Skocz do zawartości

Renault Scenic 3 problem z przejsciem do akumulatora .


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pooglądaj którędy przechodzi linka od zamka klapy.

W renaultach to często spory otwór zatkany dużą połacią gumy.

W moim Espace IV przepchałem tamtędy 35mm2

a pewnie zmieściło by się jeszcze ze dwa takie.

 

Będziesz budował system na ori radiu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brałem pod uwagę linkę ale tam jest malutka zaślepka ,nic więcej nie wejdzie . Pół roku temu kupiłem graty do wymiany radia Renault na Pioneera .Właśnie w poniedziałek radio wylądowało w serwisie model Deh-X5900Bt .Dziś jadę do warsztatu car audio ,będzie wiercenie w przegrodzie .Innego wyjścia chyba nie ma .Pozdrawiam .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko opisane jest  w  moim temacie Laguna.

 

Po za małym linczem na forum, lamentach i biadoleniu że się tak nie robi  "bo nie".

 

Nic ale to kompletnie nic się z moim okablowaniem zasilającym nie stało.

Przez 5 lat używania auta  i tysiącach kilometrów nigdy nie było problemu z zastosowanym przeze mnie rozwiązaniem.

Tylko otwarte umysły nie boją  się myśleć samemu .

 

Rzecz jasna że wszystko trzeba zrobić na odpowiednim poziomie z należytą starannością  i nie byle jak .

 

Więc jeżeli przeprowadzenie tego kabla to taki problem że nawet zakłady odmawiają to  włącz myślenie i wiedz że można to jednak  zrobić .

Niekoniecznie utartymi metodami jak mają wszyscy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem wzmacniacz Hertz klasy D zabezpieczony bezpiecznikiem 20 A .

Na kablu zasilającym ogrzewanie szyby bezpiecznik 40A jest przejściówka na mniejszy przekrój kabla .

Włączyłem ogrzewanie szyby i cęgami zmierzyłem pobór prądu wyszło 20 A .

Stąd pomysł na wykorzystanie tego obwodu .

Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest dobry pomysł z podpięciem się pod ogrzewanie szyby .

Na czas grzania szyby nie będziesz słuchać muzyki ? Aby nie przeciążać obwodu ?

 

Zrób coś dobrze od początku . 

Instalacje car audio zasilamy obwodem do tego przeznaczonym . Okablowaniem  o odpowiednio dobranym przekroju .

LPG nie puszczamy  sobie poprzez istniejącą instalacje paliwową    prawda  :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby jeszcze bardziej wzmocnić kabel można najpierw nałożyć na niego oplot, a dopiero na to peszel. Zresztą dopóki nie szura się podwoziem po asfalcie/terenie - jak ma się uszkodzić? Od samego wiszenia pod autem nic mu się nie stanie. W poprzednim aucie alternator był od spodu, szedł do niego fabryczny przewód w oplocie przez 20 lat nic mu się nie stało. Podobnie w obecnym aucie rozrusznik :) 

 

A jeżeli wiedział bym, że w moim obecnym aucie 3h zajmie mi przeciągnięcie kabla zasilającego z grodzi do kabiny, też poszedł bym pod autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jest coś zdecydowanie lepsze od peszla - oplot stalowy ( podobny do zwykłego peszla ) tylko ze jest zrobiony z spirali stalowej i powleczony plastikiem. Zakaldalismy my takie oploty na kable zasilające do szlifierek i bardzo dobrze się sprawują
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...