facebook

Skocz do zawartości


REKLAMA

IV Zimowy Piknik SCA - Karpacz - 6-8.03.2020

Więcej szczegółów: KLIKNIJ

Zdjęcie

Jankusowy Busik - Renault Master 2017


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#21 Piciu81

Piciu81
  • Użytkownik
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń

Napisano 23 wrzesień 2019 - 22:20

Działaj, cokolwiek zrobisz choćby trytkami zepniesz jakis przewód to zawsze blizej celu.
Odpal przod to bedzie juz coś plumkało:-)

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Scania V8 R500: IVA-D106r+H700 Ls29neo - Sinfoni 45.2; Infinity Polydome - Sinfoni 90.2; Eton Pro 160x - Esx q175.2; Esx QE1522 - Audio System R1250.1d 24v.

#0 Reklama

  • 1234 postów
    Lokalizacja: SCA

Napisano przed chwilą

IV Zimowy Piknik SCA - Karpacz - 6-8.03.2020

Więcej szczegółów: KLIKNIJ

#22 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1229 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 24 wrzesień 2019 - 06:47

Dziś wygłusze drzwi do końca. A jak starczy czasu to zamontuję woofery.


Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> JL 12W6v2

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3


#23 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1229 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 24 wrzesień 2019 - 20:15

Drzwi zamknięte. Poszło po 9 mat na stronę. Otwory techniczne zaślepione 2-3 warstwami w zależności od wielkości otworu. Dystanse przykręcone na duże blachowkręty, pod dystansem mata, plus dodatkowo rant dystansu uszczelniony matą. Bo były prześwity. Oczywiście po mojemu nie mogło zabraknąć jeżyka za wooferem.

 

Załączony plik  IMG_20190924_181438.jpg   147,45 KB   32 Ilość pobrań

 

Załączony plik  IMG_20190924_181443.jpg   92,55 KB   48 Ilość pobrań

 

Załączony plik  IMG_20190924_194548.jpg   116,04 KB   35 Ilość pobrań


Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> JL 12W6v2

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3


#24 Piciu81

Piciu81
  • Użytkownik
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń

Napisano 24 wrzesień 2019 - 21:50

Nie daje sie maty pod pierścienie, reszta ok. Tzn ja bym dał alublache i na to mate, ale to ja. Na duzym.otworze technologicznym mata moze pracować jak membrana bierna.

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Scania V8 R500: IVA-D106r+H700 Ls29neo - Sinfoni 45.2; Infinity Polydome - Sinfoni 90.2; Eton Pro 160x - Esx q175.2; Esx QE1522 - Audio System R1250.1d 24v.

#25 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1229 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 24 wrzesień 2019 - 22:02

Co do pierwszego. W sumie racja, wiem o co chodzi. Zobaczymy jak się sprawdzi, ale same drzwi nie są za sztywne. Przy zamykaniu blacha lata i to mocno, wychył ponad 1 centymetr. Co do drugiego to sprawdzałem jak się zachowuje mata organoleptycznie. Czyli sprawdziłem palcem ile siły trzeba użyć żeby mata zaczęła latać. Przy jednej macie latała jak gacie lince, przy 2 już było ok, ale na większe otwory poszły 3 warstwy i jest beton.


Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> JL 12W6v2

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3


#26 stanec

stanec
  • Użytkownik
  • 2538 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 24 wrzesień 2019 - 22:18

ale na większe otwory poszły 3 warstwy i jest beton.

 

Ja mam 8 warstw włókna szklanego w drzwiach i nie ma betonu, ale te 3 warstwy maty przy wooferach 16 powinny styknąć jako tako. Myślę, że po prostu sformułowanie "drzwi zrobione na beton" jest zbyt często używane, nawet jak do betonu bardzo daleko :-)



#27 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1229 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 24 wrzesień 2019 - 22:47

W sumie racja, nie na beton. Ale brzmią dobrze, jeśli chodzi o kwestię pukania palcem w matę w miejscach otworów technologicznych. Fajny głuchy dźwięk, bardzo podobny jak w miejscach gdzie pod matą jest blacha. Do tego nie podaje pod paluchem, jak już to miejscami a do tego potrzebo nieco siły.


Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> JL 12W6v2

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3


#28 Piciu81

Piciu81
  • Użytkownik
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń

Napisano 24 wrzesień 2019 - 23:38

Dobra, dawaj dalej:-)

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Scania V8 R500: IVA-D106r+H700 Ls29neo - Sinfoni 45.2; Infinity Polydome - Sinfoni 90.2; Eton Pro 160x - Esx q175.2; Esx QE1522 - Audio System R1250.1d 24v.

#29 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1229 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 25 wrzesień 2019 - 08:44

Odpalone. Nic nie wybuchło, nie spaliło się. Gra, byle jak ale gra. Są do ogarnięcia jeszcze tapicerki, rękaw wokół woofera, gainy, czasy, zwrotka, eq, skrzynka na suba i rozgrzanie głośników bo leżały ponad rok. Woofery są przykręcone na wkręty z płaskim łbem.

 

Załączony plik  IMG_20190925_093854.jpg   96,9 KB   31 Ilość pobrań


Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> JL 12W6v2

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3


#30 4diwr0c

4diwr0c
  • Użytkownik
  • 284 postów
  • Lokalizacja:Ijmuiden (NL)

Napisano 25 wrzesień 2019 - 08:50

Na chwilę obecną ma wydawać dźwięki i cieszyć że coś się zmieniło

Nabazgrane w Note 9

Alpine DVA 9861Ji, PXA H800, U-dim ProX T2, U-dim ProX M3 pod U-dim JR.4.300 plus U-dim ProX M6 pod U-dim JR.2.370, PB's M12 pod CP HPB-602


#31 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1229 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 25 wrzesień 2019 - 10:42

Zdjęcie się popsuło 😅

 

Załączony plik  IMG_20190925_101245.jpg   91,21 KB   41 Ilość pobrań


Choroby wieku dziecięcego wyeliminowane. Pierwszy to zamienione RCA tweetów i wooferów, to było pierwsze co sprawdziłem. Drugi to cięcie tweetera, wydawało mi się że było 5 kHz 2 rzędem, a okazało się że było 1kHz 2 rzędem. Hertze żyją i mają się dobrze.


Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> JL 12W6v2

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3


#32 Piciu81

Piciu81
  • Użytkownik
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń

Napisano 25 wrzesień 2019 - 19:56

To teraz pojdzie szybciej:-)

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Scania V8 R500: IVA-D106r+H700 Ls29neo - Sinfoni 45.2; Infinity Polydome - Sinfoni 90.2; Eton Pro 160x - Esx q175.2; Esx QE1522 - Audio System R1250.1d 24v.

#33 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1229 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 25 wrzesień 2019 - 23:10

To teraz pojdzie szybciej:-)

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

 

Nie tyle co szybciej co, jeszcze tylko to i to... i to to i koniec. Dziś się wyrobię. No i się wyrobiłem. 

Założyłem tapicerki, ale dałem na nie jeszcze trochę maty żeby nie latały za bardzo. I o dziwo po zamontowaniu boczków, pojawiło się znacznie więcej kicku i basu z wooferów. Naprawdę sporo kicku się zrobiło, Helixy w busie kopią bardziej niż K2P w Pasku.

Udało się skręcić skrzynkę. Nie wiem ile ma litrów, pierwszy projekt przewidywał 16 litrów ale wyszło mniej. Ciężko powiedzieć ile, ale starałem się maksymalnie wykorzystać miejsce pod kanapą. Dzięki temu tylna ścianka jest pod kątem tak samo jak sufit. Skrzynka oczywiście skręcona i sklejona. Z wiórówy 16 albo 18mm. Udało się ją jeszcze obić i nieco wygłuszyć w środku. Do wygłuszenia wykorzystałem trochę maty CTK i pianki GMS. Co do maty to pomaga, bo wiórówa to nie jest jakiś mega materiał na skrzynki. Co do samego suba to Hertz nawet daje radę, nie jest to może jakieś potężne zejście, ale czuć jego obecność. Do roli uzupełniacza sprawdzi się bardzo dobrze.

 

Załączony plik  IMG_20190925_204418.jpg   89,39 KB   24 Ilość pobrań

 

Załączony plik  IMG_20190925_232253.jpg   116,41 KB   26 Ilość pobrań

 

Załączony plik  IMG_20190925_232307.jpg   40,75 KB   21 Ilość pobrań


Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> JL 12W6v2

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3


#34 4diwr0c

4diwr0c
  • Użytkownik
  • 284 postów
  • Lokalizacja:Ijmuiden (NL)

Napisano 26 wrzesień 2019 - 05:26

Boczki sztywniejsze i bliżej drzwi więc pewnie i ruchy "membrany" z maty w drzwiach zminimalizowałeś czym zrobiłeś je jeszcze sztywniejsze to i kicka masz więcej. Oby tak dalej

Nabazgrane w Note 9

Alpine DVA 9861Ji, PXA H800, U-dim ProX T2, U-dim ProX M3 pod U-dim JR.4.300 plus U-dim ProX M6 pod U-dim JR.2.370, PB's M12 pod CP HPB-602


#35 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1229 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 26 wrzesień 2019 - 08:01

Boczki sztywniejsze i bliżej drzwi więc pewnie i ruchy "membrany" z maty w drzwiach zminimalizowałeś czym zrobiłeś je jeszcze sztywniejsze to i kicka masz więcej. Oby tak dalej

Nabazgrane w Note 9

 Dokładnie o tym samym pomyślałem. Tapicerka w masterze trzyma się ma 9 śrubach i 8 kołkach. Przy takiej ilości łączeń, obecność tapicerki może mieć wpływ na grę.

 

Załączony plik  IMG_20190926_085447.jpg   95,43 KB   36 Ilość pobrań


Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> JL 12W6v2

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3


#36 4diwr0c

4diwr0c
  • Użytkownik
  • 284 postów
  • Lokalizacja:Ijmuiden (NL)

Napisano 26 wrzesień 2019 - 08:50

Jeszcze masz miejsce na procek i jakiś piecyk. Może jednak w 3 way pójdziesz? Hehe

Nabazgrane w Note 9

Alpine DVA 9861Ji, PXA H800, U-dim ProX T2, U-dim ProX M3 pod U-dim JR.4.300 plus U-dim ProX M6 pod U-dim JR.2.370, PB's M12 pod CP HPB-602


#37 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1229 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 26 wrzesień 2019 - 09:10

A w bagażniku miejsca na 10 18" calowych subwooferów i 2 agregaty


Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> JL 12W6v2

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3


#38 4diwr0c

4diwr0c
  • Użytkownik
  • 284 postów
  • Lokalizacja:Ijmuiden (NL)

Napisano 26 wrzesień 2019 - 09:30

Kto bogatemu zabroni biednie żyć

Nabazgrane w Note 9

Alpine DVA 9861Ji, PXA H800, U-dim ProX T2, U-dim ProX M3 pod U-dim JR.4.300 plus U-dim ProX M6 pod U-dim JR.2.370, PB's M12 pod CP HPB-602


#39 ZoHaN

ZoHaN
  • Użytkownik
  • 520 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chojnów

Napisano 30 wrzesień 2019 - 07:42

Płyta wiórowa to jest 2 najlepszy materiał na skrzynię zaraz po sklejce. Sztywniejszy od mdf.

#40 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1229 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 30 wrzesień 2019 - 08:53

Płyta wiórowa to jest 2 najlepszy materiał na skrzynię zaraz po sklejce. Sztywniejszy od mdf.

Co? Zawsze myślałem że wiurówa jest za MDF'em i na równi bądź gorsza od OSB.


Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> JL 12W6v2

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych