Skocz do zawartości

problem z kupującym z allegro


ŁYSY
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

sprzedałem w tygodniu skrzynie z głośnikiem Powerbass-S10

 w sobotę gościu przysyła smsa ze zdjęciem magnesu i głośnika od tyłu w dwu częściach

i że głośnik nie działą i odlepiony magnes

dzisiaj dostałem negatywa i założył spór , że żąda zwrotu pieniędzy

wcześniej tydzień pisał chyba 3 maile ile zejdę z ceny itp , aż podałem nr  żeby dzwonił jak coś chce dopytać

przeszłości głośnika nie znam bo kupiłem z autem u kumpla podłączałem na 10min żeby sprawdzić czy działa i było wszystko ok

ze zdjeć jakie mi przysłął i do allegro nie idzie stwierdzić cz to mój głośnik nawet

olać gościa czy są jakieś konsekwencje ze strony allegro lub inne ?

nie miałem nigdy takiej sytuacji i nie wiem co z tym zrobić

możliwe żeby magnes sam się odkleił w paczce ?bo raczej w to wątpie  czy jakiś sebuś próbuje zrobić interes życia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupilem kiedys skrzynie. Facet nie zapakował dobrze paczki. Magnes sie oderwał. Mialem zdjecia glosnika przed wysylka i po z oderwanym magnesen. Napisalem do firmy kurierskiej i z ubezpieczenia firmy kurierskiej zwrocili mi calosc kosztow.

 

Mysle, ze nie kazdy musi wiedziec jak zapakowac glosnik. Sa opcje ostrozenie itp. Wszystko zalezy od tego jak sie dogadywales z kupujacym. Czy proponowales mu lepsza opcje wysylki a on z niej np zrezygnował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj u nas w UK :) , gdzie kurier paczke traktuje gorzej niz kobiety sa traktowane w islamie takie przypadki to norma.

 

Pewnego razu przyjechal do mnie P10W prosto z niemiec z magnesem trzymajacym sie co prawda ale czy ktos widzial P10W w rozmiarze 6x9 ?:D

 

Dostalem jajko, tak musiala bym paczka sponiewierana ze kosz postanowil sie wygiac a pozniej jak to amelinium bywa pekl :)

 

Swoja droga, mam batalie za soba z UPS,DPD,Fedex, Hermes i nigdy nie dostalem nawet funta zwrotu bo zasze ich "ekspert" stwierdzal ze paczka nie odpowiednio zapakowana albo ze wogole oklamalem przy deklaracji przesylki bo to powinno pojsc jako gabaryt pow. 15 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ubezpieczenie było , kupujący nie ma zamiaru pisać żadnych protokołów tylko chce kase ode mnie

paczka była w dwóch kartonach tzn skrzynka w jednym i to poszło w jeszcze jeden trochę większy , od frontu dystans żeby głośnika nie uszkodzić

zresztą pierwszy jego sms - to ze możemy się dogadać , no i nadal nie mam w sumie żadnego potwierdzenia że to mój głośnik bo tylko dwie foty magnesu od strony gdzie był przyklejony i głośnika od tyłu

no i chyba nie powinien wyjmować głośnika jeśli nie działał , a on od razu rozebrał choć w konwersacji twierdził że nic nie latało w środku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wtedy piszesz protokół z kurierem.

Ale w momencie gdy z przesyłka jest coś nie tak i nie jest to zweryfikowane przy odbiorze, to stroną dla firmy kurierskiej jest nadawca przesyłki, ponieważ to on zawarł z firma „umowę” na usługę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale się nie dziwię że odkręcił głośnik bo tak większość z nas by zrobiła, choć by w nerwach że coś nie działa... Tylko potem są właśnie takie cyrki, czyja wina... A gdyby Ci napisał że nie działa, to pewnie sam byś mu zlecił demontaż głośnika. Jeżeli by miał sprawdzić przy kurierze czy wszystko jest w porządku, to też musiał by to rozkręcić w teorii żeby sprawdzić czy magnes czasem nie odpadł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech ci przyśle protokół uszkodzenia i ty jako klient DPD, bo to ty wysłałeś, i wtedy będziesz działał. Jak go nie ma to w zasadzie nie widzę podstaw do dalszej rozmowy, o zwrocie kasy nie mówiąc wogole.

Ma ten papier?

 

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie  i dzisiaj drugi raz pisałem żeby zadzwonił do kuriera i sporządził i moze odsyłać , ale widze że usilnie się od tego wzbrania no i nadal nie podesłął foty żeby stwierdzić że to mój głośnik

straszy sądem itp

mam foto w środku bo wyjmowałem żeby zrobić foto naklejki na magnesie bo nie wiedziałem jaki to model ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym sądem to niech cię nie rozsmiesza mu napisz, ileś razy więcej opieka prawna będzie kosztować niż ten towar. Musiał by sam złożyć pozew cywilny w co wątpię skoro jest takim pieniaczem który normalnie do sprawy nie chce podejść i z kurierem spisać tego protokołu. Koszta sądowe rozpatrywania takiej sprawy to minimum 500PLN, niedawno przerabialem, czas oczekiwania na rozprawę to już jest istna farsa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest jak mówisz to raczej odwrotnie, ty go postrasz że złożysz pozew z powództwa cywilnego o próbę wyłudzenia określonej kwoty pieniężnej oraz zastraszanie. Ubierz w słowa i masz typa z głowy.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wow! niesamowite! pierwszy raz widze zeby komus kase oddali! :D

dlugo czekales?

 

tez bym zaczal od zwalenia winy na przewoznika ;)

 

Tak dosc dlugo, jakies dwa miesiace. Najpierw poszlo jako raklamacja, ale odrzucili, nastepnie podjeli probe odzyskania z ubezpieczenia(jak dobrze pamietam) był to posrednik wysylek, wiec moze dlatego udalo sie odzyskac :) zaznaczylem im, ze takie uszkodzenie glosnika moglo powstac jedynie przy bardzo solidnym uderzeniu, gdyz glosniki samochodwe sa odporne na lekkie wstrzasy itp ( wjezdzamy autem nie raz w dziure itp)

 

Co do problemu, to odebierajacy przesykle czesto ma kilka dni na spisanie protokolu. Nie musi to byc spisane bezposrednio przy kurierze.

Jak cos jest nie tak od tego sa reklamacje itp. Bez wyslania zdjec i zgloszenia protokolu nic bym nie robil, dla mnie to wyglada na wyludzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takich przypadkach to prosta sprawa.

Dogadujecie się sami a jeśli kupujący nie chce i idzie w zaparte to oficjalnie ... czyli jak kolega Piciu napisał - protokół i reklamacja u przewoźnika przez nadawcę. Nie wróżę zwrotu kasy z tytułu ubezpieczenia (choć życzę tego) Kupujący nic nie wskóra jak nie zmieni postawy ... chyba, że Allegro mu pomoże.

A jakie jest stanowisko Allegro ?

Pewnie będą pośredniczyć w rozwiązaniu sporu.

 

ps. Nie wysyła się subów wkręconych w skrzynię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 w sumie spór nie rozwiązany , allegro pośredniczy ale tylko piszą co może kupujący i sprzedający

na dniach miałem wiadomość od gościa że mam ostatnią szansę bo idzie na policję

a do kuriera nawet nie miał zamiaru dzwonić bo według niego nie ma podstaw  żeby spisywać protokół

no i zaczyna wymyślać że dzwonił i nie odbieram i takie  tam na allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...