Skocz do zawartości

Jaki przekrój kabli na BIG 3


kolt122
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja u siebie robiłem wszystko w jednym przekroju. Jak nie ma problemu z prowadzeniem/upchnięciem, to nie zaszkodzi dać większy przekrój. Tym bardziej, że to nie są długie odcinki i robi się to raz. Dodatkowo warto zabezpieczyć punkty styku smarem typu CX80 Elextrix. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli blok silnika jest aluminiowy a oczka miedziane? Nie zajdzie elektroliza w miejscu styku? U mnie w miejscach łączenia są jeszcze podkładki Al-Cu też nie zaszkodzi. A na to wazelina techniczna bez kwasowa.. Poza tym altek aku 70mm2 i 70mm2 z klemy " + " do wzmacniacza na rozrusznik 25mm2. I z ucha alternatora do klemy " - " 70mm2 tak samo z altka do wzmacniacza 70mm2 i z oryginalnego miejsca masy przy skrzyni do budy 25mm2 Trochę wioska wyszła ale będzie poprawione kiedyś..;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie zrobilem wszystkie kable 70mm oczka dodatkowo zalane cyna,alternator 220A spadki na taramps hd3k przy zoltym I czerwonym clipie do 13.7v przy zwyklym aku 120A bez kondow I dodatkowego aku na glosniku cx152d w 1ohm,indtalacja zdala egzamin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...