Skocz do zawartości

Konfiguracja


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Od niedawna jestem w posiadaniu takiego sprzetu.

wzmacniacz DM500a i subwoofer LES06D.

GLOSNIKI MDSFC6B 300wat -80rms i twitery.Oraz wzmacniacz do przodu

MDS T2XTR.Subwoofer umiescilem w bagazniku w schowku.Cala instalacje zrobil specjalistyczny sklep.Teraz mam pytanie poniewaz jestem kompletnym laikiem ,czy te wzmacniacze sa poprawnie ustawione..Ogolnie mam problem z ustawieniem dzwieku.Troche mnie to przerasta.Aha radio to JVC KWR930BT.Patrzalem juz na temat wzmacniaczy i gain.Ale to jest magia.Prubuje cos na ucho ustawic,ale wiem ze to jest nie to.SPOJRZCIE NA TE WZMACNIACZE CHOCIAZ,prosze.

post-25580-0-28969900-1579632155_thumb.jpg

post-25580-0-06211100-1579632181_thumb.jpg

post-25580-0-14918700-1579632213_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Od niedawna jestem w posiadaniu takiego sprzetu.

wzmacniacz DM500a i subwoofer LES06D.

GLOSNIKI MDSFC6B 300wat -80rms i twitery.Oraz wzmacniacz do przodu

MDS T2XTR.Subwoofer umiescilem w bagazniku w schowku.Cala instalacje zrobil specjalistyczny sklep.Teraz mam pytanie poniewaz jestem kompletnym laikiem ,czy te wzmacniacze sa poprawnie ustawione..Ogolnie mam problem z ustawieniem dzwieku.Troche mnie to przerasta.Aha radio to JVC KWR930BT.Patrzalem juz na temat wzmacniaczy i gain.Ale to jest magia.Prubuje cos na ucho ustawic,ale wiem ze to jest nie to.SPOJRZCIE NA TE WZMACNIACZE CHOCIAZ,prosze.

Nic dziwnego ze nie słychać subwoofera i nie jesteś zadowolony. Subsonic na 50 Hz a LPF na 200 Hz, to nie ma prawa zadziałać. Ustaw Subsonic na max w lewo, LPF na godzinę 10-12. 

Przód leci pełnym pasmem, od biedy może być ale radził bym ustawić HPF na okolice 60-80 Hz na początek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach