Skocz do zawartości

Wymiana fabrycznego alternatora 140a na 210a


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniłem alternator w swojej b7 1,9 tdi na 210a :) mechanicznie wszystko ogarnąłem, problem pojawił się w elektronice. Jak się okazuje stary alternator miał regulator analogowy, z l+ i dfm a ten z Renault ma wejście com. Alternator na ten moment wzbudza się do pracy po lekkim dodaniu gazu, ładuje na poziomie 14v i niestety wyskakuje mi błąd w sterowniku. No ale nie dziwie się, bo nie mam podpietej kostki od sterowania. Czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć jak ogarnąć temat?

Znalazłem ciekawy filmik gdzie ktoś zrobił swapa w dodatku z regulacją napięcia ładowania.

Miałem ten sam alternator w golfie 1, gdzie wzbudzał się z diody ori w instalce golfa, błędy w kompie nie wyskakiwaly z wiadomych względów :D a ładowal na poziomie 14,4v pięknie.

Chętnie porozmawiam o tym na priv czy telefonicznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...