stochus Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Wymieniłem alternator w swojej b7 1,9 tdi na 210a mechanicznie wszystko ogarnąłem, problem pojawił się w elektronice. Jak się okazuje stary alternator miał regulator analogowy, z l+ i dfm a ten z Renault ma wejście com. Alternator na ten moment wzbudza się do pracy po lekkim dodaniu gazu, ładuje na poziomie 14v i niestety wyskakuje mi błąd w sterowniku. No ale nie dziwie się, bo nie mam podpietej kostki od sterowania. Czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć jak ogarnąć temat?Znalazłem ciekawy filmik gdzie ktoś zrobił swapa w dodatku z regulacją napięcia ładowania. Miałem ten sam alternator w golfie 1, gdzie wzbudzał się z diody ori w instalce golfa, błędy w kompie nie wyskakiwaly z wiadomych względów a ładowal na poziomie 14,4v pięknie. Chętnie porozmawiam o tym na priv czy telefonicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.