacza się świeci cały czas na zielono nawet na wyłączonym aucie, a akumulator się wyładowuje bardzo szybko. Czy jest to normalne że ta dioda się świeci cały czas na zielono? Podojrzewam że to wzmacniacz może wyładowywać samochód.

Zestaw:

-Pioneer avh-x2600bt

-Audio system twister f2-190

-Głośniki focal ps 165 v1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach