Skocz do zawartości

Audi A3 sport back 1,8 T


dejson
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie takie pytanko do użytkowników sport back jak się to prowadzi, jak tam wymiarowo w niej bagażnik ? Mam na myśli zabudowę pod piece i małego suba dls ur10 . No i najważniejsze żeby wszedł wózek np i różne rzeczy? A jeżeli chodzi o silnik to 1,8 t były wkładane do 2007 roku ( żadne tfsi )

Tylko jaki kod silnika hmm ? Ktoś może więcej coś mnie na prowadzić ?

Ps. Proszę o poważne podpowiedzi panowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jankus mój drogi zgodzę się tfsi były wkładane do audi ale od 2007 roku . Szukałem dużo ogłoszeń i są do 2007 roku normalne 1,8 turbo 161 koni z 7 stopniowa skrzynia ... ale wiem ze były 3 bodajże kody silnika i pytanie właśnie który najmniej awaryjny słyszałem ze problem tam były z popychadlem walka rozrządu itp.

 

A jeżeli chodzi o a4 to drogie za zdrowa b7. 1.8 t do 2007 roku musisz z 35 tys wyscielic... a b8 z koleji gazownik mówił ze trudne auto do zrobienia problem z jednostką włożyć. Wysoki tunel środkowy itp. No ale na ta 40 dychy nie twoje i dużo mnie nie zachwyca wyglądem b7 w środku i jak na zewnątrz dlatego bardziej sport back mi się widzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miras nie będę negować z tym co napisałeś. Ale to rzuć okiem na ogłoszenia w takim razie i zobacz co w takim razie piszą ludzie którzy sprzedają ....

Ludzie mysla ze jak maja 1.8 Tfsi to zlapia chetnych jak napisza ze to 1.8 T kumasz???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumam. To w takim razie będzie trzeba qpic a4 ale b7 tak mi się sobie widzi między b6 b7 ten sam środek. ... w b8 juz 1,8 t nie ma wiec pojawia się problem a jeżeli chodzi o diesel to wchodziło w grę tylko Co najmniej 5 letni max bo powyżej sa zajechane wyjezdzone ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie A3 8P mają silniki TFSI/FSI, prócz 1.6 i 3.2 Te z 2003 roku to siniki rodziny EA113. Czyli 1 generacja TFSI/FSI. Wszyscy sprzedawcy/handlarze piszą to co jest na klapie czyli 1.8T. Osobiście wolę 2.0T, mniej problematyczny.

Jak chcesz stare 1.8T 20V, to najlepiej kupić fajne autko z zajechanym 1.8TFSI i zrobić swap na 1.8T 20V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 B7 w 1,8T już ładnego s-line w tym budżecie znajdziesz :)
ja np akuratnie mam zajechane 1,9tdi w b7, ale nie narzekam :P z czystym sumieniem mogę polecić, choć to już nie to samo co AFNy :)
jedyne co, wystrzegać się BLS i BXE
i nie wiem jak to do końca jest... ale udało mi się znaleźć 2006r bez DPF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki budżet? Audi b8 2,0tdi 120km 2011z chyba 193000 bezwypadkowa  sprzedałem w tamtym roku za 40k pln.

Passat b6 b7?

Generalnie to jakimś audiofilem nie jesteś, podejrzewam, że jakoś może to gra, ale biorąc już pod uwagę fakt, że szukasz auta "rodzinnego ale bez przesady" i stawiasz akurat wózek na równi z możliwością rozbudowy systemu to w mojej opinii nie dorosles jeszcze do tego, żeby ten wózek pchać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Generalnie to jakimś audiofilem nie jesteś, podejrzewam, że jakoś może to gra, ale biorąc już pod uwagę fakt, że szukasz auta "rodzinnego ale bez przesady" i stawiasz akurat wózek na równi z możliwością rozbudowy systemu to w mojej opinii nie dorosles jeszcze do tego, żeby ten wózek pchać...

A skąd wiesz ? że jakoś to gra słyszałeś Mój system ? Nie ... więc daruj sobie takich zaczepek bo nie wiem co ty chcesz tym wpisem udowodnić ?

nie stawiam na równi z możliwością rozbudowy dla twojej informacji tylko żeby wszedł wózek i mały sub 10 calowy ... a po trzecie primo Ty nie będziesz mi życia układał i pisał czy ja będę pchać wózek patrzę już powoli na auto przyszłościowo jak byś nie wiedział ....... ponieważ mam inną w życiu na chwilę obecną dużą inwestycję i potem już nie będzie stać mnie prędko zmienić na kolejne auto ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie są żadne zaczepki, po prostu stwierdzam fakt, że uchodzisz za forumowego błazna, stawiasz wymagania, jak byś co najmniej jakieś chociaż pojęcie miał. Jesteś albo głupi albo głuchy i nie bierz tego do siebie bo i tak nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Passacie B6 masz idealnie płaską. Więc albo budujesz zabudowę w bagażniku i z kombi robisz hatchbacka albo jak ja wywalasz koło zapasowe i kupujesz zapas w sprayu. Może lepiej Octavia 2 generacji? Z tego co kojarzę to w kombi mają fabrycznie podwójną podłogę bagażnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje piec groszy.

Audi A4 B7 1.8 t 163 km generalnie jak dla mnie problemem bylaby chyba nie poprawiona od modelu b6 zbyt krotka skrzynia 5 cio biegowa a nie wiem czy oferowano tam 6 biegowa w ktorejs z wersji. Automat z tamtego okresu o nazwie multitronic kojarzy mi sie ze skrzynia biegow ze skutera - w dodatku podobno legendarnie awaryjna we wczesnej fazie produkcji. 

Ostatnimi fajnymi opcjami byly chyba kombiki a4 b6 - 3.0 v6 z skrzynia 6 biegowa lub bardzo trwalym acz mega woooolnym tiptroniciem. No i ciezki do znalezienia 1.8 BEX 190 km tez skrzynia szostka.

No chyba ze po austostradzie nie gonisz to od wioski do wioski krotka skrzynia 5 biegowa nie bedzie stwarzac problemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie są żadne zaczepki, po prostu stwierdzam fakt, że uchodzisz za forumowego błazna, stawiasz wymagania, jak byś co najmniej jakieś chociaż pojęcie miał. Jesteś albo głupi albo głuchy i nie bierz tego do siebie bo i tak nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

Dobrze że ty się uważasz za ideała Mistrzu AUDIO i jesteś tak dojrzały w tym momencie pokazując to błyszczysz swoimi Postami i wypowiedziami co w ogóle nic nie wnosisz do tematu 

ta zapomniałem z Hejtami lepiej nie wdawać się w dyskusję ....

 

 

Moje piec groszy.

Audi A4 B7 1.8 t 163 km generalnie jak dla mnie problemem bylaby chyba nie poprawiona od modelu b6 zbyt krotka skrzynia 5 cio biegowa a nie wiem czy oferowano tam 6 biegowa w ktorejs z wersji. Automat z tamtego okresu o nazwie multitronic kojarzy mi sie ze skrzynia biegow ze skutera - w dodatku podobno legendarnie awaryjna we wczesnej fazie produkcji. 

Ostatnimi fajnymi opcjami byly chyba kombiki a4 b6 - 3.0 v6 z skrzynia 6 biegowa lub bardzo trwalym acz mega woooolnym tiptroniciem. No i ciezki do znalezienia 1.8 BEX 190 km tez skrzynia szostka.

No chyba ze po austostradzie nie gonisz to od wioski do wioski krotka skrzynia 5 biegowa nie bedzie stwarzac problemu :)

 

Masz rację b7 nie oferowało żadne 6 skrzyni ... tylko krótkie piątki Automat odpada ja muszę czuć pod nogami Trzy Pedały :D z przy dwóch kto wie co by było :P 

Nie autostrady nie chodź do pracy nie jadę na szczęście przez miasto tylko po jego obrzeżach :) Zobaczymy poszukamy pomyślimy na razie rozglądam się i pytam orientacyjnie wiesz :) dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


W b6 kumpel ma w quattro tiptronica i przy 3.0 jedzie jak malina. Tyle ze to sedes.

Piszac o mega wolnym tiptoniku mialem na mysli spora roznice pomiedzy osiagami do setki : 

sedan manual - 6,9 s

sedan tiptronic-  8,7 s

No ale jak ktos nie ma zaciecia sportowego to wygoda z tiptronikiem wygrywa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację b7 nie oferowało żadne 6 skrzyni ... tylko krótkie piątki

 

Przypomnij sobie jak siedziałeś u mnie w B7 ile cyferek było.....

 

 

 

W b6 kumpel ma w quattro tiptronica i przy 3.0 jedzie jak malina

 

Fajna wersja. Katalizatory na starcie out, lubią się zatkać + nowe wszystkie cewki i świece , do tego wyłączenie 2-gich sond lambda programowo + mały remap zapłonu

 

 

 

To w takim razie będzie trzeba qpic a4 ale b7 tak mi się sobie widzi między b6 b7 ten sam środek. ...

 

To szukaj Exeo 1.8T ma środek z Cabrio. Dodatkowym bonusem jest fakt, iż to najmłodsze 1.8T jakie można pobrać. Skrzynie 6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie nowsze

Akurat w motoryzacji ten argument jest średnio trafiony. Wszytko teraz przechodzi 3 razy przez księgowość. Patrz na mnie a nie dotykaj bo się złamie.

 

 

 

lepiej wyposażone

 

Tu bym polemizował + plastic fantastic

 

 

 

hydro zawieszenie do takiego rodzinnego auta jest super

 

Fakt.......ale.....Kiedyś w firmowym po 6000km padło na glebę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...