DawidRuno Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Witam, mam problem z wzmacniaczem po dłuższym słuchaniu muzyki wybija protect. Na krótkich trasach bez problemu ale przy dłuższych wyłącza. Zestaw ma po 1000w RMS,kable 21mm2 a kondensator 1,2f. Jaka może być przyczyna? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Za głośno graszLub słabe chłodzenie Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 29 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Nie katuje głośnika bo nowy, kable ani wzmacniacz nie nagrzewaja się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeczny_52 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 Przekrój kabla na styk. Nie masz przypadkiem problemów z ładowaniem aku przez alternator? Bo może przy dłuższym słuchaniu na 3/4 rms systemu spada napięcie w instalce do poziomu zadziałania protect. Samo aku też warto sprawdzić czy przypadkiem nie traci pojemności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 30 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 Akumulator nowy, a alternator nie wiem, nie miałem nigdy z nim problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy972 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 No moim zdaniem kable na styk nie są ;) spadki masz zapewne spore i to jest problemem. Krótko mówiąc mało prądu panie szanowny. Jaki alternator? Jaki akumulator? I z czego masz przewody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 No moim zdaniem kable na styk nie są ;) spadki masz zapewne spore i to jest problemem. Krótko mówiąc mało prądu panie szanowny. Jaki alternator? Jaki akumulator? I z czego masz przewody I Twoim zdaniem sa to parametry zmieniające cyklicznie swoje wartości w funkcji czasu . Witam, mam problem z wzmacniaczem po dłuższym słuchaniu muzyki wybija protect. Na krótkich trasach bez problemu ale przy dłuższych wyłącza. Zestaw ma po 1000w RMS,kable 21mm2 a kondensator 1,2f. Jaka może być przyczyna? Pozdrawiam. Potrafisz ustawić głośność w połowie tego jak obecnie używasz i sprawdzić czy problem przestaje istnieć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeczny_52 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 Dobrze by było wpiąć się miernikiem napięcia - tylko w bardzo stabilny i pewny sposób - w zasilanie wzmacniacza i podczas jazdy mieć wgląd na poziom napięcia podczas pracy systemu. Jak napięcie będzie stabilne, tzn. nie spadnie w okolice napięcia minimalnego przewidzianego przez producenta wzmaka, to ok. Jak będzie miało tendencję do przekroczenia tej wartości, to oznaczać będzie niewydolne ładowanie aku i całej instalacji. Czyli np. twój altek nie wypluwa pełnych dajmy na to 100 czy 120A.Ale to tylko teoria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 Dobrze by było wpiąć się miernikiem napięcia - tylko w bardzo stabilny i pewny sposób - w zasilanie wzmacniacza i podczas jazdy mieć wgląd na poziom napięcia podczas pracy systemu. Jak napięcie będzie stabilne, tzn. nie spadnie w okolice napięcia minimalnego przewidzianego przez producenta wzmaka, to ok. Miernik nie pokazuje wartości chwilowych w rozumieniu zadziałania zabezpieczeń , natomiast próba stwierdzenia wystąpienia takiego stanu podczas jazdy to ewidentne zagrożenie na drodze . Chyba ,ze powierzy się obserwację pasażerowi , ale to moim zdaniem nie jest dobra metoda . Jeżeli coś ma się zmienić termicznie lub po upływie czasu , to tak samo wystąpi w zaparkowanym pojeździe , w bezpiecznych warunkach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeczny_52 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 Fakt.Można chwilowego spadku nie zauważyć, ale można wyłapać tendencję występowania takowego. Można stracić nieco paliwa i sprawdzić na postoju. Ale praca altka nie będzie optymalna - obroty silnika zbyt małe. Jakby udało się ustawić obroty na powiedzmy 1500/1800, to ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 Jakby udało się ustawić obroty na powiedzmy 1500/1800, to ok. Wystarczy trzecia luźna noga , własna lub przy braku trzeba poprosić o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy972 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 I Twoim zdaniem sa to parametry zmieniające cyklicznie swoje wartości w funkcji czasu . Nie nie zmieniają ale kolega Grzeczny stwierdził że są na styk a nie są. Resztę może faktycznie zbyt pochopnie dopisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeczny_52 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 Grzeczny stwierdziłPrzy tej mocy raczej powinien być przewód 35mm2, bo 21mm2 dla zasysanego prądu w Jego instalce będzie na styk. I nie licz napięcia 14.2V, a raczej 12.8V. Dla 12.8V przy 1kW mocy systemu masz ok. 80A. A gdzie straty, sprawność i.t.d.?35mm2 jak nic wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 Może poprostu po dłuższym graniu nie starcza ci prądu w akuAlternator nie produkuje tyle co potrzebujesz Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBSONBERCIK Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 Hello.A ja miałem ostatnio taką sytuacje że do pewnego poziomu głośności gra , jak "pałujemy " po chwili wyłącza wzmaka.Na drugi dzień wzmacniacz daje radę bez problemu na maxa.Mógłbym obstawiać że się wzmak kończy lecz był po SPA i grał całe lato pod kolumnami na tarasie bez problemu. Winnym okazał się bezpiecznik a dokładnie jego wyrobione ( nie wiedzieć czemu ) gniazdo .Jeden z bezpieczników okazał się ciepły (grzał się ) po prostu nie miał odpowiedniego styku i napięcie musiało "siadać" w tym miejscu .Po dogięciu że tak powiem blaszek ,prawidłowy styk przywrócił możliwość grania na maxa ile się chce bez kapryszenia .Sprawdź wszystkie możliwośći :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 1 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2019 Byłem teraz w dłuższej trasie i po chwili grania dokładnie po 5 minutach jak przechodziło z piosenki na piosenkę zaswiecil się protect. Na postoju włączyłem jeszcze raz i grało bez problemu. Może to jednak te kable bo jak byłem w serwisie car audio stwierdzili że takie kable to minimum i możliwe że nie będą dawać rady. Może wymiana kabli pomoże ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 1 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2019 Byłem teraz w dłuższej trasie i po chwili grania dokładnie po 5 minutach jak przechodziło z piosenki na piosenkę zaswiecil się protect. Na postoju włączyłem jeszcze raz i grało bez problemu. Może to jednak te kable bo jak byłem w serwisie car audio stwierdzili że takie kable to minimum i możliwe że nie będą dawać rady. Może wymiana kabli pomoże ... Weź się za pomiary a nie wymianę kabla...Auto odpalone, bez obciążenia pomiar na aku ( jeżeli masz aku z przodu bo nawet nie podałeś co to za wóz ) oraz pomiar na zaciskach pieca Z obciążeniem, klima nawiew itp itd + muza na max jak słuchasz i sprawdzasz co jest. Bo na razie to wróżenie z fusów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 1 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2019 Vw bora 1.9 130km 2002r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
znachor32 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2019 sprawdz napięcie na aku, potem na wzmaku, wykluczysz złe połączenia(bespiecznik, klema itp) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 1 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2019 Ok jutro sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 2 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Napięcie na włączonym silniku 14,4v na wzmacniaczu tyle samo (bez włączonej klimy i wzmacniacza). Po włączeniu klimy, świateł, wzmacniacza, podgrzewania szyby na klemach 14,1v na wzmacniaczu 14v. Przy włączonej muzyce na Max na klemach 12,8 v na wejściu do wzmacniacza nie całe 9.8v i skacze. Dodam że mruga kondensator... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
us3r Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Napięcie na włączonym silniku 14,4v na wzmacniaczu tyle samo (bez włączonej klimy i wzmacniacza). Po włączeniu klimy, świateł, wzmacniacza, podgrzewania szyby na klemach 14,1v na wzmacniaczu 14v. Przy włączonej muzyce na Max na klemach 12,8 v na wejściu do wzmacniacza nie całe 9.8v i skacze. Dodam że mruga kondensator... Czyli pewnie za cienki przewód = za duży spadek na przewodzie = małe napięcie na wzmaku = zadziałanie protect. Jaki to konkretnie wzmacniacz? Co to znaczy że mruga kondensator? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Napięcie na włączonym silniku 14,4v na wzmacniaczu tyle samo (bez włączonej klimy i wzmacniacza). Po włączeniu klimy, świateł, wzmacniacza, podgrzewania szyby na klemach 14,1v na wzmacniaczu 14v. Przy włączonej muzyce na Max na klemach 12,8 v na wejściu do wzmacniacza nie całe 9.8v i skacze. Dodam że mruga kondensator... Natychmiast zakończ słuchanie czegokolwiek bo szlak trafi piec!Pisz jaki system masz. Mając 1.9 z 2003 roku z klimą 120A powinieneś mieć.Teraz dokładne przejrzenie instalacji, wszystkie masy i plusy ( mniej innym główny kable do pieca) Tak wgl te 21mm2 to miedź czy alu miedź ? Jeżeli alu miedź to ogarnij kabel spawalniczy 35mm2 na plus oraz masę i możesz przejrzeć instalacje czy nie zrobić big 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 2 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Wzmacniacz Phoenix Gold Z1000.1 1000rms. Spadek napięcia i zaczyna mrugać niebieska dioda na kondensatorze. Mam bore z 2002 r z climatronikiem bezpiecznik na kablu 120a. Kabel 21mm2 kupiony przez allegro do Car audio Kabel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek860824 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Wzmacniacz Phoenix Gold Z1000.1 1000rms. Spadek napięcia i zaczyna mrugać niebieska dioda na kondensatorze. Mam bore z 2002 r z climatronikiem bezpiecznik na kablu 120a. Kabel 21mm2 kupiony przez allegro do Car audio Kabel Hmm pewnie bliżej do 10mm2 niż 21 temu kabelkowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.