juby Opublikowano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Tobie nie muszą robić, z bramy widać że nie przejdzie http://www.reactiongifs.com/r/hhn.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Masz kupić nowe, w końcu 500+ płacą... Sam tak patrzę z smutkiem na Phaetona, choć euro 4 spełnia i normy nie problem, tak cholera wie co zrobią, bo roczniki też mają obciąć, jest opcja kupić 3,6 FSI z 2016r i mieć euro 6.... a cena jak arteon w średniej wersji... koszty leasingu takie same.Zrobiłem przymiarkę do niego i... nawet fajne auto takie "bajeranckie" ale... no właśnie wysiadłem, wsiadłem do staruszka phaetona i... jakbym wrócił z zabawy klockami lego do zabawek dla dorosłych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymin89 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Ciekawe jak długo jeszcze popracuje... za takiego wała utrata uprawnień to jego najmniejszy problem. Sam byłem świadkiem jak diagnosta z Dekry wypuścił auto a tam na zewnątrz bez zapowiedzi inny z Tüv i auto od nowa trzepane wzdłuż i wszerz.Poza tym badań spalin nie wykonuje diagnosta tylko pracownik z serwisu ( zazwyczaj mistrz) z odpowiednim kursem i uprawnieniami odnawianymi co 3 lata.Jeśli jego złapią na wale serwis traci uprawnienia na wykonywanie analizy spalin tzw AU (Abgase Untersuchung) = brak możliwości robienia przeglądów. Zresztą widzę że w Berlinie pracujesz to raczej już trzeba podpisać turkmenistan a nie Niemcy :-) A dla tych co uważają że coś tam się podepnie coś zaktualizuje i będzie git mam średnia wiadomość, w momencie wykasowania starych błędów itp czyli historii w sterowniku, analiza spalin po Obd jest wyłączona i idzie normalnie czyli sonda w rurę silnik na 80 stopni i diesel na max obroty aż do odcinki... jak nie ma dpf to leży bo sadza jak z parowozu. Coś czuje że usługi wspawania z powrotem filtra i aktywacji w sofcie będą popularne ... Ciekawe czy te same firmy co tak ochoczo usuwały będą wstawiać... Usunięcie 1000 zł... wstawienie 6000 zł biznes panie biznes Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu TapatalkaOczywiscie masz racje, jak walek wyjdzie to problem gwarantowany. W Berlinie zazwyczaj diagnosci wiedza ze 'dzisiaj moze byc kontrola' albo ze 'Die Idioten sind unterwegs' czyli Tüv lub Dekra. Od pierwszego stycznia nie da sie zrobic przegladu w pierwszym lepszym warsztacie tylko musi byc warsztat ze specjalnym stanowiskiem do sprawdzania/ustawiania swiatel lub Tüv czy Dekra.I drugi raz musze przyznac Ci racje, Berlin to nie Niemcy. Dobra, co z moim starym dyszlem? (tds). Też mi zrobią spaliny? Pompę mam nową, więc ciemności za mną nie ma, ale fiołki z tłumika też nie lecą.Jesli przejdzie badanie spalin takie jak powinny byc dla tego silnika to dostaniesz przeglad, jak nie wprowacza stref wolnych od diesla czy diesla ponizej Euro 3 to nawet do miasta wjedziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 W naszym* już KaczoGrodzie strefa euro 3 będzie już do granicy, czyli przez most przejadą tylko powyżej euro 4 .... * (czyt. jego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Ale o czym ten temat ??? Nie przejdzie euro 4 to dostanie euro 3 i nie wjedzie do centrum miasta . Co innego z oszustwami auta dla ludu i tam po tysiącu kilometrów miał już normę nizej Z drugiej strony jaki to będzie luksus jak zniknie połowę tych umierających powolnie sztrucli i na zakupy będzie się jeździć elektrykiem, a na weekend klasykiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymin89 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Ale o czym ten temat ??? Nie przejdzie euro 4 to dostanie euro 3 i nie wjedzie do centrum miasta . Co innego z oszustwami auta dla ludu i tam po tysiącu kilometrów miał już normę nizej Z drugiej strony jaki to będzie luksus jak zniknie połowę tych umierających powolnie sztrucli i na zakupy będzie się jeździć elektrykiem, a na weekend klasykiemTo tak nie dziala, albo przejdzie badanie spalin przewidziane dla danego silnika albo nie przejdzie i nie dostanie przegladu. Nie mozna zejsc klase nizej, jak juz to mozna dolozyc DPF zeby dostac wyzsza norme spalin...Co do aut dla ludu... te samochody, ktore maja 'odpowiednio zmodyfikowane oprnogramowanie' nie dostaja przegladu dopuki nie zrobi sie update sterownika na oprogramowanie , ktore nie oszukuje. Przynajmniej w de. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Dokładnie tak jak kolega powyżej napisał, auto musi spełnić normę tak jak to przewidział producent dla danego silnika i rocznika nikt nie wymaga aby auto rocznik 1985 ( Young timer) lub zdrowe 1990-2000 szło na złom... ma być sprawne ... czyli mieścić się w przewidzianym dla siebie przedziale. Jeśli jest zdrowe dostaje przegląd i jeździ bez problemu .Osobna kwestia to wjazd do centrum dużych aglomeracji gdzie już są ograniczenia co do spełnianej normy.Ale robiłem przeglądy już takich "staruszków " i przeszły. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.