Skocz do zawartości

Jakie auto typu SUV do 90k zł? używane.


tony_tr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Generalnie nie znam się całkowicie na tym segmencie aut, a muszę komuś pomóc w wyborze. Auto ma kosztować nie więcej niż 90k zł i być SUV'em. Nie będzie wykorzystywane w jakimś szczególnie wymagającym terenie, generalnie chodzi o wygodę podróżowania. Propozycja ze strony kupującego to Nissan X-trail - do czego podchodzę nieco sceptycznie... auto z 2016r. Moglibyście mi coś polecić? Ten nissan ma silnik 1.6 co nieco mnie odpycha. Diesel, benzyna, ogólnie bez preferencji - ważne żeby nie był to model z segmentu "awaryjne". Ja osobiście bardziej bym celował w Q7 lub jakiegoś VW. Ktoś mógłby się wypowiedzieć w tym temacie? Benzyna plus gaz byłoby idealnie ale wiem jak wygląda gazowanie tych nowych silników... Rocznik preferowane ok 2014r plus.

 

Z góry dziękuje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Jeśli szukasz Suva pod gaz do szukaj jakiegoś Volvo np.

 

XC60 3.0T 304KM 2013-2015r

 

XC70 3.2 238KM ,

 

XC90 ale chyba tylko buda mk 1 do 2010 np 2.8T 272KM 

 

będzie tanio przy tankowaniu i szybko , tylko musisz gazownika z głową wybrać...

 

By trzeba było głębiej poszukać..... to tak na szybciocha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyundai Tuscon 1,7T benz , świetny silnik (elastyczny, mało pali i od chyba 2 lat znajomy tylko serwis okresowy robi , a lata nim sporo pomiędzy Litwą , a Katowicami) , w środku przestrzeni dużo i dla pasażerów i bagażnik spory . Czy da się kupić do tej kasy nie sprawdzałem.

 

Chodzi o ten model http://www.hyundai.pl/Samochod/Rekreacyjne/Tucson/

 

 

Rozważyłbym też Kia Sportage , bo jest niby mniejsza ale mają świetne opinie na rynku i bardzo łatwo się da takie auto potem odsprzedać ...tak jak Dacię Duster  :wink:

Odnośnik do komentarza