Skocz do zawartości

sub w bagazniku dla zielonego


Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko odrazu zaznacze ze jestem totalnie zielony i prosze o wyrozumialosc przeczytalem poradnik nazara i troche mi rozjasil pare rzeczy.

samochod w jakim bede chcial zamontowac suba to toyota corolla e12 2004r  chcialbym zeby radio bylo orginale tyle ze z tego co wiem nie ma wyjscia na wzmacniacz ( nie doczytalem sie).

zaczynam od kabli bo z tego co wiem sa wazne i moga sprawidz mi klopoty.

chce kupic kable dedykowane czyli zestaw kablo juz gotowych.

 

1. http://allegro.pl/zestaw-kablowy-20mm2-czysta-miedz-ofc-audio-system-i5937720239.html 

2. http://allegro.pl/zestaw-solidnych-kabli-21mm2-hollywood-cca-44-i5862997351.html

 

moga byc takie ? jesli nie to czekam na propozycje oczyiscie chce taki zestaw do 200zl.

wiem ze mozna kupic drozsze itd ale to amatorka chce w ogole zobaczyc czy uda mi sie samemu to polaczyc jakos

 

dalej wyjscie na wzmaciacz w radiu trzeba ogarnac czytalem ze mozna jakis adapter do tego zamontowac ( jak najprosciej) i wpiac sie w glosnik tylny ? ;p i jaki adapter 

 

moze byc taki ?

 

http://allegro.pl/adapter-wyjscie-na-wzmacniacz-2x-rca-zielona-gora-i5179970241.html ?

 

moze byc i drozszy jesli macie jakies inne propozycje to prosze o odp :)

a jesli chodzi o przekroj kabla 20mm jaki wybral to wystarczy ? czy moze inny i zalezy od wzmacniacza jaki zamierzam miec ?

 

na poczatek tyle pytan jak widzicie troche poczytalem za nim napisalem.  prosze o pomoc jestem kompletnie zielony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup wzmacniacz z wejściem po wysokim i autostartem. Nie potrzeba adapterów high/low i kabli sygnałowych. Potrzebujesz ok. 5m kabla zasilającego(20mm2) na plusa, kawałek ok. 1m takiego samego na masę, kilku konektorów i oprawkę z bezpiecznikiem o odpowiedniej wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach