volvov40 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Witam padla mi przetwornica xenon w volvo v 40. Podobno da sie zregenerowac. Stad tez pytanie mial juz ktos z forumowiczow z taka regeneracja? Warto reanimowac oryginaĺ? Czy lepiej jakies markowe zamienniki. Czy tez jesli juz regeneracja to rowniez i druga? Dziekuje za wszelkie sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobart Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Regenerowałem przetwornicę w oplu po wypadku i działa jak najbardziej prawidłowo. Postaraj się zrobić to u jakiegoś polecanego elektronika a nie u pierwszego lepszego w stodole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deo Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Przetwornica padła sama z siebie czy po wymianie palnika? Miałem przypadek, że palnik „niby OEM” potrafił uwalić 4 przetwornice jedna po drugiej. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volvov40 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Padla sama z siebie,wczesniej objawy sie pokazywały mianowicie dluzsze rozgrzewanie i slabsze swiatlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saltech Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Ja robiłem u siebie w VW, koszt tranzystorów 14zl i śmiga dalej No i co oryginał to oryginał a nie jakieś chinole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volvov40 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Ja robiłem u siebie w VW, koszt tranzystorów 14zl i śmiga dalej Sam naprawiales kolego czy jakas sprawdzona firma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saltech Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volvov40 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 To szybkie pytanko jeszcze. Czy jakis ogarniety elektryk da rade to ogarnac po rozebraniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saltech Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Elektryka nie ale elektronik tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volvov40 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Heh fakt wiec cos trzeba wymyslic. Dziekuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m43b18 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Taki mini offtop do kolegi wyżej, odnośnie chińskich xenonów - mam już 5 rok, zmieniłem tylko palniki 2 lata temu i chodzą elegancko, uruchamiają się oba xenony za każdym razem, nie mrugają, a światła dają naprawdę sporo(z tym że mam w sumie drugi komplet nowych lamp na soczewce ;P) - konkludując, nie każdy chinol to badziewie :DD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saltech Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Masz tzw. Hidy? Dolożyłeś xenony czy miałeś a wymieniłeś przetwornice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volvov40 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Z racji tego że u nas nie było chętnych na naprawę więc pomógł wujek gogle. Padło na pana z Koszalina. Wróci z urlopu no i się okaże. Pytanie dodatkowe czy macie jakieś sprawdzone żarówki xenon? Osram czy philips? Czy coś jeszcze innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intolerance Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Osram. Kupuj na allegro w oficjalnym sklepie. Jest mase podrobek wiec trzeba uwazac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volvov40 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Osram. Chwyt marketingowy czy jednak są różnice ?Osram cool blue intenseOsram night breakerOsram night breaker unlimited Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Osram night breaker unlimited W mojej byłej Vectrze B ( oryginalne lampy Xenon ) odmieniły światła nie do poznania. Mogę polecić - swoje kosztują ale dają radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intolerance Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Mam nb unlimited i moge polecic, ale nie sa to trwale zarniki. Jesli nie masz swiatel dziennych to kup zwykle original. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Jak wyżej, wymieniłem palniki w bixenonach na osram NB i jest naprawdę super oświetlenie. Po pierwsze w porownaniu do osram oem , swiecą dalej,barwa jest mniej wpadajaca w niebieską czego osobiscie nie lubie ,temperatura barwowa to 4000 K, po wyregulowaniu pozycji zero na testerze w pozycję "górną" [emoji6] bez efektu oslepiania innych, świeca praktycznie jak długie mocnym dalekim snopem światła. Światła dzienne ori świeca w dzień, więc żywotność to sprawa drugorzędna. Koszt z oficjalnej produkcji ok 200zl szt. Ale warto jeśli ktoś zmienia. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herbig Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Porównywałeś z nowymi Osram OEM ? Bo skoro wstawiłeś nowe NB, to domniemam że te poprzednie były już zużyte, co wpływało na jakość światła.400 zł za dwie sztuki to bardzo dobra cena. Dwa late temu za OEM 4300 zapłaciłem ok 340 zł, ale znów mnie czeka niedługo zakup bo jakieś fagasy w warsztacie mi podmienili! Znalazłem w zapasach dwie w miarę ok, barwa jest zadowalająca. Tylko jeden czasami mryga, stąd pomysł o zakupie nowych.Przestroga dla innych, sprawdzajcie żarniki po każdym odebraniu auta z warsztatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBSONBERCIK Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Hello. Jakiś czas temu z braku wiarygodnych info przeprowadziłem porównanie trzech rodzai żarników z mocowaniem D2S. Przetestowane w moim aucie po wymianie odbłyśnika projektora soczewkowego. Taka jest różnica w odbłyśniku 8 letniego auta które jeździło na światłach cały czas ,czyli nie posiadało świateł DRL w stosunku do zregenerowanego . Jest to jeden z najważniejszych i jak że często pomijanych elementów lampy .Jego kondycja gwarantuje prawidłową pracę i w przypadku wypalenia żadne , nawet najlepsze żarówki nie pokażą jak są dobre. Uczestnicy testu Montaż LED wymagał nieco przeróbek ,należało wykonać zasilenie . Najprościej złącze na molex - ie od kompa . Później należało rozłożyć pasywne wymienniki ciepła. Pozostałe palniki z testu miały oczywiście bezproblemowy montaż . Ważne aby kupować żarówki od pewnych sprzedawców - jest masa podróbek, oczywiście tańszych.Osram ma takie swoje numery na naklejkach z boku opakowania. Werdykt Osram Night Breaker Unlimited - najdalej świeci , ma takie swoje miejsca w które jakby puszczał dodatkowe snopy światła . Doskonale doświetla pobocza nie tylko z prawej ale i z lewej też bardzo dobrze.Po za tym wszystko jak pisał Truck nie ma potrzeby używania długich. Przez wiele lat używałem lamp 6000 k i tutaj barwa z NBU dla mnie była za "żółta" właśnie . Dlatego wybrałem Cool Blue Intense - posiada wszystkie zalety NBU z tym że barwe ma właśnie wyższą 6000 k zamiast 4200k . Minimalnie jest z Cool mnie światła , no może 5% -10% .Pozostałe aspekty jak takie specyficzne doświetlanie pewnych obszarów przed autem jak i pobocza z obu stron szeroko i daleko bez zmian. Co do D2S LED to spore zaskoczenie.Po wyjęciu już ze 3 lata uzywanych Philipsów to te ledy zrobiły mega wrażenie .Przede wszystkim zaświeciły sporo jaśniej od Philipsów i nowych no name HID palników .Bardzo równomierne rozłożenie światła. Wszędzie tyle samo .Doskonale widoczna linia odcięcia. I co mi najbardziej pasowało to barwa .Pomimo ze było to niby jak w Cool Intense 6000 k to było widac że to led i to led zimny . Z prawej LED z lewej OSRAM NBU Cenowo to połowa kasy jak za Osram.Wstydu nie zrobiły sobie te ledy . Wiadomo intensywność światła jest mniejsza i brak tego miejscowego super doświetlania . Pasywne chłodzenie się lekko grzeje, ale nie jest gorące.Dla kogoś kto nie ma świateł do jazdy dziennej to może być ciekawa alternatywa .Bez problemu wielokrotnie gasisz i zapalasz i nic im się nie stanie od długiej pracy . Ale bezsprzecznie najlepsze i warte kasy są OSRAM NIGHTBRAKER .Nie wiem jak oni to zrobili że tak intensywnie doświetlane są wybrane obszary przed autem i pobocza.Patrząc na starego Philipsa i Osram-a to nie widać jakichś różnic w budowie a w świeceniu przepaść . Philips z lewej oczywiście :-) Tak więc do pełni szczęścia nie wystarczy tylko żarówki wymienić .A jak już zainwestujesz w te drogie to warto także mieć i światła DLR co by nie męczyć w ciągu dnia niepotrzebnie palników .U mnie Cool Blue Intense już rok bez uszczerbku świecą pozwalając z super widocznością i bezpiecznie jeździć po zmroku. Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmej Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Mam teraz Osram Silverstar 2.0 - nie polecam a NB wspominam tylko od dobrej strony. Świetny elaborat Robert Proszę admina o przeniesienie post Robsonbercika do odpowiedniego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intolerance Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Robson a jak z widocznoscia tuz po zmroku i w deszczowe dni? Wydaje mi sie ze im wyzsza barwa tym gorsza widocznosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herbig Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Znam temat, ja u siebie też mam zregenerowane odbłyśniki. Co prawda nie były tak wypalone jak u Ciebie, ale i tak jest duży progres na plus.Trochę zamieszałeś teraz mam dylemat czy wziąć NB 4300 czy CB 6000. Właśnie, jak się zachowują CB 6000 w deszczowe dni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machul333 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Warte zainteresowania są też takie zespoły lamp https://hidretrofit.pl/sklep/soczewki-koito-biled/ Ale to już większą rzeźba reflektora . Znam temat z forum A8 i różnica jest kolosalna na plus w porównaniu do bixenona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volvov40 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Po lekturze forum oraz po milionach telefonow do sklepów. Polecono miOsram ultra live.Ewentualnie hella performance z racji tego że przetwornice są hella ale czy to ma wpływ?Z racji tego że nie mam świateł do jazdy dziennej. Jak one się mają do polecanych tu osram nb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.