facebook

Skocz do zawartości


REKLAMA

Miejsce na Twoją reklamę: tel. 691 265 492

Zdjęcie

Wygłuszenie auta


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 latitude

latitude
  • Użytkownik
  • 252 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisano 06 listopad 2019 - 18:51

Witam wszystkich,

Chodzi mi po głowie zakup auta klasy premium które zostałoby ze mną na bardzo długo (tj. min 8 lat), pomijając fakt że w autach tej klasy jest już względnie cicho to chodzi mi pod głowie wygłuszenie całego auta, robiłem już jedno całe auto ale ze względu że to sportowe coupe był lekki kompromis między ilością wygłuszenia a waga.

 

Teraz jednak byłoby wygłuszone bez kompromisów i powstaje pytanie czy jest sens pakować, przykładowo na dach, nadkola po dwie warstwy maty np. gms 07 xl (1,7mm)? A może wszędzie podwójnie? Czy może jedną, grubszą z wyższej półki?

 

Oczywiście wszystko przykryte dalej pianką, np. gms 01 (5mm), ew. tam gdzie wejdzie 2x pianka.

W tym przypadku pomijam aspekt wagi, auto i tak będzie ciężkie za to z ponad 300KM silnikiem więc te dodatkowe 100kg nie zrobi wielkiej różnicy.

 

Na tą chwilę pytam czysto teoretycznie.


Latitude: OEM Radio -> (szukam) DSP -> Morel MT230 + Steg RE65C -> Steg K2.01, (szukam) 2x10" sub -> Eton PA1502

370Z: GMS 6401 -> Bit Ten -> Morel MT23 + Sony XM4520, STX 18AWX -> AudioSystem F4-600 -> JL 8W3v3


#0 Reklama

  • 1234 postów
    Lokalizacja: SCA

Napisano przed chwilą

Miejsce na Twoją reklamę: tel. 691 265 492


#2 SebekDS

SebekDS
  • Użytkownik
  • 474 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 06 listopad 2019 - 21:26

Wszystko zależy o jakim aucie mówimy i z którego rocznika, przykładowo Audi A8 D3 a D4 to jest ogromna różnica (czyli rocznik 2010 do 2011).

#3 latitude

latitude
  • Użytkownik
  • 252 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisano 06 listopad 2019 - 21:31

Infiniti M37/Q70 jest to na tyle mało popularne auto, że raczej nikt na forum nie miał z nim styczności. 


Latitude: OEM Radio -> (szukam) DSP -> Morel MT230 + Steg RE65C -> Steg K2.01, (szukam) 2x10" sub -> Eton PA1502

370Z: GMS 6401 -> Bit Ten -> Morel MT23 + Sony XM4520, STX 18AWX -> AudioSystem F4-600 -> JL 8W3v3


#4 SebekDS

SebekDS
  • Użytkownik
  • 474 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 06 listopad 2019 - 22:19

Nie siedziałem nawet w żadnym Infinity ale auto samo w sobie jest lekkie (1715kg) przy silniku 3,7 i prawie 5m długości może sugerować oszczędności w zakresie wygłuszenia.

#5 latitude

latitude
  • Użytkownik
  • 252 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisano 06 listopad 2019 - 22:48

Lekkie bo spora część auta jest aluminiowa, silnik też jest lekki bo blok alu. 

Tutaj widać chociażby jak są wygłuszone drzwi, 

https://forums.nicoc...70-t609590.html

niby nic, ale biorąc pod uwagę seryjne wygłuszania to chyba tragedii nie ma. 

 

Jeździłem tym autem już i jest naprawdę cicho, ale z racji że wydając taką kasę na auto chcę żeby zostało dłużej i mnie cieszyło, stąd pomysł wygłuszenia całego auta.

Auto planuję kupić dopiero pod koniec przyszłego roku, więc na tą chwilę czysto teoretycznie pytam, bo po głowie chodzi mi też trochę mniejszy model Q50 z tym samym silnikiem, na pewno któryś z tych dwóch :P


Latitude: OEM Radio -> (szukam) DSP -> Morel MT230 + Steg RE65C -> Steg K2.01, (szukam) 2x10" sub -> Eton PA1502

370Z: GMS 6401 -> Bit Ten -> Morel MT23 + Sony XM4520, STX 18AWX -> AudioSystem F4-600 -> JL 8W3v3


#6 Abstynent

Abstynent
  • Użytkownik
  • 1507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Tarnowa

Napisano 06 listopad 2019 - 23:25


nadkola po dwie warstwy maty np. gms 07 xl (1,7mm)?
 

 

Skłaniałbym się ku wersji 2.0/2.2mm gmsa 

 


gms 01 (5mm)

 

Znajdziesz piankę gmsa to biorę parę rolek :D 


[ BIG III ] Alpine CDA 9853R +BT > TW Proa Simplex 25 + AA 120.2XE > WF Focal KRX2 + Audison VR206 > SUB 2xRE Audio SX12D4 BR + Emphaser EA 13000SPL > było 142dB [Altek  180+A + 74Ah + 500F i jest stabilnie ) 


#7 lastyh

lastyh
  • Użytkownik
  • 76 postów
  • Lokalizacja:Bydgoszcz

Napisano 07 listopad 2019 - 17:15

Kup Lexusa LS 430/460 nie wiem o jakim budzecie mowisz. Ja jezdze LS 460 nie zamienilbym na inne auto. Bezawaryjne wozy i najcichsze ze wszestkich aut segmentu F.

#8 latitude

latitude
  • Użytkownik
  • 252 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisano 07 listopad 2019 - 17:32


Znajdziesz piankę gmsa to biorę parę rolek  


Ze 3msc temu jeszcze normalnie kupiłem rolkę, nie wiedziałem że już nie ma żadnych :P


Kup Lexusa LS 430/460 nie wiem o jakim budzecie mowisz. Ja jezdze LS 460 nie zamienilbym na inne auto. Bezawaryjne wozy i najcichsze ze wszestkich aut segmentu F.

To nie podlega zmianie, bedzie infiniti. Mam dość toyot i ich "bezawaryjności".


Latitude: OEM Radio -> (szukam) DSP -> Morel MT230 + Steg RE65C -> Steg K2.01, (szukam) 2x10" sub -> Eton PA1502

370Z: GMS 6401 -> Bit Ten -> Morel MT23 + Sony XM4520, STX 18AWX -> AudioSystem F4-600 -> JL 8W3v3


#9 Piciu81

Piciu81
  • Użytkownik
  • 743 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń

Napisano 07 listopad 2019 - 20:54



Mam dość toyot i ich "bezawaryjności".


Musiales kiepsko trafić, mam corolke 4 lata i hula,ale w żadnym dizlu.

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Scania V8 R500: IVA-D106r+H700 Ls29neo - Sinfoni 45.2; Infinity Polydome - Sinfoni 90.2; Eton Pro 160x - Esx q175.2; Esx QE1522 - Audio System R1250.1d 24v.

#10 latitude

latitude
  • Użytkownik
  • 252 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisano 07 listopad 2019 - 22:20

Czy ja wiem, ja nie mówię że są złe (napewno lepsze niż niemiecki szrot) ale 2 padnięte silniki po blisko 10k i skrzynia w przeciągu 4 lat skutecznie wyleczyło mnie z tej marki. Auto było sprowadzone z holandi (przeze mnie) z przebiegiem 70k km, bodajże 5 letnie z pełną książka itd. przez 3 lata dobiłem 130-140k jedyny serwis to olej, klocki, tarcze, które było o dziwo dosyć łatwo przegrzać i biły,  przy przebiegu bodajże 145k panewka papa, blok jajo, kupiłem drugi z anglika o przebiegu 60k mil, przejechalem na nim ~10k km wywalilo UPG..., dopiero kolejny okazał się przyzwoity (również z anglika o przebiegu bodajże 80k mil) pojeździłem może ze 20k km i padła skrzynia, naprawdę miałem już wtedy oddać to auto na żyletki. I żeby nie było olej co 10k km, full syntetyk zalecany przez aso. 

 

Druga toyota, corollka nowka z salonu, przez 4-5 lat też lala, potem problemy z ręcznym (wiecznie zacinają się zaciski), ciągle palące się żarówki (średnio co msc różna żarówka), wycierające się plastiki, gałka biegów po 100k km wygląda gorzej niż w mojej renault po 300k km... No i żeby wtedy bodajże 5 letnie auto miało zgnity spód, serio? Dziur nie było ale bardzo głębokie wżery. Była chęć zrobienia zabezpieczenia ale na gwarancji ASO zabroniło... 

 

Ogólnie mam 12 aut którymi się zajmuję (dziadków, rodziców, rodzeństwa) więc jakieś tam zdanie o markach aut mam wyrobione i po mimo że preferuję bardzo japońskie auta to o dziwo to francuz a konkretniej Renault się najmniej psują a robią najwięcej km. 

 

Zdecydowany jestem na infiniti a który konkretnie z w/w to zależy co się trafi w momencie jak nazbieram kasy.

 

Wróćmy do tematu :)


Latitude: OEM Radio -> (szukam) DSP -> Morel MT230 + Steg RE65C -> Steg K2.01, (szukam) 2x10" sub -> Eton PA1502

370Z: GMS 6401 -> Bit Ten -> Morel MT23 + Sony XM4520, STX 18AWX -> AudioSystem F4-600 -> JL 8W3v3


#11 4diwr0c

4diwr0c
  • Użytkownik
  • 251 postów
  • Lokalizacja:Ijmuiden (NL)

Napisano 08 listopad 2019 - 20:45

Infinity to klasa premium od Nissana więc będzie dobrze ale i tak bym to wygłuszył sam dla siebie. Są ciche jak są nowe a później ... krajowe drogi raczej się postarają o to żeby coś w końcu zatrzeszczało. W holandii są drogi dobre i gładkie bo regularnie naprawiają a i tak mój niemiecki szit jak to mówisz "słychać". Nie ma się co zastanawiać. Nadkola daj od zewnątrz i od wewnątrz po jednej warstwie, dach to samo plus pianka pojedyńczo


Alpine DVA 9861Ji, PXA H800, U-dim ProX T2, U-dim ProX M3 pod U-dim JR.4.300 plus U-dim ProX M6 pod U-dim JR.2.370, PB's M12 pod CP HPB-602





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych