tbrek Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Na tapetę poszło auto którym urzęduję moja już dorosła (ach jak ten czas zapie....) córka jednakże jeździ się nim tak sympatycznie że i ja nim sobie śmigam. Pacjent prostej konstrukcji, brat bliźniak VW i Skody, lecz wg mojego uznania znacznie ładniejszy, mimo kilku tylko detali które je różnią... jak to mówią prawie to samo to nie to samo. Klocki jakie miały się tam znaleźć, to pierwotnie to co miałem w szafie + małe tylko zakupy, i tak na pierwszy ogień poszedł zestaw 2 way Brax Matrix 6,1 + 1.1, oraz dokupiłem suba Match W10d i jako napęd miał być HXA500 + Pioneer RS-D7RII + RS-P70, ale.... mała burza mózgów i.... zostały zrobione szybkie zakupy... Teraz w aucie siedzą jak widać:Helix P-SIX + Director + BT HECSub Match W10D - jak za te pieniądze to rewelacja sub, pewnie też dlatego za moment nie będzie to match a helix i w innej cenie.2 drogi Braxa z nowej serii Matrix: czyli ML6P z korektorem fazy, oraz ML1. Na początek jak zwykle tłumienie, tu nie kombinowałem i postawiłem na to co pod ręką i w normalnych pieniądzach, nowe maty i pianki GMS Auto okazało się puszką bez tłumienia, dość głośne, ale za to było lekkie Po wytapetowaniu: Następnie piankowaniu, w nadkola poszły 2 warstwy, jednak bliskość kół dawała się we znaki Przy okazji dodałem do kufra troszkę klasy premium - czyli szmatex VW na gołe blachy... i wstawiłem 10l skrzynkę z subikiem, tak aby wszedł pod pokrywę podłogi... W międzyczasie Łukasz z Democaru zajął się wszelkiego rodzaju pracami żywicznymi, ja nie mam do tego ręki jak i czasu, pomijam że w tym samym czasie co Łukasz działał i mógł zarobić, ja zarabiałem tyle że ze spokojem i usmiechem mogłem mu zapłacić - a tak powinno się to kręcić.....W ten sposób zajął się odlewami komór zamkniętych, paneli drzwi, słupków dla tweeterów, oraz przeniesieniem sterownika klimatyzacji na dół w tunel, a na górze znalazł się Director... Słupki pod tweetery, ja tylko wytoczyłem pierścionki pod głośniki, a na koniec sam oflokowałem, przydała się flokownica poniżej jeszcze fotka z przygotowania pod flok - czarny sprayex Kolejny etap to miejsce na Directora, na szczęście na Brazylijskim forum podpatrzyłem jak w konsolę dają 2 din a sterownik przenoszą pod deskę, ja postanowiłem żeby zaadoptować półkę w tunelu która i tak nie miała przeznaczenia... Zdjęć z odlewu komór nie posiadam, więc wstawię efekt finalny, podobnie jak paneli na tapicerki, musiały zakryć schowki w boczku, bo inaczej nie było miejsca, Komory mają równo 7.5l pojemności, dając podbicie w zakresie 40-63Hz tak więc w sumie sub zbędny. W każdym razie oklejone dodatkowo matą i pianką - tak w razie czego. Ja w tym czasie przy pomocy forumowego magika od wyjść optycznych znanego tu jako pawel_luk1 rozebrałem fabryczne radio, i tu moim oczom ukazała się płyta główna Alpine, a napęd CD na swojej płycie posiadał 3 magiczne piny, oznaczone jako - GROUND, +3,3V oraz DOUT... zakup gniazda TOTX , chwila prawdy z lutownicą i.... mamy digital out, a do tego z magicznym " BIT PERFECT " Małe porównanie spikerów, i.... Kolejny raz widać kunszt znanego tu magika od metali szlachetnych i nie tylko - Mastah'a zrobił ładną kopię fabrycznych ringów.... ... i efekt finalny... Teraz w planach zmiana radia na 1 din z wysuwanym ekranem żeby nawigacja była - czyli konsola do przerobienia i troszkę muszę skrzynkę suba zwiększyć do wymaganych 12l, A za strojenie finalne, czy jak kto woli - dotyk palca odpowiada Maniolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 "Szybka wrzutka":DFajny projekt Tomek. Chętnie bym posłuchał przy okazji jakiegoś spocika, którego notabene dawno nie było ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Bardzo fajne "SKROMNE" autko prosto schludnie i hejendowo pozazdrościć ojca A jak się ma brzmieniowo stara seria do nowej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 2 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Gdyby policzyć czas jaki został wpakowany w to auto do tego uwzględniając zwykle moje projekty, to szybka wrzutka jest idealnym określeniem w sumie trwało to 5 tygodni z doskoku, a samo tłumienie auta (od otwarcia drzwi, do wyjazdu do miasta) to 10.5h w wolną sobotę. pozazdrościć ojca Ojciec miał w tym wiele radochy, tak więc nie ma co zazdrościć, to się nie liczy A jak się ma brzmieniowo stara seria do nowej ? W chwili jak je zamontowałem, pierwsza rzecz jaka się rzuciła w uszy to subtelność na tweeterze, a woofer bardziej twardy na basie, ale inaczej jak poprzednik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaszunia1 Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Tomciu grande robota, twoje prace sie przyjemnie oglada. Jak wrazenia z poczatku odsluchow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 2 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Dziękuję, "twoje prace" to powiedziane na wyrost, ale przyznam się (ach ta skromność ) że choć moje były to pomysły, i zarazem dobrze przelane na widok finalny Powiem tak, sceptycznie podchodziłem do P-SIX - i tu mnie zaskoczył, gra dynamicznie, i nie daje po sobie poznać że to nie piec 4 x 280W, tak więc to po fabrycznym radio najsłabsze ogniwo, ale pozytywnie zaskakuje. Teraz głośniki się rozegrały, elektronika też, bardzo fajne auto do słuchania muzyki, do tego stopnia że jak mam jechać w trasę a nie potrzebuję dużego i bardzo szybkiego auta, wolę śmigać nim. W przyszłym miesiącu znów podjadę na pomiar i podstrojenie, wcześniej nie było sensu, to zobaczymy co potrafi jak się z niego soki zacznie cisnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m43b18 Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 A jak wygłuszenie? Znacząco poprawił się komfort jazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 2 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 W tym aspekcie to definicja - niebo a ziemia ma dobre zastosowanie. Nie wiem dlaczego producent nie potrafił choć troszkę lepiej go wytłumić, choć patrząc na auto Cobera, gdzie to Passat , to tłumienie w tym było podobne. Teraz jest po prostu cisza, i tak do ok 100km/h, daje się też jechać i 180, przedtem człowiek się zastanawiał czy jeszcze jedzie czy już odlatuje a ryk w kabinie to silniki odrzutowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobih Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Na tak "szybką wrzutę" to aż miło popatrzeć . Fajna zespołowa robota! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Nie ma jak wygłuszyć od razu całe auto a nie tak jak ja na raty Dobra robota. Solidnie i estetycznie choć patrząc na auto Cobera, gdzie to Passat , to tłumienie w tym było podobne U mnie zdecydowanie więcej "czegoś" dziwnego przykleili na dach ale to nie tłumiło tylko jedynie trochę usztywniało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m43b18 Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 tbrek, nie jestem Twoim jakimś zaginionym synem? ^^ świetna robota, sam u siebie muszę wygłuszyć podłogę, bo troszkę głośnawo jest... teraz w sumie wymieniłem 3 łożyska, bo wyły, więc tyle dB spadło, że najlepsze wygłuszenie tyle nie da Jedynie co, to zastanawiam się, jak później poskładać ten samochód, jak maty+pianka, to trochę grubości dochodzi ;/ ale to się dowiem na swojej skórze ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derek81 Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Cober bo taa ala pianka ma wlasnie za zadanie usztywnic dach co by Janusz z Polski klepnal w dach i powiedzial no nie żałowali na blache, gorzej już z tłumieniem ewentualnym. Podsufitka była dodatkowo klejona czy tylko przykrecona? Tbrek elegancko =) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 3 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 tbrek, nie jestem Twoim jakimś zaginionym synem? ^^ Raczej nie, w tamte rejony się nie zapędzałem jak później poskładać ten samochód, jak maty+pianka, to trochę grubości dochodzi ;/ ale to się dowiem na swojej skórze ;p Przy składaniu wyszło że tu i ówdzie trzeba troszkę zdjąć, szczególnie przy progach i pod listwami, oraz przy tylnej kanapie, gdyż listwa wbija się w wykładzinę i ją dociska do blachy, jak dostała 12mm to było ciężko, musiałem podcinać, ale ogólnie nie było źle, zanim wyjąłem dywan popatrzyłem gdzie może być problem, dlatego tych elementów nie oklejałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarodziej Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Szybka wrzuta ;) Niezłe. No ale patrząc na choćby projekt Phaetona, to można definicję naciągnąć Bardzo fajnie zrobiony projekt. Auto stylistycznie bardzo spójne i estetyczne. Ładnie wygląda i zapewne równie fajnie gra. Gratuluję, oby więcej takich szybkich wrzut ;) Raczej nie, w tamte rejony się nie zapędzałem Czyli coś, ten tego, na rzeczy jest ;) Sam bym się chętnie usynowił za taki projekcik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.