Skocz do zawartości

Gienek syczy.


Mocca
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę mnie zaniepokoiłeś. Co do samego syczenia to nie, że syczy głośno. Syczy tak, że w cichym garażu po zgaszeniu silnika, jak gaszę radio które jest na maxa ściszone to po wyłączeniu systemu daje się usłyszeć ustanie tego szumu. Słychać go praktycznie tylko na tweeterach. Wiem, że niektóre wzmaki (bynajmniej z domówki) tak mają, że generują taki cichy szum (praktycznie niezależny od poziomu gałki głośności). Może  jeszcze inni użytkownicy podzielą się swoimi spostrzeżeniami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Może  jeszcze inni użytkownicy podzielą się swoimi spostrzeżeniami. 

U mnie na dwóch Audio Artach po skręceniu volume do 1/2 słychać bardzo cichy szum i gwizdanie mające częstotliwość pracy lasera a raczej napędu który kręci płytą ale jest to bardzo ciche i słuchać to na postoju + musi być kompletna cisza wokół auta, dodam że to nie występuje u mnie na każdym radiu jakie wrzucę, a oprócz tego żaden piec nie wydaje niepożądanych odgłosów :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc wszystko jasne - siedzi w nim wąż. Dobrze, że mamy tu odpowiednich kolegów którzy mogą pomóc. Znam jednego takiego tylko jak on się nazywał - kurcze tak charakterystycznie... aaa nieważne teraz, wyleciało mi z głowy.  Ważne, że się zna na rzeczy i na pewno sobie z tym wężem poradzi. Dzięki Wam za odzew w temacie, wiem co dalej robić. 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Jesteś pewny, że to wzmak? Po odpięciu sygnałówek na wejściu wzmaka nadal szumi?

 

U siebie sprawdzałem o co chodzi z tw i po odpięciu rca z AA szum ustępuje i ewentualna praca napędu CD, jakieś pomysły gdzie może leżeć problem ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie sprawdzałem o co chodzi z tw i po odpięciu rca z AA szum ustępuje i ewentualna praca napędu CD, jakieś pomysły gdzie może leżeć problem ? 

 

Ja jak szukałem u siebie to sprawdziłem również połączenia wszystkich kabli zasilania od akumulatora, przez rozdzielnię aż do wzmaków i proca. Okazało się, że z biegiem czasu połączenia nie były tak mocne jak po montażu i dało się dokręcić śruby o ok 0,5  obrotu a na rozdzielni masowej to już przewód wyczuwalnie luźny się zrobił. Może na początek posprawdzaj u siebie. Przez słabą masę, spadki napięć itp. też lubią się cyrki dziać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w poprzednim aucie miałem podobnie... Radio OEM z wyciągniętym sygnałem niskiego poziomu i też było słychać lekki szum i pracę napędu. Zauważyłem też, że poziom szumów zależał od ustawienia jasności wyświetlacza. Najpierw ( po rozebraniu radia ) dokładnie zaekranowałem cały wyświetlacz ( był podświetlany "zimną katodą" więc przetwornica na pewno trochę siała ). Poprawa była słyszalna, ale dopiero zasilenie radia ( zarówno +12V jaki i masa ) z tego samego punktu, z którego zasilany był wzmak zmniejszyło poziom zakłóceń do prawie niesłyszalnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...