witam,,,zakupilem wlasnie dd 612 i mam go w skrzyni dedykowanej do hannibal aphard dx2 30cm, i wzmacniacz mam tez jakos 600 w rmsie... ja nie jezdze na zawody ,poprostu sporo autem jezdze po polsce i lubie dlugo sluchac muzyki na maxa,,,,na tym zestawie ktory posiadam,to wlasnie gram na maxa i jest ok i to nawet po pare godzinnn,,,,co sadzicie jak bym dokupil wzmacniacz o mocy 1kw i go rozkrecil na maxa,czy glosnik sie nie spali? i jaka ten glosnik musi miec skrzynie,,,bo ja mam 55litrow z mdfu zrobiona....bardzo prosze o pomoc
REKLAMA
:)
|

jaki wzmacniacz i skrzynia pod (dd 612)
#3
Napisano 22 lipiec 2018 - 18:25
no teraz mam carpoiwer 900watt igbt power-2/400 on ma jakies 600w rmsie i tak jak mowilem ostatnio bylem w trasie 6godzin jechalem to 6godzin gralem na maxa,wszystko rozkrecone na maxa i nic sie nie stalo,,i tak juz od ponad roku.....przedtem mialem dx2 i bylo to samo....a kumpel pod ten glosnik podpial 1,5kw brutusa i jak rozkrecil na maxa to po 20minutach glosnik sie spalil,,,
pomimo tego ze dx2 mialo 750watt rms,.zasilanie mam podciagniete tka samo jak i mase czyli kablem spawalniczym... brakuje mi tylko wytlumienia bagaznika...
a zalozmy ze kupie mocniejszy wzmak to jak myslisz odczuje roznice?
#5
Napisano 23 lipiec 2018 - 20:16
Osobiście miałem ten głośnik w skrzyni 70l netto 36Hz i dosyć fajnie to grało Nie jest demonem niskiego zejścia ale za to robi rozpierduchę np przy dubstepie. Zasilałem go wpierw w 4ohm około 700-800w było już nieźle ale potem zmieniłem na mono i dostawał w 1ohm lekko ponad 1kW i była spora różnica w odczuciach więc śmiało mogę polecić Ci okolice 1000w dla niego. Oczywiście jak odpowiednio ogarniesz zasilanie. Od siebie dodam, że jest bardzo wytrzymały. Zdarzyło mi się, że kilka razy śmierdział czy nawet ocierało cewką o karkas bo wychylenie było zbyt duże na niskim decafie ale po roku gry wyciągnięciu ze skrzyni głośnik jak nowy. Cewka kolor jak nowa zawieszenie ani nic nie uszkodzone
Front: Alpine CDE-178BT / Pride Onyx 5 v.2 / Pride Easy 25C / Eyebrid 2y100
Sub: Pride T v.3 15" / 120L @ 31Hz 149.03dB @ 25Hz / Hifonics XX-Goliath 5kW
Altek 280+Amp / 2x50mm^2 / BIG3 / Maxwell 500F / Optima Yellow Top 75Ah / Audi A3 8L
#6
Napisano 24 lipiec 2018 - 11:49
dzieki za odpowiedz...a ten carpower twoim zdaniem,to co? pewnie mam se dac z nim spokoj tak..... a miales kiedys hannibala dx2?a czy kabel sygnalowy i ten od glosnika do wzmacniacza moze byc normalny czy tez musi byc nie wiadoo jaki gruby......zasilanie mam normalnie kablem spawalniczym do wzmacniacza,,,,ogolnie to chcialem do mojej mazdy wstawic wiekszy mocniejszy alternator,,ale nikt nie wie jak to ogarnac...
od dluzszego czasu napalam sie na dd712...i predzej czy pozniej kupie go
#7
Napisano 24 lipiec 2018 - 15:12
Kabel między głośnikiem a wzmakiem 4mm2 wystarczy, nawet 2.5mm, Jaki masz alternator? Sprawdź jakię masz spadki napięcia przy mocnym graniu.
kabel sygnalowy i ten od glosnika do wzmacniacza moze byc normalny czy tez musi byc nie wiadoo jaki gruby......zasilanie mam normalnie kablem spawalniczym do wzmacniacza,,,,ogolnie to chcialem do mojej mazdy wstawic wiekszy mocniejszy alternator
#8
Napisano 24 lipiec 2018 - 22:12
Nie miałem nigdy hannibala. Co go carpowera to nie wiem ile realnie odda mocy na pomiarach go nie widzę a papierkowo ma 640w rms 4ohm ale niższy model 2/250 na papierze 400w 4ohm na pomiarze amp ma 396watt także pewnie z tym jest podobnie, że dane są w miarę realne. Wiadome jakbyś mu dał z 1kW lub więcej z mono to będzie trochę różnicy ale i te 600w powinno dawać radę 2 kanałówki o ile się nie mylę w większości są klasy AB czyli mają wiekszy pobór niż mono D class choć przy 1kW mono i tak wciągnie Ci więcej prądu niż ten carpower przy 600w. Zobacz przy niskim basie do ilu V spada Ci prąd przy zaciskach wzmacniacza to będziesz wiedział czy trzeba coś poprawić w instalacji i czy dasz radę pociągnąć z mocniejszego wzmacniacza.
Front: Alpine CDE-178BT / Pride Onyx 5 v.2 / Pride Easy 25C / Eyebrid 2y100
Sub: Pride T v.3 15" / 120L @ 31Hz 149.03dB @ 25Hz / Hifonics XX-Goliath 5kW
Altek 280+Amp / 2x50mm^2 / BIG3 / Maxwell 500F / Optima Yellow Top 75Ah / Audi A3 8L
#9
Napisano 30 lipiec 2018 - 18:29
witam,,,zrobilem skrzynie 70litrow na 35mhz z plyty osob tej grubszej 22mm...podlaczylem kumpla wzmacniacz ktory chcial sprzedac za 1000zl czyli brutus on ma 1.5kw. i chodza po 1800zl nowe ,i jak go podlaczylismy ,to po 3minutach zadymil wzmacniacz,i glosnik moj przestal grac......zawiozl go do serwisu i powiedzieli ze to jest klasa wzmacniacza d...czyli najwyzsza polka.czyli ze by to wszystko dobrze funkcjonowalo,to musze ogarnac wszystko tak jak w ksiazce czyli prad jak i specyfikacje glosnika,,,czyli do tego wzmacniacza musi byc glosnik minimum 1,3kw,musi byc taki jak producent podal w wzmacniaczu....i doradzil mi ze jak bede szukal wzmacniacza to mam szukac taki wzmacniacz ze by klasa byla (a)( ewentualnie (b),bo one nie sa tak wymagajace ja klasa d,, ja mam carpowera 650wat w rms i pod tym wzacniaczem bylo wiele glosnikow podlaczanych od 300 do 1,5kw i nic sie z niczym nie dzialo,,tylko dlatego ze to jest klasa typa a,b czyli manualny,,,ale najwazniejsze ze juz koncowki mocy wymienil i jest spoko,,,,co do napiecia do spadalo mi napiecie do 12v i teraz sie zastanawiam jaki glosnik kupic ktory zagra poteznym basem ,dobra jakoscia i ma powyzej 1kw,,,zastanawiam sie nad dd712 bo widzialem na allegro nowke za 999zl juz,,,,,
#12
Napisano 31 lipiec 2018 - 09:42
Jednak ciężki temat z gościem
Front: Alpine CDE-178BT / Pride Onyx 5 v.2 / Pride Easy 25C / Eyebrid 2y100
Sub: Pride T v.3 15" / 120L @ 31Hz 149.03dB @ 25Hz / Hifonics XX-Goliath 5kW
Altek 280+Amp / 2x50mm^2 / BIG3 / Maxwell 500F / Optima Yellow Top 75Ah / Audi A3 8L
#15
Napisano 03 sierpień 2018 - 20:04
Pisaliśmy Ci wcześniej żebyś pomierzył spadki napięcia przy wzmacniaczu 600w rms, a Ty doje...eś piec 1.5kw i go zabiłeś spadkami.
laczego ciezki temat,,,,powtarzam to co mi powiedzial elektryk samochodowy...fakt jest taki ze duzo w tym temacie nie wiem,,,dlatego prosze mi wytlumaczyc.
I napisz w końcu jaki masz alternator, chyba że to tajemnica

#16
Napisano 03 sierpień 2018 - 20:53
nie mogę tego czytać, ja nie wiem czy to troll, czy ten gość serio tak kombinuje, bo tych postów od niego na tym forum jest multum i chyba ani jedno nie jest spójne. kolego za dużo myślisz, za mało robisz(coś jak ja do niedawna, teraz staram się robić research na ile mogę i dopiero pytam). Dla mnie to wróć do podstaw czyli przestudiuj FAQ Nazara, ale tak naprawdę porządnie ze zrozumieniem, poczytaj o klasach wzmacniaczy, popatrz jak masz zbudowaną instalację u siebie w samochodzie, tak jak kolega u góry pisał - sprawdź napięcia przy wzmaku podczas obciążenia, skorzystaj z tabelki jakich kabli potrzebujesz(w faq nazara) do zasilenia tego wzmaka, sprawdź bezpieczniki w instalacji czy są odpowiednie do poboru prądu... kombinujesz z altkiem 300A u siebie w samochodzie a pewnie kabelki 10mm w instalacji
#18
Napisano 03 sierpień 2018 - 21:52
spadki napiecia przy moim wzmaku 600rm sa 12-12,5v a alternator mam 90amper
Jeżeli na ładowaniu masz takie spadki to nie chce wiedzieć ile jest po zgaszeniu silnika ....
Jakie kable masz i gdzie co podpięte bo zaraz kolejny piec padnie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych