t00m3q Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Panowie taki problem ,Wymieniłem z bratem aku w e90 na taki i tych samych parametrach (system start&stop)Po wymianie cały czas wali błędami z kompa, typu poduszka powietrzna wspomaganie itp.W czym moze tkwić przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszmut Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 A nie trzeba przypadkiem kalibracji zrobić za każdym razem przy zmianie aku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derek81 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Gdzieś czytałem, że w kolejności podpięcia plusa czy minusa, bo ze 3 lata temu braciak to przerabial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 A jak taka kalibracja ma przebiegać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejson Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Kalibracją może być wiele rzeczy do zrobienia między innymi np System ESP kontrola trakcji,adaptacja czujnika kąta skrętu itp. no dużo rzeczy.a jak ma przebiegać ? Hmm Komputer diagnostyczny tzn Wejście nawet inter fejs diagnostyczny no a potem muszą być ręce które leczą czyli zabawa tzw np. Vagiem lub innym nawet pirackim programem serwisowym BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raflip Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Vag i BMW [emoji23] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszmut Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Na forum bmw jest to opisane, chodzi o wpisanie parametrów nowego aku do kompa oczywiście za pomocą kompa diagnostycznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Zwykłym gniazdem Obd ogarnę?Dejson weź ty sie idź wylecz z tej głupoty bo brak słów ...natrzaskales juz pierdyliard postów ktore nic nie wnoszą do żadnego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejson Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Vag i BMW [emoji23]tzw np. Vagiem lub innym nawet pirackim programem serwisowym BMW Napisałem na Przykład No Vag świetnie sprawdza się wiadomo VW i Audi ...Zwykłym gniazdem Obd ogarnę?Dejson weź ty sie idź wylecz z tej głupoty bo brak słów ...natrzaskales juz pierdyliard postów ktore nic nie wnoszą do żadnego tematu.Dobrze że Ty wszystko poprawnie wnosisz No jak masz inny lepszy pomysł na poradzenie sobie ze swoim problemem to po co dupę zawracasz w takim razie skoro twierdzisz że źle ci doradzam ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszmut Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Pod tym linkiem na forum bmw masz opisane dokładniej http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=48&t=114603 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Z doświadczenia powiem, że odpięcie aku w bmw zwykle skutkuje choinką na desce. Trzeba dać pochodzić elektronice a wszystko wróci do normy. Tak miałem w 2 przypadkach.Nigdy nie wymieniałem aku, zwykłe odpięcie i podpięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymek32 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Jeśli auto ma lbs w klemie minusowej to trzeba zrobić adaptację ncts expert. Lbs dostosowuje prąd ładowania do stanu akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Z doświadczenia powiem, że odpięcie aku w bmw zwykle skutkuje choinką na desce. Trzeba dać pochodzić elektronice a wszystko wróci do normy. Tak miałem w 2 przypadkach.Nigdy nie wymieniałem aku, zwykłe odpięcie i podpięcie.Orientacyjny czas dochodzenia do normy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Musisz podjechać do pierwszego lepszego w miarę ogarnietego serwisu i zrobią Ci adaptację po wymianie aku.To,że jest założone o ty ch samych parametrach nie ma nic do rzeczy.Zrobią to albo ori softem do Bmw np DIS, INPA, ISTA, ale też jeśli mają ori Boscha Esitronic zaktualizowanego to z poziomu Esi spokojnie się to robi. Nie dalej jak dwa tyg temu wymieniłem Agm w bmw i zaprogramowanie nowego w sterowniku zajęło 5 min.Lbs dostosowuje prąd ładowania do stanu akumulatora Tu kolega wyjaśnił po krótce po co się to robi. Nowy aku( o tej samej pojemności) ma inne parametry niż stary zużyty. To taki reset dla sterownika, mówisz mu "stary masz nowe aku o pojemności 81 Ah a nie zużytego kibla z 40 % parametrów nowego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Orientacyjny czas dochodzenia do normy ?Przy wymianie na nowy/ inny jest pewnie jak piszą inni( nie znam się).Mi po kilkunastu minutach wszystkie "niepotrzebne" kontrolki gasły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymek32 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Ale błedy w modułach zostały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Raczej same się nie skasuja jak gasnące kontrolki. :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Ale błędy w modułach zostały.Dla mnie to nawet w oleju mogą pływać. Co mnie do tego jak po odpięciu aku się choinka pojawiła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymek32 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Podobno w polonezach błędów nie ma. A choinki pod lusterkiem jedynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Najlepszy jest W 211, 55 sterowników a w każdym po 2-3 błędy Nikt nawet tego nie czyta tylko odrazu kasuje bo szkoda życia na trupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Najlepszy jest W 211, 55 sterowników a w każdym po 2-3 błędyE65 ma podobną ilość, zależnie od wyposażenia, a błędy kasujesz, na początek bo mając litanię błędów w tym starych to do końca nie masz pewności co jest powodem problemów, które zgłasza klient Co do akumulatora to w przypadku nowszych BMW należy dokonać rejestracji. Zwłaszcza jak jest klema IBS, a mając system start-stop powinna być.Klema ta monitoruje stan naładowania, temperaturę czy napięcie ładowania aku Do rejestracji aku potrzebujesz jakiegoś testera. Dużo uniwersalnych też to potrafi, nie trzeba oryginalnej serwisówki.Mając takie auto przydaje się kabelek OBD(do 2007 roku wystarcza kabel za 25zł) + inpa, a jeszcze lepiej pobrać ISTA(program używany w ASO), wersja dostępna w sieci działa na zwykłym kabelku obd.Kontrolka Airbag nie powinnna świecić się po wymianie aku. Może świecić kontrola trakcji i układu kierownicy. Z reguły wystarczy pokręcić kierownicą do krańcowych położeń kilka razy(od jednego końca do drugiego) i czujnik kąta skrętu skalibruje się bez kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Najprawdopodbniej przyczyna calego cyrku jest uwalona klema ibs, dzis to jeszcze obczaimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.