Skocz do zawartości

Znaczna poprawa prądu


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka.

Mam kilka pytań względem zrobienia prądu, chciałbym się poradzić kogoś kto to badz juz przerabiał badz ma pojęcie.

Auto to Civic 04r hb 1.6, alternator 65A, aku 45Ah a więc mały i w dodatku wiekszy nie wejdzie. Chciałbym zrobić instalke na te 3kw.

Pomoże ktoś? Nie chce tu wypisywać wszystkich pytań bo troche ich jest, głównie odnosnie alternatora/alternatorów i akumulatora/akumulatorów/superkondów.

Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Możemy też tu pisać to zostanie dla innych jako rzeczowe info.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę Cię rozczarować. 65a alternator to zdecydowanie za mało. Chyba że myślisz zamontować akumulatory ,super kondensatory, voltomierz i grać dopóki napięcie nie spadnie za bardzo.

Jaki alternator możesz maksymalnie włożyć?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka.

Mam kilka pytań względem zrobienia prądu, chciałbym się poradzić kogoś kto to badz juz przerabiał badz ma pojęcie.

Auto to Civic 04r hb 1.6, alternator 65A, aku 45Ah a więc mały i w dodatku wiekszy nie wejdzie. Chciałbym zrobić instalke na te 3kw.

Pomoże ktoś? Nie chce tu wypisywać wszystkich pytań bo troche ich jest, głównie odnosnie alternatora/alternatorów i akumulatora/akumulatorów/superkondów.

Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Możemy też tu pisać to zostanie dla innych jako rzeczowe info.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

 

3 kW bez limitu oznacza zdolność generowania prądu rzedu 250 -300 A .

Kazde odejście od tej wartości oznacza ograniczenie i jakiegoś rodzaju racjonowanie energii względem chwilowego obciążenia .

Alternator 65 A wobec oczekiwań jest zabawką , nie rokującą nawet namiastki oczekiwanego potencjalau .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w tyle będę celował.

Nikt nie przerabiał VII gen Civica??

 

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

 

Może w USA coś kombinowali. Problemem w tych samochodach jest to że silniki kręcą się w lewo i nie da się dopasować alternatora z jakiegoś Q7 czy innego merca. Zgłoś się  tutaj https://www.facebook.com/neon228. Kolega ogarniał z USA alternator do swojego Accorda Coupe. Nie pamiętam ile amper i ile to go wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za wielkiego pojęcia nie mam. Ale oglądając różne projekty na yt baterie LTO powinny robić robotę, gdyby nie fakt ze cena jest jaka jest.. Czasem jest po kilka kW nawet chyba na seryjnym altku i 2-3 pakietach 40Ah. Co do alternatora to naprawdę jest różnica między tymi kręcącymi się w lewą a prawą stronę? Wirnik raczej ma podobne klatki, stojan tak samo, komutator, szczotki nacierają pod kontem 90' jedynie mniej wydajne chłodzenie ze względu na profil łopatek? Czy jest jakiś inny "myk"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zostaje przeróbka obecnego altka. Nie wiem może są w polsce spece co ogarniają altki kręcące się drugą stronę. A od wersji z dieslem altek nie pasuje? Chodź znając japończyków wariatków to wszystko może być odwalone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś widziałem tunerów alternatorów - mocniejsze diody, inne regulatory napięcia itd ale gdzie to było to teraz mi ciężko znaleźć ... sam myślałem żeby swojego starego 100A podkręcić ale wymiana na nowy 120A zaspokoiła moje potrzeby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...