facebook

Skocz do zawartości


REKLAMA

Miejsce na Twoją reklamę: tel. 691 265 492

Zdjęcie

Zasilanie Focus mk1 + dobór odseparowanego

alternator akumulator focus mk1 ford

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drloco

Drloco
  • Użytkownik
  • 16 postów
  • Lokalizacja:Białystok

Napisano 14 marzec 2019 - 11:44

Witam wszystkich, 

Czytałem forum i tematy związane z moim autem i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania mianowicie mam fabryczny alternator 80A, akumulator 45Ah Centra,  big 3 na przewodach 35mm2 spawarka, zasilanie wzmacniacza 25mm2.  Pytanie jest następujące czy wydoli prądowo zasilić dwa wzmacniacze Peiying PY2H30R zasilający subwoofer audio system R12 i Crunch GPX 1000.4, który miałby zasilać zestaw odseparowany. Dodatkowo wiadomo osprzęt auta czyli xenon, grzane fotele, tylna szyba i dwa okna w prądzie. Prosiłbym też o polecenie jakiegoś zestawu odseparowanego, który dobrze zagra w focusie mk1 kombi. Tematów na ten temat było sporo ale z 2009 roku więc na pewno od tamtej pory dużo nowego sprzętu wyszło ;) Jeśli coś z zasilaniem byłoby według Was nie tak to bardzo proszę o porady, co zmienić lub dołożyć. Pozdrawiam :)



#0 Reklama

  • 1234 postów
    Lokalizacja: SCA

Napisano przed chwilą

Miejsce na Twoją reklamę: tel. 691 265 492


#2 pf002

pf002
  • Użytkownik
  • 151 postów
  • Lokalizacja:......

Napisano 15 marzec 2019 - 16:55

Witam wszystkich,
Czytałem forum i tematy związane z moim autem i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania mianowicie mam fabryczny alternator 80A, akumulator 45Ah Centra, big 3 na przewodach 35mm2 spawarka, zasilanie wzmacniacza 25mm2. Pytanie jest następujące czy wydoli prądowo zasilić dwa wzmacniacze Peiying PY2H30R zasilający subwoofer audio system R12 i Crunch GPX 1000.4, który miałby zasilać zestaw odseparowany. Dodatkowo wiadomo osprzęt auta czyli xenon, grzane fotele, tylna szyba i dwa okna w prądzie. Prosiłbym też o polecenie jakiegoś zestawu odseparowanego, który dobrze zagra w focusie mk1 kombi. Tematów na ten temat było sporo ale z 2009 roku więc na pewno od tamtej pory dużo nowego sprzętu wyszło ;) Jeśli coś z zasilaniem byłoby według Was nie tak to bardzo proszę o porady, co zmienić lub dołożyć. Pozdrawiam :)


Na początek to ja bym aku wymienił na co najmniej 74 ah, i do wzmacniacza minimum 35mm, alternator najlepiej 120 a, no i zestaw który bym polecił od siebie to Hertz hsk 165

#3 Drloco

Drloco
  • Użytkownik
  • 16 postów
  • Lokalizacja:Białystok

Napisano 15 marzec 2019 - 22:47

Aku wleci zapewne właśnie coś 75Ah AGM. Myślałem właśnie na 35 do rozdzielacza i dalej zależnie od terminala wzmacniacza bo zbyt gruby przewód też nie wlezie. Z alternatorem jest problem bo nie mogę znaleźć pasującego do tegoż forda innego niż ten co jest teraz :/ 



#4 pf002

pf002
  • Użytkownik
  • 151 postów
  • Lokalizacja:......

Napisano 17 marzec 2019 - 15:28

Aku wleci zapewne właśnie coś 75Ah AGM. Myślałem właśnie na 35 do rozdzielacza i dalej zależnie od terminala wzmacniacza bo zbyt gruby przewód też nie wlezie. Z alternatorem jest problem bo nie mogę znaleźć pasującego do tegoż forda innego niż ten co jest teraz :/


U mnie w Leonie pasował z Passata b6 180 a

#5 Drloco

Drloco
  • Użytkownik
  • 16 postów
  • Lokalizacja:Białystok

Napisano 17 marzec 2019 - 20:22

Tu niestety Ford i pozmieniali mocowania a zmiana z 80 na 105A to raczej bez sensu

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

#6 grzeczny_52

grzeczny_52
  • Użytkownik
  • 628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wyszków

Napisano 17 marzec 2019 - 21:14

Teoretycznie te dwa wzmaki pracując w trybie mocy RMS łykną ci cały prąd z alternatora...

Albo zejdź z mocą kupując inne wzmacniacze o mniejszej mocy, albo skręć te wymienione minimum o 1/3.

Czyli ok. 370W w mostku dla PY i 4 x 50W dla CRU.

Wtedy będzie ssanie na poziomie 40A max., ale ze wskazaniem na 35A.



#7 Drloco

Drloco
  • Użytkownik
  • 16 postów
  • Lokalizacja:Białystok

Napisano 18 marzec 2019 - 05:58

Teoretycznie te dwa wzmaki pracując w trybie mocy RMS łykną ci cały prąd z alternatora...
Albo zejdź z mocą kupując inne wzmacniacze o mniejszej mocy, albo skręć te wymienione minimum o 1/3.
Czyli ok. 370W w mostku dla PY i 4 x 50W dla CRU.
Wtedy będzie ssanie na poziomie 40A max., ale ze wskazaniem na 35A.

Kurde to muszę szukać alternatora. Przerabiał ktoś ten temat w fordzie co podejdzie? I ile amper powinien mieć żeby uciagnac zestaw? Py chce zmienić na monobloka audio system r 1250. Czy od razu uderzać do Kevina?

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: alternator, akumulator, focus, mk1, ford

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych