Skocz do zawartości

Astra G Budowa Audio od podstaw


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Zwracam sie do Was z prośbą o pomoc w zbudowaniu systemu audio i doborze głośników, odtwarzacza oraz wzmacniacza. Wszystko chciałbym składać stopniowo ze względu na czas potrzebny na zebranie okreslonej przeze mnie sumy.

Jesli chodzi o wygluszenie oraz kable to z pomocą tematów na forum poradzę sobie sam.

 

Mój pierwszy wybór jesli chodzi o odtwarzacz (bo od tego zaczne) to alpine cde 193bt - co o nim sądzicie, czy może w tej cenie jest coś lepszego na co powinienem zwrócić uwagę?

 

Jeśli chodzi o wzmacniacze i głośniki to jestem kompletnie zielony(licze na to ze to sie niebawem zmieni ;) ) .

I tutaj moje drugie pytanie.

Slucham głównie muzyki elektronicznej (techno, trance, house) natomiast chciałbym zeby zestaw dobrze grał również słuchając rapu, muzyki komercyjnej itp.

Czy ktos mi doradzi jakiś zestaw ktory poradzi sobie z moimi oczekiwaniami ? ;)

Kwota jaką moge przeznaczyć na glosniki oraz wzmacniacz to 1500-2000 pln.

 

Na forum widzę głównie tematy o hertzach hsk i dls r6a wiec jedynie takie mam typy aczkolwiek opinie są podzielone więc ratujcie ;)

 

Jesli o czyms zapomnialem proszę o korekte.

 

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Czytalem, jednak może ktos przytoczy jakis zestaw z podobnymi preferencjami muzycznymi.
Poza tym to posty z przed 6 lat wiec moze sie cos zmienilo przez tyle czasu.

Zmieniło się jedno - sprzęt jest tańszy, zarówno nowy jak i w używce. Nim zaczniesz kupować klocki zrób drzwi, resztę masz w podanych linkach i na forum -  lektura na co najmniej jeden długi wieczór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach