Skocz do zawartości

Prośba w wyborze glosnikow


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie chciałbym poprosić was o pomoc w wyborze głośników do mojego auta. Zależy mi tylko i wyłącznie na poprawie fabryki i chce wymienić tylko głośniki bo te już ledwo grają. Chodzi mi konkretnie o te 3 modele:

http://allegro.pl/audison-ap-6-5-glosniki-basowe-woofer-16-5cm-165mm-i7009104936.html

http://allegro.pl/glosniki-basowe-16-5cm-jvc-cs-js600-woofery-165mm-i7014071796.html

http://allegro.pl/pioneer-samochodowe-glosniki-basowe-230w-165-mm-i6866276904.html

Które z nich najlepszy dadzą dźwięk przy radiu 4x52 watty RMS? A jednocześnie najgłębszy bas. Gwizdki są fabryczne i nie chce w nic ingerować oprócz wymiany głośników bo te już trzeszcza.

Dziękuję z góry za porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie sprecyzowane pytanie jak tylko mogłem, ale odpowiedzi nie otrzymałem. Jestem zielony dlatego tutaj się znalazłem i oczekiwałem pomocy i odpowiedzi na moje pytanie a więc czekam na kogos życzliwe.

 

Małą korekta nie 52 Watt bo to max a 27 moje radio posiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


dlatego tutaj się znalazłem

 

Dlaczego łamiesz nasz regulamin? Myślisz że punkt 6 Ciebie nie dotyczy?

 

 


przy radiu 4x52 watty RMS?

 

Jakie to radio że ma tyle mocy? 

 

 

 


A jednocześnie najgłębszy bas.

Przednie głośniki nie są od dawania basu ...od tego jest subwoofer.

 

 

 


ie chce w nic ingerować oprócz wymiany głośników bo te już trzeszcza.

 

Trzeszczą bo ... wiesz że wymiana głośników nie pomoże, ba wręcz pogłębisz ten efekt ? Nie wiesz? Może czas zacząć czytać forum i koniecznie FAQ Nazara !!! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie to nie jest to forum od podnoszenia swojego ego. Tutaj się pomaga nie macie nic do napisania to omincie ten post i idźcie gdzie indziej spamować. A więc jeśli ktoś by chciał kupić któreś z tych 3 głośników to na które by padło?
Odnośnik do komentarza