Skocz do zawartości

Żółty Garbaty i muzyka dla taty


Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy forumowicze, potrzebuje pomocy w doborze kompletnego sprzętu audio dla VW New Beetle z 1998r. Jestem totalnie zielony w tej dziedzinie, kompletnie nie znam się na elektronice dlatego zwracam się z prośbą do was o podsunięcie,dosłownie, gotowca. Fabryczne radio i głośniki są praktycznie martwe, dźwięk wydobywający się z nich jest tragiczny, chciałbym wymienić radio i głośniki. Sprzęt nie musi być nowy, a mój skromny budżet to zaledwie 1000zl. Nie jestem wymagającym audiofilem, słucham każdego rodzaju muzyki, raz głośno a raz cicho, zalezy mi właściwie po trochu na wszystkim. Wiem tylko tyle że fabryczne głośniki mają rozmiar 165mm. Są 2 w drzwiach oraz 2 z tyłu zabudowane w boczkach. Drzwi będą wygłuszone mata, ale reszta to dla mnie kosmos. Czy będziecie łaskawi pomoc i podrzucić gotowe elementy abym zmieścił się w/w budżecie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Żółty Garbaty i muzyka dla taty (postawie kropkę, bo nawet tu jest dobre danie, wiesz czego... "." Nie przyłożyłeś się...

Wszyscy Ciebie zlekceważą, ja również, ale napisze dwa słowa, bo żółty i garbaty i dla taty... Tu mnie ująłeś. Rymowanką...

Poczytaj tu http://www.strefacaraudio.pl/forum/28-jestem-tu-nowy-dział-dla-poczatkujących/ i już będziesz wiedział więcej. Nie rób z siebie sieroty, bo masz tatę, to wiem... Kosmos reprezentujesz własną postawą.

Jednostka sterująca, wygłuszenie drzwi, głośniki, wzmacniacz żeby je popędził i ewentualny sub. Do tego kable i kabelki, bezpiecznik może jaki i kondensator. Strojenie.