Skocz do zawartości

Clarion DXZ 858 RPM a wzmacniacz


gimtr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem tak...+ z akumulatora na bat we wzmacniaczu, GND ze wzmacniacza do masy, kabel sygnałowy ze wzmacniacza do każdego z tych trzech i nic, radio nie żyje, czy o czymś zapomniałem?

Tylko zestaw odseparowany w przednich drzwiach, sprawdzony, grający już pod fabrycznym radiem, chcę to zamienić na tego Clariona i wzmacniacz Kenwood, radio jest sprawne bo grało w poprzednim aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, czy wyłączenie wzmacniacza wewnętrznego, uaktywni pojawienie się sygnału na RCA.

To radio ma funkcję wyłaczenia końcówek mocy radia.

Sprawdź to w wchodząc w ADJ i przewiń do opcji SOUND.

Tam jest sekcja z napisem AMP CANCEL - ustaw na ON.

 

Wzmak będzie aktywny jak dostanie sterowanie z radia. Samo plus i minus nie wystarcza do aktywacji/włączenie się wzmaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


nie mam niestety przejściówki iso-clarion

Z tego co zrozumiałem to kolega nie posiada kostki zasilającej do radia, więc radio nie jest zasilone, tym samym się nie włącza, nie pojawia się napięcie na REM i nie aktywuje wzmacniacza. Po kabelkach sygnałowych RCA radyjka nie zasilmy ze wzmacniacza, musi być kostka zasilająca ISO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórzyłem połączenie z drugim wzmacniaczem, Kenwood KAC 6401, efekt ten sam, czyli problem chyba jest po stronie radia, później podłączę pod inne radio żeby na pewno wyeliminować że to może wina wzmacniacza, póki co dziękuję za pomoc

Jeżeli musi być kostka ISO to wszystko jasne, dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie ponownie. Zakupiłem kostkę ISO ale szczęścia nie było. Nawet ja po analizie kabelków stwierdziłem że coś jest nie tak. Po zamianie jednego prąd popłynął ale radio tylko podnosi i opuszcza panel. Dysponujecie może schematem tej kostki która wchodzi do radia? Interesuje mnie ten drugi rząd z którego kable idą do kostki czarnej.

Wnioskuję że źle podłączone jest podświetlenie. Czy jesteście w stanie powiedzieć z którego miejsca w aucie, Seat Toledo 2005 schemat w załączeniu, puścić to podświetlenie? Wnioskuję że z can/l lub can/h

post-16174-0-65963100-1571172898_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żółty i czerwony zmostkowany razem musisz podłączyć do UB+, czarny do masy. Podświetlenia na razie nie ruszaj (to jest tylko po to żeby się przyciemniło po włączeniu świateł). CAN/L i CAN/H to szyna komunikacyjna CAN, nic tam nie podłączaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz przerobić kostkę Clariona od strony złącza ISO tak żebyś miał w niej spięte do jednego pinu żółty i czerwony kabelek i ten pin ma trafiać w pin UB+ w kostce w aucie, a czarny z kostki Clariona ma trafiać w pin masy w kostce w aucie. Pozostałe piny najlepiej wypnij i zaizoluj dla bezpieczeństwa żeby nie mieszały. Napięcia po stacyjce tam nie będziesz miał bo to jest sterowane po szynie CAN w oryginalnym radyjku, dlatego trzeba spiąć do stałego plusa oba kable. Będziesz musiał pamiętać żeby wyłączyć radio zanim wysiądziesz z auta, no chyba, że sobie gdzieś w pobliżu pod deską znajdziesz miejsce, gdzie się pojawia napięcie po stacyjce i sobie dociągniesz do kostki ISO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...