Skocz do zawartości

Wybór wzmacniacza morel tempo ultra 602


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na początku dodam że jestem laikiem w car audio. Rozglądam się za wzmacniaczem do głośników morel tempo ultra 602. Czytałem sporo i opinie są przeróżne. Według specyfikacji wofery mogą przyjąć 120w rms. Czytajac o tych głośnikach natrafilem na opinie ze przy 120w rms te głośniki nie dadzą rady. Wiec szczerze sam nawet nie wiem jakiej mocy dla tych głośników szukać. Muzyki jakiej słucham to głównie spokojny rap/ hip hop, ale czasem lubie troszke głośniej posłuchac jakiś popowych nutek. Budżet jaki mam do wydania na wzmacniacz nie jest jakoś sztywny. Miło by było wydać 500zł. Ale jeśli nic nie będzie w tym budżecie to jak najbardziej mogę dać więcej, na pewno nie chce przekroczyć kwoty 1000zł. Teraz pytanie, aktywnie czy pasywnie? Wiem że wszyscy doradzicie mi żeby napędzić go aktywnie. Więc tak pewnie też zrobię. Aktualnie napędzony jest pasywnie, wzmacniaczem z opisu. Ciężko znaleźć jakiekolwiek informacje o tym wzmacniaczu. Nie gra to jakoś tragicznie. Jednak wolałbym pewniejszą konstrukcje. Czy ktoś z was miał doświadczenie z tymi głośnikami i byłby w stanie polecić jakąś dobrą konstrukcje? Już nie mówie o tym jak by to byl jakiś wzmacniacz który dało by się bez większego problemu wyrwać. Nie chce wydawać pieniędzy w błoto. Dlatego też sam nie jestem w stanie sobie wybrać jakiegoś dobrego wzmacniacza. Zresztą moje doświadczenie w tych tematach jest zerowe. Zapomniałbym dodac, używki wchodzą jak najbardziej w gre, bo chyba tylko one zostają w tym budżecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiało mogę polecić Xetec 4g300, którego używam z Morel Tempo Ultra i jak na 70W, które dostają, grają bardzo dobrze ;) Przymierzam się do zmiany na 4G600/P4 EVO

Masz to pędzone aktywnie?  :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach