Skocz do zawartości

Jak podłaczyc radio 7018b w miejscu fabrycznego radia Hyundai i30


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o pomoc jak krok po kroku podłączyć radio 7018b w miejsce fabrycznego radia Hyundai i30 2010r. znalazłem w internecie schemat podłączenia fabrycznego radia oraz dołączam opis z aukcji nowego radia. Zależy mi też na podłaczeniu w taki sposób zeby działało sterowanie z kierownicy (radio ma tą funkcje). Oraz by fabryczne gniazdo usb w aucie bylo nadal czynne (ładowanie)

 

prosze o informacje jak i który kabel z czym połaczyc bede bardzo wdzieczny.

 

Radio Fabryczne: 3603220200_1522943315_thumb.jpg

Nowe radio: 

8803678600_1522943397_thumb.jpg

 

1317410800_1522943319_thumb.jpg 1407498500_1522943323_thumb.jpg

 

Opis z strony aukcji:

ważna informacja przed instalacją:

żółta linia (dla drutu pamięci) podłączony do akumulatora prąd stały pozytywne, urządzenie będzie miał funkcję pamięci.

czerwona linia pick klucz do ACC linii, linia ta jest również pozytywny, przełącznik zasilania sterowania. czarny przewód podłączony do ujemnego bieguna zasilania.

niebieska linia podłączony podnieść anteny lub przewód sterujący subwoofer REM, jeśli nie masz nie podłączony, tkaniny owinięte w górę z gumą.

pozostałe osiem przewody (szary biały zielony fioletowy) są linii głośników, grupę kolorów odpowiadające parę głośników linie (pozytywne i negatywne).

proszę zwrócić uwagę, aby sprawdzić, czy kabel głośnikowy oryginalnego samochodu w przypadku kontaktu żelaza (oryginalny głośnik samochodowy drut spawalniczy do metalu, lub głośnik tylko linia thow out, zwany kontaktu żelaza). kontakt żelaza spowoduje naszej dużej mocy maszyny bez dźwięku, należy przetestować go z multimetru przed instalacją, w przypadku kontaktu żelaza, należy odłączyć, a następnie zainstalować.

Przypominamy:

1. nie Można używać oryginalnego samochodu wtyczkę bezpośrednio podłączony do naszej nowej maszyny, nie pasują doprowadzi do maszyny spalone, część maszyny mogą być udostępniane skontaktuj się z obsługą klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie wiesz jak podłączyć te radio to podejrzewam że i lutownicza nie posiadasz żeby polutować tą wiazke. Opis też jest prosty. Czego nie rozumiesz?

Gniazdo USB trzeba ba było do nowego radia podłączyć-podejzewam że Kabel wymaga przeróbki. Co do sterowania z kierownicy to możliwe że potrzebny adapter.

Kupiłeś już to radio?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ew. Kup przejściówkę z wiązki Hyundai na ISO na all tego pełno...

A te radio to chińczyk chyba więc nie oczekuj że będzie lepsze od org. Hyundai

nie oczekuje ze będzie lepsze po prostu oryginalne odmówiło posłuszeństwa wyświetlacz 

 

Proszę po prostu o informacje jak pospinać te kable żeby to radio działało icon_smile.gif ? 

W sensie 

Kabel żółty do tego np nr A4 , niebieski do tego nr itd nie chce zawalić czegoś przy montażu.

 

czyli mógłbym podpiąć ewentualnie to radio wiązka ISO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


czyli mógłbym podpiąć ewentualnie to radio wiązka ISO?

O to chodzilo z ta przejscowka, to kawalek wiazki z wtyczkami i gniazdami iso pasujace do radia i instalacji samochodu.

Wg. schematu to czarny-8, zolty-4, czerwony-6, niebieski-3. Wiazki glosnikowej nie ruszaj, jest ok. Dokup gniazdko iso zasilania zeby nie demolowac wiazki fabrycznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A weź zrób zdjęcie wiązki org po wyjęciu radia jaka jest w aucie. Bo na YT widziałem demontaż z takiego Hyundaia i tam jest normalna kostka ISO plus ta dodatkowa od sterowania kierownicy. Więc ona by ci została luzem a resztę byś podłączył bez widziwiania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w czym problem? W różnych radach jest zrobione różnie podtrzymanie pamięci radia... Żółty z reguły to + po zapłonie a czerwony to podtrzymanie. Czasem jest na odwrót. Chyba pionieer ma odwrotnie... Podłącz ustaw sobie stacje jakąś zapamiętaj ja wyciągni kluczyk z stacyjki i ponownie włóż i uruchom radio jeżeli stacje radiowa pamięta to ok. A jeżeli nie to musisz zamienić te dwa kabelki. A jak ci żal org instalacji to kup zwykle ISO i to sobie przerób
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w czym problem? W różnych radach jest zrobione różnie podtrzymanie pamięci radia... Żółty z reguły to + po zapłonie a czerwony to podtrzymanie. Czasem jest na odwrót. Chyba pionieer ma odwrotnie... Podłącz ustaw sobie stacje jakąś zapamiętaj ja wyciągni kluczyk z stacyjki i ponownie włóż i uruchom radio jeżeli stacje radiowa pamięta to ok. A jeżeli nie to musisz zamienić te dwa kabelki. A jak ci żal org instalacji to kup zwykle ISO i to sobie przerób

czyli można spróbować podłączyć na oryginalnych kablach hyundai? problem może być jedynie z pamięcią radia jak rozumie i wtedy wystarczyła by podmianka tych 2 kabli tak? nie spali to radia albo instalacji czy coś?:P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...