Skocz do zawartości

Cztery micro precision 5.16


Adr31
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Lubię takie projekty.

 

Adr31 - nie czekaj na opinie innych bo Cię jeszcze zniechęcą, działaj i powodzenia :-)

Jestem nowy w temacie, takze opinia moze nie tylko zniechęcic, ale tez pomóc ; )

 

Wysłane z mojego EVR-L29 przy użyciu Tapatalka

W bagazniku mam 2razy focal p25f, zastanawiałem się nawet nad ich zmianą na cos mocniejszego, bo lubię szybkie moocne uderzenia. Głownie rock, ale tez edm. I moze dobrym rozwiązaniem nie mnie byłyby 4 slimaki a nie mocniejsze suby...

 

Wysłane z mojego EVR-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chłopaki mówią wyżej działaj i nie daj się zniechęcić :) dwa woofery na stronę fajna sprawa , ale jesli ma to mieć ręce i nogi to w aplikacji 3 way z dosyć nisko ciętym Sredniakiem ,bądź woofery z osobnych kanałów , chyba że ma być Tylko łomot to wtedy bez znaczenia ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Widzę że apetyt rośnie w miarę jedzenia. Za nim dorobisz boczek polecam dać metalowe pierścienie pod ślimaki, u mnie był to klucz do sukcesu z adaptacją tych przetworników w Focusie by wreszcie zagrały jak oczekiwałem. Kolega bonless prawdopodobnie ma gotowe z blachy 6mm nagwintowane pod wymiar MP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie z czystej ciekawości. Jestem ogromnie zadowolony z czterech slimakow. Czy jakies woofery mają do nich podejscie? Chodzi mi o kick i ogolną jakosc grania? Czy slimaki mają opinię najlepszych wooferow na tym forum?

 

Wysłane z mojego EVR-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kick'a to z nich za wiele nie ma;)

Trochę brakuje im ale ogólnie pasmo jest na wysokim poziomie.